۹۸۱۳۸۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کیه‌زا همچنان در رادار یوونتوس

بال ملی‌پوش بنفش‌پوشان فلورانس همچنان مورد توجه قهرمان ایتالیا قرار دارد.

خبرگزاری تسنیم: بر اساس اخباری که اخیراً در رسانه‌های ایتالیایی منتشرشده، به نظر می‌رسد مدیران باشگاه یوونتوس تمرکز خود را بر روی تقویت خط میانی این تیم در تابستان پیش‌رو گذاشته‌اند و از همین از حالا گزینه‌هایی را هم مدنظر گرفته‌اند. در همین راستا بازگرداندن پل پوگبا به تورین از اولویت‌های مدیران یوونتوس است، اما به نظر می‌رسد هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در پایان فصل راهی رئال مادرید شود، از این‌رو آنها بازیکنانی نظیر سرگئی میلینکوویچ ساویچ از لاتزیو، ساندرو تونلی از برشا و گائتانو کاستروویلی از فیورنتینا را هم برای تقویت پست هافبک زیر نظر دارد.

سایت ایتالیایی «کالچو مرکاتو» حالا خبر می‌دهد مسئولان باشگاه یوونتوس قصد دارند در پست بال هم تیم‌شان را تقویت کنند، به همین خاطر با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی، بار دیگر شانس خود را برای به خدمت گرفتن فدریکو کیه‌زا از فیبورنتینا امتحان خواهند کرد. کیه‌زا ۲۲ ساله با وجود مشکلاتی که فیورنتینا این فصل داشته، عملکرد خوبی را از خود در جمع بنفش‌پوشان فلورانس به نمایش گذاشته است و همین باعث شده تا باشگاه‌های نامدار اروپایی نسبت به جذب او علاقه نشان دهند.

یوونتوس تابستان گذشته هم نسبت به جذب بال ایتالیایی فیورنتینا نزدیک بود، اما در آخرین لحظات مذاکرات طرفین به بن‌بست خورد و این انتقال عملی نشد. قهرمان ایتالیا قصد دارد پیشنهادی جدید به فیورنتینا برای خرید کیه‌زا ارائه دهد، بازیکنی که قرارداد فعلی‌اش با فلورانسی‌ها در پایان ماه ژوئن ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید.

پیش از این نشریه «Le۱۰Sport» فرانسه گزارش داد بود چهار باشگاه پاری‌سن‌ژرمن، یوونتوس، اینتر و منچستریونایتد نسبت به جذب فدریکو کیه‌زا از فیورنتینا علاقه‌مند هستند و وضعیت این بازیکن ایتالیایی را زیر نظر دارند.

با این حال مسئولان باشگاه فیورنتینا قصد دارند با ارائه قراردادی جدید با شرایط و دستمزد بهتر، این ملی‌پوش ایتالیایی را تا سال ۲۰۲۳ در این تیم ماندنی کند.

کیه‌زا این فصل در ۲۶ بازی از رقابت‌های مختلف فصل جاری برای بنفش‌پوشان فلورانس به میدان رفته و ضمن به ثمر رساندن هفت گل، پنج پاس گل هم برای هم‌تیمی‌های خود ساخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج