جاباما
۹۸۰۲۱۱
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

ویروس کرونا از اروپا به نیویورک رسیده است

یک گروه تحقیقات ژنتیکی در آمریکا اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا در شهر نیویورک از ماه فوریه گذشته آغاز و احتمالا از اروپا وارد این شهر شده است.

ایسنا: یک گروه تحقیقات ژنتیکی در آمریکا اعلام کرد که شیوع ویروس کرونا در شهر نیویورک از ماه فوریه گذشته آغاز و احتمالا از اروپا وارد این شهر شده است.

به نقل از خبرگزاری فرانسه، محققان اعلام کردند که یافتن زنجیره انتقال این ویروس برای پاسخگویی مقامات دولتی در جریان اپیدمی‌های آینده بسیار مهم است.

آدریانا هگای متخصص ژنتیک دانشگاه نیویورک و مسؤول این تحقیقات اظهار کرد: در این مقطع اکثر مبتلایان به نظر می‌رسد که از اروپا آمده باشند که این نشان می‌دهد بدون شک به دلیل این بوده که پروازها از چین متوقف شده بودند.

ویروس کرونا از اروپا به نیویورک رسیده است

محققان با بررسی ۷۵ نمونه از بیماران سه بیمارستان در نیویورک به این نتیجه رسیدند.

اولین فرد مبتلا به ویروس کرونا که مورد آزمایش قرار گرفته بود به خارج از کشور سفری نداشته و به صورت محلی این بیماری را گرفته است.

آدریانا هگای بیان کرد که در تحقیقات با بررسی تغییرات خاص در ویروس بدن این بیمار متوجه شدیم که به احتمال خیلی زیاد این ویروس از انگلیس آمده است.

در این راستا براساس یک نظرسنجی جدید، بیش از ۵۰ درصد آمریکایی‌ها معتقدند، دولت فدرال در منع شیوع کرونا در آمریکا عملکرد ضعیفی داشته است.

این نظرسنجی که از سوی شبکه سی ان ان انجام شده رشد هشت درصدی در مقایسه با نظرسنجی هفته گذشته را نشان می‌دهد.

طبق این نظرسنجی، ۸۰ درصد معتقدند، بدترین شیوع ویروس هنوز رخ نداده است و ۵۵ درصد می‌گویند، دولت دونالد ترامپ،‌ رئیس‌جمهوری آمریکا می‌تواند تلاش بیشتری برای مواجهه با اپیدمی کرونا صورت دهد.

براساس این نظرسنجی، ۳۷ درصد همچنان گفته‌اند که نگران ویروس کرونا هستند.

این نظرسنجی شاهد تغییر اندکی در ارزیابی کلی نحوه تعامل ترامپ با شیوع کرونا بوده است به طوریکه ۵۲ درصد گفتند با نحوه تعامل ترامپ موافق نیستند در حالیکه اوایل ماه جاری ۴۱ درصد چنین نظری داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج