جاباما
۹۸۱۹۸۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

گروسی: استقلال را به مشکل انداختند

بازیکن پیشین استقلال می‌گوید مدیرعامل جدید آبی پوشان پایتخت اگر از خودش اختیاری نداشته باشد، هیچ کاری در باشگاه نمی‌تواند انجام دهد.

خبرورزشی: محسن گروسی، بازیکن پیشین استقلال، درباره کادر مدریتی جدید آبی‌پوشان پایتخت و حضور احمد سعادتمند به عنوان مدیرعامل اظهار کرد: من که شناختی روی ایشان ندارم، ولی او اگر اختیار تام نداشته باشد هیج کاری نمی‌تواند انجام دهد. سعادتمند اگر خودش تصمیم گیرنده باشد شاید بتوان روی عملکردش نظر داد، اما اگر قرار باشد افراد دیگری تصمیم گیرنده باشند، وضعیت استقلال به همین منوال است و بدتر خواهد شد.

او درباره مشکلات مالی و بدهی‌های استقلال که مدت‌هاست گریبان‌گیر این تیم شده است گفت: وقتی برنامه ریزی پشت کار نباشد وضعیت هرروز بدتر می‌شود. نباید این‌طور باشد که فقط و فقط قرارداد بسته شود و به مسائل دیگر توجه نشود. مشکل اصلی استقلال مسائل مالی است. بدهی‌ها این‌قدر زیاد است که باید برای آن راهکار درستی اندیشید. به نظر من باید در استقلال یک کارگروه اقتصادی شکل بگیرد که به این مسائل رسیدگی کنند و درآمدزایی کند تا استقلال از این شرایطی دارد بیرون آید و به موفقیت برسد.

بازیکن پیشین استقلال در پاسخ به این پرسش که آینده آبی پوشان پایتخت را با توجه به وضعیتی که دارد چطور می‌بیند خاطرنشان کرد: استقلال با شروع مسابقات افت نامحسوسی دارد و وقتی به اوج کار می‌رسد، کسانی هستند که سنگ اندازی می‌کنند. چندین بار استقلال به شرایط خوب رسیده، ولی افرادی بودند که استقلال را به مشکل انداختند. در هر صورت امیدوارم استقلال بتواند با اصلاح عملکرد، روز‌های خوبی را برای خود رقم بزند.

گروسی درباره برگزاری یا عدم برگزاری مسابقات لیگ برتر به دلیل شیوع ویروس کرونا گفت: به نظر من با توجه به شرایطی که وجود دارد شروع مسابقات بعید است. در همه دنیا فوتبال تعطیل شده و فصل به اتمام رسیده است. به نظر من فصل را باید تمام شده قلمداد کرد البته در این راه خیلی‌ها متضرر می‌شوند، اما جان مردم مهم‌تر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج