اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۹۸۰۸۷۱
۷ نظر
۵۰۱۴
۷ نظر
۵۰۱۴
پ

عربستان درباره ماه رمضان تصمیم گرفت

وزارت امور اسلامی عربستان اعلام کرد که تعلیق برگزاری نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در مساجد این کشور ادامه خواهد داشت مگر اینکه تصمیم دیگری اتخاذ شود.

ایرنا نوشت: وزارت امور اسلامی عربستان اعلام کرد که تعلیق برگزاری نماز جماعت در ماه مبارک رمضان در مساجد این کشور ادامه خواهد داشت مگر اینکه تصمیم دیگری اتخاذ شود.

به گزارش شبکه خبری سی ان ان، محمد العقیل معاون وزیر امور اسلامی عربستان با اعلام این خبر افزود که این اقدام برای جلوگیری از ابتلای نمازگزاران به ویروس کرونا صورت گرفته و این روند ادامه خواهد داشت مگر اینکه تصمیمی بر خلاف آن توسط شورای علما و مقامات مربوط گرفته شود.

در حالی که عربستان نیز با عواقب ناشی گسترش بیماری کووید ۱۹ مواجه است، العقیل ابراز امیدواری کرد که این مشکل پیش از ماه رمضان برای این کشور حل شود.

شورای عالی علما عربستان روز ۱۷ مارس (۲۷ اسفند ۹۸) به عنوان بخشی از اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا، توقف برگزاری نماز جماعت و نماز جمعه را برای تمام نمازگزاران در مساجد سراسر کشور ضروری اعلام کرد.

ویروس کرونا موسوم به « کوید ۱۹» اواسط ماه دسامبر (۲۴ آذر) در شهر ووهان واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به عنوان ذات الریه نام برده می شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ماه ۹۸) به صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

«تدروس آدهانوم» مدیر کل سازمان جهانی بهداشت نیز ۲۱ اسفند ماه ۹۸ تاکید کرد که اگرچه واژه «همه‌گیر» (pandemic) به دلیل حساسیتی که دارد نباید بدون دقت مورد استفاده قرار گیرد اما ارزیابی‌های این سازمان ویروس کرونا را «همه‌گیر جهانی» شناسایی و اعلام می‌کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      خوب

      پاسخ ها

      • علی

        ما هم بدون مسجد امسال به استقبال ماه رمضان میریم

      • A ‌‌ ‌ حسن ‌‌ A

        عربستان غلط کرد مگه مسعولان عربستان اصلا دین دارند که در مورد ماه رمضان نظر دادن
        تمام مسعولان عربستان نوچه های آمریکا هستن.

      • بدون نام

        حس آغا ۱۷:۵۱ شما حرص نخور فقط مسئولین ایران دین دارن بقیه ی جاها همه کافرو بی دینن ..یه چیزی یاد گرفتین فقط همونو هم تکرار می کنین..خوبه بعضی وقتها بدون تعصب و یه کم منطقی نظر بدیم.

    • بدون نام

      مرگ بر آمریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چرا مزخرف میگی عربستان برای کشور خودش اعلام کرده ان ها مسلمان نیستن شما هستید پیشگیری بهتر از درما نه وقتی دولت شون پول پول حقوق امکانات بده مردم قرنطینه می رن

      • بدون نام

        حتمن مسلولین ما دین دارن که نه قرنطینه نه درمان درست حسابی نه حق حقوقی یه میلیون میده قسطی از یارانه کم کنه با سود دوازده در صد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج