۹۸۱۳۵۷
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

شروط دل‌پیرو برای دوئل ضربات ایستگاهی با دیبالا

اسطوره تیم فوتبال یوونتوس بار دیگر آمادگی خود برای رقابت با مهاجم آرژانتینی این تیم در نبرد ضربات ایستگاه را اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم: آلساندر دل‌پیرو مهاجم سابق تیم فوتبال یوونتوس از مدت‌ها پیش به چالشی که پائولو دیبالا او را به آن دعوت کرد پاسخ مثبت داده و هنوز هم مترصد فرصتی است که آن را انجام دهد. دل‌پیرو که در دوران بازیگری‌اش در یوونتوس گل‌های زیادی را با استفاده از ضربات ایستگاه به ثمر رساند، چالش مهاجم آرژانتینی حال حاضر بانوی پیر برای شرکت در دوئل زدن ضربات ایستگاهی را پذیرفت و قرار شده که شماره ۱۰‌های سابق و فعلی بیانکونری در شرایطی مشابه تبحر خود را به رخ یکدیگر بکشند.

دل‌پیرو که مانند اکثر مردم ساکن در ایتالیا این روزها به دلیل شیوع کرونا خانشیه نشین شده است، از طریق لایو اینستاگرام با دیبالا تماس ویدئویی برقرار کرد و در آن شروط دوئل را به او یادآوری کرد. او گفت:« یادت باشد، هر کدام از ما ۱۰ ضربه با پای راست و ۱۰ ضربه با پای چپ می‌زنیم. دروازه‌بان هم جان لوئیجی بوفون است».

دل‌پیرو و دیبالا سپس هر کدام بهترین گل‌هایی که در پیراهن یوونتوس زده‌اند را انتخاب کردند. دل‌پیرو خطاب به دیبالا گفت: من فکر می‌کنم بهترین گلت همانی بود که ماه گذشته به اینتر زدی چون خیلی سخت بود. شاید بقیه ضربات تکنیکی‌تر بوده باشند اما این یکی واقعاً یک گل کامل بود.

دیبالا هم پاسخ داد: شاید همینطور باشد. فکر نمی‌کنم که سمیر هندانوویچ (دروازه‌بان اینتر) در ابتدا انتظارش را داشت که من ضربه را بزنم. ولی حیف شد که نتوانستم آن گل را با هواداران یوونتوس جشن بگیرم (بازی پشت درهای بسته برگزار شد). جو ورزشگاه با حضور تماشاگران و وقتی آنها نیستند اصلاً یکسان نیست.

دل‌پیرو و دیبالا سپس بهترین گل‌هایی که با ضربات ایستگاهی زدند را انتخاب کردند. دل‌پیرو گفت: به نظرم خودم آن گلی که در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به رئال مادرید زدم بهتر از همه بود اما گلی که به بولونیا زدم، گلی که سال ۲۰۰۸ به زنیت زدم یا حتی گل که در برد ۲ بر صفر‌مان در برنابئو زدم هم گل‌های خوبی بودند. گلم در برنابئو سبب شد که هواداران رئال مرا تشویق کنند و احساسی که هنگام ترک استادیوم داشتم فراموش نشدنی است.

دیبالا هم گفت: از نظر اهمیت گلی که به اتلتیکومادرید زدم از همه بالاتر است چون با آن گل ما بازی را بردیم ضمن اینکه من زمان کمی برای تصمیم‌گیری داشتم. میرالم پیانیچ به من گفت که ضربه را با ارتفاع پایین بزنم اما من آن را تا جایی که می‌توانستم بلند زدم. یان اوبلاک هم انتظارش را نداشت. ضربه فریبنده‌ای بود چون خیلی از دروازه‌بان‌ها ممکن است جهت آن را اشتباه تشخیص دهند.

دیبالا و نامزدش مدتی پیش متوجه شدند که به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند و به همین دلیل در حال سپری کردن دوره نقاهت است. او در این باره هم گفت: علائم بیماری در من طولانی‌تر بود. به همین دلیل مجبور شدم تمریناتم را متوقف کنم و پزشکان هم برای ویتامین فرستادند. خوشبختانه الان حالم بهتر است. منتظرم تا نتیجه تستی که تازه داده‌ام مشخص شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج