جاباما
۹۸۱۵۸۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

بایرن، ستاره رئال را با قیمت ۵میلیون یورو نخرید!

ستاره سابق بایرن و تیم ملی فوتبال فرانسه اذعان کرد که تیم آلمانی می‌توانست واران را با ۵ میلیون یورو خریداری کند اما از این کار امتناع کرده است.

خبرگزاری فارس: ویلی سانیول ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه و باشگاه بایرن مونیخ اذعان کرد که در زمانی که در این تیم مونیخی عضویت داشت، نتوانسته سران باشگاه آلمانی را برای خرید رافائل واران متقاعد کند.

واران به عنوان یکی از استعدادهای درخشان فوتبال اروپا در تیم لانس توجه ژوزه مورینیو را به خود جلب کرد و این سرمربی پرتغالی این بازیکن ۱۸ ساله را با قراردادی ۶ ساله در تابستان سال ۲۰۱۱ به برنابئو آورد.

البته پیش‌تر بایرن مونیخ می‌توانست این بازیکن را با ۵ میلیون یورو به خدمت بگیرد.

در همین باره ویلی سانیول که به عنوان مدافع هافبک بایرن توپ می‌زد در گفت و گو با RMC Sport اظهار داشت: وقتی در بایرن بودم ، روزی یکی از دوستانم با من تماس گرفت و گفت باید به لانس بیایی و بازی یکی از بازیکنان این تیم را ببینی. بعد از دیدن بازی او من متوجه شدم که او چقدر باتجربه بازی می‌کند. او در نیمه اول به عنوان هافبک دفاعی بازی کرد و در نیمه دوم به عنوان یک مدافع مرکزی وارد زمین شد.

وی ادامه داد: من در لانس ارتباطاتی داشتم و در طی ۴۸ ساعت ، موفق شدم یک قیمت برای این بازیکن بدست آورم. به علاوه برگزاری یک دیدار دوستانه با این تیم می‌توانست در کل قیمت واران را به حدود ۴ یا ۵ میلیون یورو برساند. وقتی در این باره به مدیریت ورزشی آن زمان بایرن گفتم، به من گفت که این مبلغ برای یک بازیکن ۱۸ ساله کمی گران است.

سانیول خاطرنشان کرد: دو ماه بعد واران با ۱۰ میلیون یورو راهی رئال مادرید شد. البته او به هیچ وجه از رفتن به رئال پشیمان نیست و مطمئن هستم که فوق العاده خوشحال است. قطعا او مدافعی بود که می‌توانست ۱۰ تا ۱۲ سال در بایرن بماند.

واران از آن زمان تاکنون در کنار سرخیو راموس به همراه رئال مادرید ۳۰۱ بازی انجام داده و موفق به ثبت ۱۴ گل شده است. او همچنین ۱۷ جام را با کهکشانی‌ها کسب کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج