۹۸۱۹۹۹
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

نیکبخت: پیشکسوتان از سر بیکاری اوضاع را بدتر می‌کنند

پیشکسوت فوتبال با انتقاد از عملکرد دستگاه های اجرایی گفت: دولت در این شرایط به جای اینکه به فکر اقشار آسیب پذیر باشد برعکس عمل کرده است.

خبرگزاری ایلنا: علیرضا نیکبخت در خصوص شرایط این روز‌های خودش و تعطیلی فوتبال و قرنطینه اظهار داشت: من خودم ۵۰ روز است که در ویلای شخصی‌ام قرنطینه‌ام و جایی نمی‌روم. شرایط واقعا کلافه کننده شده است و انگیزه و دل و دماغ هیچکاری برای آدم نمانده و حتی ورزش را هم ول کرده‌ام. امیدوارم هرچه زودتر این شرایط درست شود، چون از یک طرف شادی و نشاط از جامعه رفته و از طرفی اقشاری هستند که در این روز‌ها بیشتر از همیشه آسیب پذیرند و متاسفانه دولت هم برای آن‌ها کاری نمی‌کند.

وی افزود: دولت در این شرایط به جای اینکه به فکر اقشار آسیب پذیر باشد برعکس عمل کرده و حتی شنیدم قیمت بلیت اتوبوس را چند برابر کرده است و کاری کرده به جای اینکه در این شرایط مردم رفاه بیشتری داشته باشند سختی‌شان بیشتر از شرایط عادی باشد و متاسفانه هرچه جلوتر برویم این شرایط بدتر می‌شود و اگر این ویروس زودتر شرش را کم نکند مشکلات اساسی ایجاد خواهد شد.

پیشکسوت فوتبال در ادامه گفت: از یک طرف دیگر متاسفانه مردم در شرایط این چنینی همیشه یک فوتبال داشتند که دلشان به آن خوش بود و هرچقدر هم زندگی برایشان سخت بود سرشان را با فوتبال گرم می‌کردند تا سختی‌ها کمتر اذیتشان کند، ولی الان فوتبال هم نداریم و یک جور‌هایی همه افسرده شده‌اند.

نیکبخت در مورد شرایط فوتبال ایران و اینکه باید چه تصمیمی گرفته شود هم توضیح داد: فعلاً کاری نمی‌شود کرد و باید صبر کرد و دید شرایط چه زمانی بهتر می‌شود و فرصتی برای ادامه بازی‌ها وجود دارد یا نه و فعلاً که شرایطش وجود ندارد. این مسئله در کل دنیا هست و فقط مربوط به ایران نیست.

وی در مورد اینکه اگر لیگ تعطیل شود باید قهرمانش را مشخص کرد یا نه هم گفت: این هم بستگی به تصمیم مراجع بین‌المللی دارد و به نظرم فیفا و AFC باید برایش تصمیم بگیرند. مثلاً دیدید که لیگ بلژیک آمد قهرمان را مشخص کرد و لیگ را تمام شده اعلام کرد، ولی فیفا تصمیم فدراسیون فوتبال این کشور را نپذیرفت و برای همین فکر می‌کنم نمی‌شود لیگ را نیمه کاره رها کرد و گفت فلان تیم قهرمان است.

نیکبخت در مورد حواشی ایجاد شده میان پیشکسوتان سرخابی و جنجال‌های اخیر هم توضیح داد: این ماجرا از یک برنامه تلویزیونی شروع شد که از بی سوادی و بی اطلاعی مجری برنامه بود که باعث شد حرف اشتباهی بزند و این جو راه بیافتد. الان دیگر نمی‌شود اطلاعات غلط داد و هرکسی یک جستجوی ساده انجام بدهد متوجه می‌شود خسروانی چه کسی بود و چه کار‌هایی انجام داد. از آن طرف هم یک عده پیشکسوت از سر بیکاری می‌آیند حرف‌هایی میزنند که این اوضاع را بدتر می‌کند و می‌خواهند با حرف‌های جنجالی خودشان را روی بورس نگه دارند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج