۹۷۹۲۱۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

والیبال ایران مربی تکنیکی نیاز دارد

کارشناس والیبال با تأکید بر اینکه فضای کار برای مربی ایرانی دشوار است، گفت: اتحادی برای مربی ایرانی وجود ندارد و مربیان خارجی همیشه در مصونیت بوده اند.

خبرگزاری مهر: پس از فسخ قرارداد ایگور کولاکوویچ فدراسیون والیبال برای حضور خوب تیم ملی در المپیک توکیو به دنبال جذب مربی است.

محمدرضا تندروان درباره انتخاب سرمربی ایرانی یا خارجی برای تیم ملی والیبال گفت: به دلیل اینکه اتحاد وجود ندارد و فضای کار همیشه برای مربی ایرانی دشوار است، گزینه ایرانی مناسب نیست. مربیان خارجی همیشه به هزار و یک دلیل در مصونیت قرار دارند و تحت تأثیر اتفاقات قرار نمی‌گیرند.

کارشناس والیبال در ادامه اظهار داشت: با نسلی که در حا ل حاضر والیبال ایران دارد مانند بازیکنانی مانند سعید معروف، موسوی، امیر غفور، میلاد عبادی پور و… این بازیکنان شاید تا چهار سال دیگر بتوانند برای ایران بازی کنند، زمان مناسبی برای خلق شگفتی برای تاریخ ورزش ایران است.

تندروان تصریح کرد: اگر جمع بندی نهایی مربی ایرانی باشد باید همه از او حمایت کنیم اگر گزینه خارجی مدنظر است، باید در کوتاه مدت و دراز مدت به سود تیم ملی باشد. والیبال ایران، والیبال تکنیکی است و می توا نیم مربیانی از ایتالیا، فرانسه، برزیل و یا آرژانتین استفاده کنیم چرا که آنان نیز والیبال تکنیکی دارند. اما در بلوک شرق اینگونه نیست. در بلوک شرق مثل بلغارستان، تمرکز آنها روی قدرت است. اگر مربی ای از این منطقه برای تیم ملی انتخاب کنیم هرچقدر هم که نام مربی بزرگ باشد اما به سود والیبال ما نخواهد بود چرا که آنها بر پایه قدرت کار می‌کنند بر خلاف والیبال ایران که بازیکنان بر روی تکنیک کار کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: مربیان آرژانتینی، برزیلی و ایتالیایی چون از سبک تکنیکی نشأت می‌گیرند بسیار به سود والیبال ما خواهد بود. در زمانی که ولاسکو در ایران حضور داشت تمام ریز و جزئیات تکنیک را ارتقا داد. بنابراین ما باید از مربیانی اینچنینی استفاده کنیم چرا که ژن، نسل و تیم ما این گونه است. سبک مهم است و باید مربیانی به کار گرفته شوند که از نظر تکنیکی به تیم کمک کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج