جاباما
۹۷۹۶۰۳
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۰

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. فرصت آن فرا رسیده در سالی که با تولدتان آغاز شده‌‌است جسارت بیشتری به‌خرج دهید و در این سال به رویاهای‌تان دست پیدا کنید. در تیر ماه امسال مشکلی پیش‌روی شما قرار می‌گیرد، برای حل این مشکل واقعیت‌های زندگی و توانایی‌های خود را در نظر داشته باشید. مرداد ماه امسال فرصتی مهیا می‌شود تا به یکی آرزوهای دیرینه‌تان دست پیدا کنید و در ماه مهر امسال میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان دلخوری پدید می‌آید. سالی که با تولدتان آغاز کرده‌اید را به سالی پررونق و سرشار از دستاوردهای جدید تبدیل نمایید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

بد اطرافیان را نخواهید و همیشه بهترین آرزوها را برای آشنایان داشته باشید. فکر افزایش درآمد از راه‌های غیرقانونی را از سرتان بیرون کنید. روز حساسی را آغاز کرده‌اید و ممکن است میان شما و یکی از آشنایان مشاجره‌ای در بگیرد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز برای انجام کاری که قصد آن را دارید ساز مخالف خواهد زد. فرصتی در طول روز پیدا می‌کنید تا به انجام کارهای موردعلاقه‌تان مشغول شوید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اجازه ندهید کار بیش‌از‌حد شما را از پا در بیاورد. پول چشمگیری به دست‌تان می‌رسد و امروز مشکل مالی نخواهید داشت. روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را تنها بگذارید. انسان مبارزی هستید و روحیه‌ای رقابت‌طلبانه دارید، امروز از این روحیه به نفع خود استفاده نمایید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

انسان سخاوتمندی هستید و دستی گشاده‌ دارید، این روحیه شما را به انسان محبوب و مردم‌داری در میان اعضای خانواده و اطرافیان تبدیل کرده است. در نتیجه گشاده‌دستی را ادامه دهید و تا می‌توانید دست اطرافیان را بگیرید. پولی به دست‌تان می‌رسد و قسمتی از این پول را به کارهای انسان‌دوستانه اختصاص دهید. اهل منزل امروز به کمک شما می‌آیند و بار غصه‌های‌تان را به دوش می‌کشند. برای از بین‌بردن نگرانی‌های امروز دست همسر یا عشق‌زندگی‌تان را بگیرید و کمی تفریح کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روز بسیار خوبی را در پیش‌رو دارید و سرگرمی‌های زیادی انتظار شما را می‌کشد. وقت و هزینه‌ خود را به انجام کارهای بی‌اهمیت اختصاص ندهید و حواس‌تان به گذر عمر باشد. مشکلی که در میان اعضای خانواده ایجاد شده را با پادرمیانی حل کنید. کم‌محلی به همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید. اوضاع در محل کار یا منزل بر وفق مراد پیش‌ می‌رود. خانواده را در اولویت اول کارهای خود قرار دهید. امروز دوستی قدیمی به دیدارتان می‌آيد و خاطره‌های خوش گذشته را در ذهن‌ شما تداعی خواهد کرد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

یکی از اعضای خانواده به موقعیت اجتماعی شما حسادت می‌کند و این وضعیت امروز زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد. به مشکلات حل‌نشدنی فکر نکنید و با زندگی‌‌تان کنار بیایید. قبل از اینکه عدم پرداخت بدهی‌های عقب‌مانده، کار دست‌تان دهد، فکری به حال این بدهی‌ها بردارید. خبری غیرمنتظره از عزیز سفرکرده‌تان به دست شما می‌رسد و زمینه شادی و خوشحالی شما و اهل منزل را فراهم می‌کند. فرصتی پیدا می‌کنید تا در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان گل بگویید و گل بشنوید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روحیه‌ای مسئولیت‌پذیر را در قبال اعضای خانواده درپیش بگیرید. به خاطر داشته باشید که با خساست و زراندوزی جایی در دل کسی نخواهید داشت. عشق و محبتی که به همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید را به زبان بیاورید و ایشان را غرق در محبت کنید. خلاقیت‌های خود را دست‌کم نگیرید و کار نوآورانه‌‌ای که مدت‌ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. احساسات خود را با اطرافیان درمیان نگذارید و رازداری پیشه کنید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کارها دارید. مشکل مالی که امروز سر راه‌تان قرار گرفته را به کمک پس‌اندازی که قبلا کنار گذاشته‌اید، حل نمایید. روز خوبی برای آشنایی با افراد جدید و پیدا کردن دوستان تازه است. عشقی محبوبی را در دل دارید اما عشق خود را به دلدار ابراز نکرده‌اید، امروز زمان خوبی برای ابراز عشق نیست و اگر نمی‌خواهید معشوق دست رد به سینه شما بزند، ابراز عشق را به آینده موکول نمایید. امروز با افراد مهمی ملاقات خواهید کرد، در این ملاقات چشم و گوش خود را بیشتر از همیشه باز کنید و نکته‌هایی که این افراد با شما در میان می‌گذارند را برای پیشرفت و موفقیت‌ بیشتر به خدمت بگیرید. مشکلی در انجام کارهای روزانه پیش نمی‌آید و امروز فرصتی پیدا می‌کنید تا به تفریحات موردعلاقه‌تان برسید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

از آنجایی که ذهنی آشفته و مضطرب دارید، راهی برای موفقیت پیدا نمی‌کنید، در نتیجه در اولین فرصت فکری به حال این شرایط بردارید و به آرامش‌خاطر برسید. مشکلات مالی زیادی دارید و این وضعیت باعث شده تا تمرکزتان را از دست بدهید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان ثابت کرده که همیشه پشتوانه شما در حل مشکلات است، در اولین فرصت بابت این روحیه از ایشان تشکر کنید و شما نیز پشت و پناه ایشان در رویارویی با مشکلات باشید. روز خوبی را برای مشارکت و فعالیت‌های تجاری آغاز کرده‌اید. به اعضای خانواده ثابت کنید که از بودن در کنار آنها لذت می‌برید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

نبود اراده و اعتماد‌به‌نفس شما را از هم‌قطاران‌تان عقب انداخته است. امروز مجبور می‌شوید برای افزایش مهارت‌های خود یا یکی از اعضای خانواده، هزینه هنگفتی را خرج کنید. اعضای خانواده امروز ثابت می‌کنند که لحظه‌ای از پشتیبانی و حمایت شما غافل نمی‌شوند. یکی از اطرافیان عشقی پنهانی در سینه دارد، امروز به این فرد کمک کنید تا به دلدارش برسد. وضعیت مالی‌تان بهبود پیدا می‌کند و به لحاظ روحی به آرامش می‌رسید. زمان آن فرا رسیده که نگرانی‌ها را کنار بگذارید و فکری به حال درمان افسردگی‌تان بردارید. احترام بیشتری به اطرافیان قائل شوید و محبت آنها را بدست آورید. در مرکز کانون محبت همسر یا عشق‌زندگی‌تان قرار دارید و روزی سرشار از عشق و محبت را پشت‌سر خواهید گذاشت.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

انرژی و سلامت لازم را برای انجام کارها در طول روز حفظ خواهید کرد. فرصتی پیدا می‌کنید تا به همراه دوستان قدیمی حسابی خوش بگذرانید. عجله را کنار بگذارید و قبل‌ از عقد قراردادهای مهم، جوانب کار را دوباره بررسی نمایید. امروز از فردی که سن‌و‌سال کمتری نسبت به شما دارد، درس مهمی را خواهید آموخت. جویای حال دوستان و اعضای خانواده باشید. برای حل مشکلی که با آن روبرو هستید از بزرگ‌ترهای فامیل کمک بگیرید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز با حجم زیادی از کارها روبرو خواهید شد، اما انرژی لازم را بدست می‌آورید و خسته نخواهید شد. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و وضعیت مالی‌تان ثبات پیدا می‌کند. عشقی که در دل دارید را با معشوق درمیان بگذارید و مطمئن باشید که امروز جواب مثبت خواهید گرفت. حرفی نزنید که زمینه ناراحتی و دلخوری اعضای خانواده را فراهم کند. امروز شرایطی مهیا می‌شود تا مهارت‌های خود را به رخ اطرافیان بکشید. با تمرکز، دستاوردهای چشمگیری را از آن خود کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حوصله‌تان را ندارد و این وضعیت زمینه ناراحتی شما را فراهم خواهد کرد.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مدتی است که به فکر خرید کالایی افتاده‌‌اید، امروز زمان مناسبی برای خرید است. همسر یا عشق‌زندگی‌تان حال خوبی ندارد و بیمار است و این قضیه زمینه ناراحتی‌تان را فراهم کرده. امروز در محل‌کار با فرد بسیار با نفوذی ملاقات خواهید کرد. برای حل مشکلات از هوش سرشار خود کمک بگیرید.

فال روزانه ۲۰/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کرونا نشون داد این فال و فال بازی ام خرافه ای بیش نیست...مطمئنم واسه هیچکس تو این ایام درست نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج