۹۸۲۳۱۳
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

توصیه سوروس برای جلوگیری از سقوط اقتصاد آمریکا

جورج سوروس میلیاردر آمریکایی و رئیس بنیاد سوروس در شرح کم‌وکیف شناور نگه‌داشتن اقتصاد آمریکا در بحران کرونا در مقاله‌ای نوشت: فروپاشی نظام اشتغال در آمریکا، به چیزی بیش از عملکرد دولت فدرال تا این زمان، نیاز دارد.

ایرنا: جورج سوروس میلیاردر آمریکایی و رئیس بنیاد سوروس در شرح کم‌وکیف شناور نگه‌داشتن اقتصاد آمریکا در بحران کرونا در مقاله‌ای نوشت: فروپاشی نظام اشتغال در آمریکا، به چیزی بیش از عملکرد دولت فدرال تا این زمان، نیاز دارد.

در مقاله وی که روز سه شنبه در روزنامه لس آنجلس تایمز منتشر شد، آمده است: تقریبا ۱۷ میلیون آمریکایی در طول سه هفته، فرم بیکاری پر کرده اند.

توصیه سوروس برای جلوگیری از سقوط اقتصاد آمریکا

بعلاوه، تحلیل مرکز تحقیقاتی «آینت آکسفورد» (INET Oxford) نشان می‌دهد که در فقدان اقدام فوری، ۲۴ درصد از مشاغل در آمریکا ممکن است در هفته‌های آتی از بین رود؛ این رقم در جریان رکود سال‌های ۲۰۰۷ تا ۲۰۰۹، تنها ۳. ۳ درصد بود.

سوروس راه مقابله با این معضل را تمرکز بر حفظ اقتصاد در حالت خواب دانست و افزود: این امر مستلزم سالم نگه داشتن مشاغل و کارگران تا حد امکان است، تا آماده بازگشت به کار پس از رفع بحران سلامتی باشند تا بهبودی کاملی رقم خورد. اما چطور؟ دولت فدرال باید بی‌درنگ پرداخت چک‌های آمریکایی‌ها در جریان این بحران را تضمین کند.

وی افزود: کشورهای دیگر دقیقا این روش را در پیش گرفته اند. آلمان، فرانسه، دانمارک، ایرلند، هلند، انگلیس و استرالیا مستقیما کارفرمایان را تامین مالی کرده‌اند تا پرداخت نیروهای کاری شان را پوشش دهند و کارمندان را در طول قرنطینه، در مشاغل خود حفظ کنند.

سوروس از کنگره باید تصویب قانونی برای کمک به شرایط بحران کرونا و تامین امنیت اقتصادی (CARES) به ارزش ۲ تریلیون دلار تقدیر کرد، اما بابت واقعیت اندک بودن بودجه اختصاصی برای این برنامه و کندی و دیوانسالار بودن تحویل بودجه با وام از طریق بانک‌ها تاسف خورد.

وی از کنگره و دولت آمریکا خواست به منظور جلوگیری از فروپاشی نظام کار در این کشور به سرعت وارد عمل شوند. وی در این مقاله نوشت: قانون تضمین چک‌ها به قدری مزایا دارد که باید از طرف مجلس نمایندگان به عنوان یک لایحه مجزا ارائه شود و در انتظار یک بسته حمایتی دیگر نماند.وی در نهایت اینگونه نتیجه گیری کرد که کووید - ۱۹ سرانجام تحت کنترل قرار می‌گیرد و تا زمانی که آمریکایی‌ها ملزم به پناه بردن به خانه هستند، ما نیز باید به آنها در پناه دادن در زمینه شغلی کمک کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سلام

    • محمد علی

      سلام

      پاسخ ها

      • هم ولایتی

        علیک چطوری

    • بدون نام

      مثل ایران هم میشه سوروس عقلش نمیرسه.
      قانون عدم تضمین و عدم الزام به پرداخت چکها و عدم قابلیت پی گیری در دادگاه.

      پاسخ ها

      • بی نام.

        راست میگی دانشمند

    • بدون نام

      مثل ایران هم میشه سوروس عقلش نمیرسه.
      قانون عدم تضمین و عدم الزام به پرداخت چکها و عدم قابلیت پی گیری در دادگاه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج