۹۸۲۱۸۱
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

مشمولان تاییدیه سلامت داشته باشند

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

خبرگزاری فارس: معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی گفت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

سرهنگ نجف حمیدزاده با اعلام خبر فوق اظهار داشت: به منظور پیشگیری از انتقال بیماری کرونا و ایجاد شرایط بهداشتی مناسب برای مشمولان اعزامی تاریخ های یکم و سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ به مراکز آموزش نیروهای مسلح، وضعیت سلامت همه مشمولان اعزامی این ماه، قبل از اعزام به خدمت از طریق مراکز بهداشتی معاینه و غربالگری می شود.

وی گفت: این دسته از مشمولان باید به همراه برگ محل مراجعه که از طریق یکی از دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) دریافت کرده اند، به مرکز بهداشت محل سکونت خود مراجعه و در صورت تایید سلامتی آنان در زمینه ویروس کرونا، برگ محل مراجعه ممهور به مهر تایید مرکز بهداشت می شود.

معاون احضار و اعزام این سازمان بیان کرد: همچنین برای پیشگیری از بروز و شیوع بیماری کرونا، تست غربالگری سربازان مجدد در روز اعزام در وظیفه عمومی استان ها و مراکز آموزش نیروهای مسلح انجام می شود.

سرهنگ حمیدزاده خاطرنشان کرد: متقاضیان در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir ، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان به نشانی@ sarbazvazifeh از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج