جاباما
۹۸۰۵۵۰
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تشدید برخورد با متخلفان طرح‌ انزوای خانگی در روسیه

پلیس روسیه برخورد با متخلفان طرح انزوای خانگی برای مقابله با شیوع کرونا را تشدید کرده است و در همین راستا تعدادی در مسکو به پرداخت ۲۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شدند.

خبرگزاری ایرنا: پلیس روسیه برخورد با متخلفان طرح انزوای خانگی برای مقابله با شیوع کرونا را تشدید کرده است و در همین راستا تعدادی در مسکو به پرداخت ۲۰۰ دلار جریمه نقدی محکوم شدند.

خبرگزاری دولتی اسپوتنیک روسیه روز جمعه اعلام کرد: در شبانه روز اخیر ۹ نفر در مسکو بخاطر نقض طرح قرنطینه خانگی توسط پلیس جلب شده و به پرداخت ۱۵ هزار روبل (حدود ۲۰۰ دلار) جریمه محکوم شدند.

به گفته اولیانا سولوپووا سخنگوی دادگاه مسکو، پلیس با صدور برگه جریمه‌ برای افراد خاطی، آنها را روانه دادگاه می‌کند.

برخی از ساکنان مسکو نیز که اصول قرنطینه خانگی را نقض کرده و بدون دلیل خانه را ترک کرده بودند بخاطر عدم اطاعت از ماموران پلیس و جر و بحث با آنها به پرداخت جریمه محکوم شدند.

در همین حال به گزارش کانال تلویزیونی مسکو۲۴، دادگاه ناحیه کوپتفسکی مسکو یک نفر از ساکنان استان مسکو را که بدون دلیل قانع کننده به پایتخت آمده بود را به پرداخت ۱۵ هزار روبل جریمه محکوم کرد.

دادگاه ناحیه پرئوبراژنسکی مسکو هم یک نفر را بخاطر اینکه در پارک نزدیک خانه و در فاصله بیش از ۱۰۰ متر از منزل خود قرار داشت به پرداخت جریمه محکوم کرد.

در همین حال شبکه دوم تلویزیون دولتی روسیه اعلام کرد که به دستور سرگئی سابیانین شهردار مسکو، با رانندگانی که قرنطینه خانگی را نقض کنند به شدت برخورد خواهد شد.

بر اساس گزارش این رسانه، امروز ماموران راهنمایی و رانندگی مسکو یک راننده را که دو هفته پیش به وی توصیه شده بود قرنطینه شود، جلب کردند.

این راننده با محکوم شدن به پرداخت جریمه نقدی، روانه بیمارستان شد و خودروی وی نیز توقیف و به پارکینگ ویژه خودروهای جریمه شده منتقل شد.

نخست وزیر روسیه هفته گذشته اعلام کرد که مجازات افرادی که اصول قرنطینه را در شرایط شیوع بیماری کرونا نقض کرده اند سختتر خواهد شد.

به گفته میشوستین، اگر کسی قرنطینه خانگی را نقض کند و بر اثر این اقدام وی، فرد دیگری بیمار شود یا بر اثر بیماری کرونا فوت کند ۱۵۰ تا ۳۰۰ هزار روبل (از دو هزار تا چهار هزار دلار آمریکا) باید جریمه نقدی بپردازد.

برای مقام‌های دولتی و اشخاص حقوقی این مبلغ تا ۵۰۰ هزار روبل (حدود ۶۳۰۰ دلار) افزایش می‌یابد.

افرادی نیز که اقدامات آنها در شرایط شیوع کرونا، تهدید برای دیگران بوجود می‌آورد ۱۵ هزار تا ۴۰ هزار روبل (از ۲۰۰ دلار تا ۵۵۰ دلار) جریمه می‌شوند.

به گفته نخست وزیر روسیه، اگر اقدامات اشخاص حقوقی منجر به مرگ شخصی شود تا یک میلیون روبل (۱۲ هزار و ۶۰۰ دلار) جریمه خواهند شد.

طرح انزوای خانگی یا قرنطینه خانگی در مسکو ۱۱ فروردین ماه آغاز شد و تا ۱۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

به گزارش روز جمعه ایرنا، ستاد مقابله با گسترش کرونا در روسیه امروز اعلام کرد: شمار مبتلایان به ویروس کرونا در روسیه با ثبت یک هزار و ۷۸۶ مورد جدید در شبانه روز گذشته به ۱۱ هزار و ۹۱۷ نفر رسیده است.

تعداد جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا هم در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته به ۱۸ تن رسیده است تا در مجموع تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در روسیه تا این لحظه به ۹۴ نفر برسد.

طی چند هفته اخیر شمار بهبود یافتگان این بیماری نیز ۷۹۵ نفر بوده است.‌

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وحشیای عقب افتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج