جاباما
۹۸۰۳۷۵
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۱.۲۲

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که امروز به دنیا آمده‌اید، تولدتان مبارک. سبک‌زندگی که تاکنون داشته‌اید را در سال تولدتان ادامه دهید و مطمئن باشید که راه را درست آمده‌اید. در ماه خرداد امسال فرصت‌های زیادی پیدا می‌کنید تا دامنه دوستان‌تان را گسترش دهید. شهریور امسال زمان مناسبی برای کسب‌و‌کار پیدا می‌کنید و شرایطی مهیا می‌شود تا بیشتر از همیشه کار کنید و سودآوری داشته باشید. در فصل پاییز امسال مشاجره‌ای شدید میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان ایجاد خواهد شد و دی‌ ماه امسال تغییر مهمی را در زندگی تجربه می‌کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. به لحاظ مالی پولی به دست‌تان خواهد رسید، اما بیشتر این پول را باید خرج زندگی کنید و چیزی برای پس‌انداز باقی نمی‌ماند. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. فرصتی از روز را به پیاده‌روی و تفکر اختصاص دهید. دقت و وسواس برای انجام کارها به خرج دهید و سهل‌انگاری را کنار بگذارید. امروز فکری برای افزایش درآمد به ذهن‌تان می‌‌رسد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه‌تان برداشته می‌شود. سبک‌زندگی‌ ناسالم و پرخطر را کنار بگذارید. از جایی که فکرش را نمی‌کردید پولی روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. وعده‌و‌وعید‌های پوشالی را کنار بگذارید و به گونه‌ای رفتار کنید که اگر سرتان رفت، قول‌تان نرود. برای افزایش مهارت و توانایی‌های خود در دوره‌های آموزشی ثبت‌نام کنید. فردی عابد و سالک امروز از در نصیحت با شما وارد می‌شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

امروز یکی از رفقای قدیمی رفتار ناپسندی را با شما در پیش می‌گیرد. احتمال زیادی وجود دارد که دزد به اموال‌تان بزند. خبری فرخنده و خوشحال‌کننده به دست‌‌تان می‌رسد. لحظه‌ای از تلاش و کوشش غافل نشوید. وقت‌کشی را کنار بگذارید و قدر لحظه‌های‌تان را بدانید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی سرشار از عشق و محبت تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

انگیزه زیادی برای انجام کارهای روزانه دارید، این روحیه را تا پایان روز حفظ کنید. امروز پولی به دست شما می‌رسد اما مواظب باشید که پول بادآورده را باد خواهد برد. امکان دارد که حرف ناپسندی از دهان شما خارج شود و زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. یکی از دوستان که غم‌خوار شما است امروز به دیدارتان می‌آید. پیشنهاد‌ی برای افزایش درآمد به شما می‌شود، اما قبل از هر گونه اقدامی، جوانب مختلف این پیشنهاد را کاملا بررسی نمایید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان را از لذت بودن در کنار خودتان محروم نکنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. اگر تاکنون عاشق نشده‌اید، امروز به محبوبی نرد عشق می‌بازید و صد دل عاشق ایشان می‌شوید، این عشق را غنیمت بدانید و دریچه قلب‌تان را به روی عشقی سوزان و آتشین باز کنید. اجازه ندهید اطرافیان شما را به‌عنوان فرد بی‌مسئولیتی بشناسند و مسئولیت اشتباه‌های خود را قبول کنید. فردی را اذیت کرده‌اید و امروز زمان مناسبی است تا از ایشان دلجویی نمایید. دور افرادی که شما را درک نمی‌کنند را خط بکشید. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق‌زندگی‌تان بر سر چیزهای پیش‌پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. فردی از راه می‌رسد و پیشنهاد وسوسه‌برانگیزی را با شما درمیان می‌گذارد، این پیشنهاد در نگاه اول معقول به‌ نظر می‌رسد اما گوش‌تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد چرا که توطئه‌ای در آن نهفته و انجام آن، ضرر مالی هنگفتی را روی دست‌تان خواهد گذاشت.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

سفری غیرمنتظره انتظار شما را می‌کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می‌شود. تا می‌توانید به اطرافیان عشق بورزید. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان چشم از شما برنمی‌دارد و مانند پروانه دورتان می‌چرخد، به فکر جبران این رفتار باشید و توجه بیشتری به عشق‌زندگی‌تان معطوف کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به کمک دوستان و اطرافیان با فرد سرشناسی آشنا خواهید شد، از این آشنایی نهایت استفاده را ببرید. به سینه فردی که از شما تقاضای پول دارد دست رد بزنید. از علاقه خود به کسب علم و دانش، نهایت استفاده را ببرید. شرایط مناسبی برای معامله و امور مالی در پیش‌رو دارید. کارهای امروز بر وفق مرادتان انجام نمی‌شود و کارهای روزانه دیرتر از چیزی که انتظارش را دارید به پایان خواهد رسید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

خودتان را بیش‌از‌حد وقف اطرافیان نکنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می‌شود و مشکلات‌ مالی‌تان خاتمه پیدا می‌کند. اخبار فرخنده‌ای به دست‌تان می‌رسد، این اخبار را با اعضای خانواده درمیان بگذارید و اهل منزل را در شادی‌ این اخبار سهیم کنید. روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق‌زندگی‌تان تجربه خواهید کرد. کارهای امروز همان‌گونه که انتظارش را دارید انجام می‌شود. احتمال دارد که پدر یا مادر یا یکی از بزرگان فامیل بیمار شود، در نتیجه امروز بیشتر از همیشه مواظب بزرگ‌ترهای خانواده باشید. مشاجره‌های جزئی که میان شما و همسر زندگی‌تان وجود دارد را جدی نگیرید و این مشاجره‌ها را نمک زندگی قلمداد کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

اهمیت بیشتری به سلامت و تندرستی خود بدهید. بیشتر از چیزی که انتظار را دارید امروز پول به دست‌تان می‌رسد. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. خلاقیت و هنرمندی شما امروز گل می‌کند و اطرافیان به استعدادهای سرشار شما پی‌ می‌برند. خاطره‌های تلخی را از همسر یا عشق‌زندگی‌تان دارید و این خاطره‌های ناخوشایند دائم در ذهن‌ شما زنده می‌شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله‌ای عمیق میان شما و عشق‌زندگی‌تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره‌های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته‌ها گذشته است.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی‌گذرد، بلکه با نگرانی‌های زیادی روبرو خواهید شد. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می‌آید و لحظه‌های خوشی را در کنار هم سپری می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان توقع‌های بی‌جایی از شما دارد. امروز زمان مناسبی است که با شرکت در دوره‌های آموزشی، فکری به حال افزایش مهارت‌های خود بردارید. وقت خود را با فکر به چیزهای پیش‌پاافتاده و کم‌اهمیت، تلف نکنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

به خاطر داشته باشید که با کینه‌توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد. با هزینه‌ای غیرمترقبه روبرو خواهید شد اما نگران نباشید چرا که در آینده‌ای نزدیک جای خالی این هزینه پر می‌شود. انسان مسئولیت‌پذیری هستید و اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می‌کنند. مشکلی که با آن روبرو شوده‌اید را با مهارت و ذکاوت پشت‌سر بگذارید. امروز شرایطی برای تنهایی و خلوت مهیا می‌شود. همسر یا عشق‌زندگی‌‌تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی‌تان باشید. یکی از بزرگ‌ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما درمیان می‌گذارد و به نفع‌تان است که این پیشنهاد را هرچه‌سریع‌تر اجرا کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس‌پرتی شما را فراهم کند. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و خودتان را غرق در ناراحتی نکنید. امروز همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید.

فال روزانه ۲۲/ ۰۱/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      چرت و پرت، چندیات محض
      با طرح و نشر این چرندیات و مسخره بازیا، رزومه و شان کاری خودتونو از بین نبرید. مدیرمسئول برترینها

    • حسین

      لااقل به ماها احترام بزارید و به ماها توهین نکنید با این چرت و پرتا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج