۹۸۲۸۵۰
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

آتش‌سوزی پراید یک کشته داشت

مرد جوانی در جریان آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پراید که در داخل کوچه پارک شده بود، به طرز دلخراشی سوخته و جان داد.

خبرگزاری ایرنا: مرد جوانی در جریان آتش سوزی یک دستگاه خودرو سواری پراید که در داخل کوچه پارک شده بود، به طرز دلخراشی سوخته و جان داد.

به گزارش روز چهارشنبه سازمان آتش نشانی تهران، فرمانده ایستگاه شماره ۳۷ در این باره گفت: ساعت ۴:۴۵ بامداد این حادثه در شهرک مسعودیه، خیابان شهید قدیانی، کوچه موسویان به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

«حمید رضا حسین ریکا» افزود: با حضور آتش نشانان مشاهده شد یک دستگاه خودروی سواری پراید که شب گذشته در داخل کوچه پارک شده بود، به دلیل نامعلومی آتش گرفت و دقایقی بعد کاملا شعله ور شد.

وی ادامه داد: تا رسیدن آتش نشانان به محل حادثه، همسایگان با استفاده از آب موجود در منازل خود مشغول خاموش کردن آتش سوزی شدند که تا حد زیادی نیز موفق به خاموش کردن آتش سوزی این خودرو شده بودند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی به محض حضور در محل حادثه بلافاصله با استفاده از چند دستگاه خاموش کننده، آتش باقی مانده در این خودرو را نیز خاموش کرده و در ادامه هم با توجه به اعلام همسایگان مبنی بر وجود یک نفر در داخل این وسیله نقلیه، مشغول بررسی درداخل خودرو شدند.

حسین ریکا خاطرنشان کرد: پس از تخلیه کامل دود از داخل خودرو سواری، مشخص شد شخص مجهول الهویه ای با میانگین سنی بین ۲۰ تا ۲۵ سال در قسمت صندلی عقب خودرو به طرز دلخراشی کاملا سوخته بود که پس از انجام معاینات لازم توسط عوامل اورژانس مرگ وی توسط پزشک اورژانس تایید شد.

وی یادآور شد: آتش نشانان تا رسیدن عوامل انتظامی در محل حادثه، به ایمن کردن کامل محل آتش سوزی پرداختند که پس از حضور عوامل کلانتری مسعودیه در محل، پیکر سوخته این مرد جوان دراختیار آنان قرار گرفت.

به گفته این فرمانده آتش نشانی، جسد این مرد جوان به منظور بررسی علت مرگ و نیز شناسایی هویت فرد متوفی بلافاصله توسط عوامل انتظامی به پزشکی قانونی انتقال پیدا کرد و علت این حادثه آتش سوزی نیز در دست بررسی کارشناسان آتش نشانی است.

نجات مردی سالخورده از میان دود و آتش سوزی

پیرمرد بیماری که با آتش گرفتن منزلش در میان دود و آتش بدام افتاده بود، با کمک آتش نشانان از محل آتش سوزی نجات یافته و به بیمارستان منتقل شد.

فرمانده آتش نشانی اعزامی در محل این حادثه آتش سوزی در این باره گفت‌: ساعت ۸ صبح امروز این حادثه در میدان خراسان، خیابان طیب به سامانه ۱۲۵ اعلام و بلافاصله آتش نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

آتش‌سوزی پراید یک کشته داشت

«علیرضا حجازی» افزود: محل حادثه یک ساختمان دو طبقه قدیمی به وسعت ۷۰ متر مربع بود که طبقه اول آن از قسمت آشپزخانه به دلیل نامعلومی دچار آتش سوزی شد.

وی با بیان اینکه به گفته همسایگان پیرمردی در این حادثه گرفتار است افزود: آتش نشانان بلافاصله پس از قطع برق و گاز محل و ایمن کردن آن، با استفاده از یک رشته لوله آب پرفشارآتش نشانی وارد ساختمان شده و همزمان با جستجو برای یافتن این پیرمرد، مشغول خاموش کردن شعله های آتش شدند.

این فرمانده آتش نشانی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی همزمان با خاموش کردن آتش وارد عملیات نجات شده و این پیرمرد را از میان شعله های آتش و دود غلیظ نجات دادند.

به گفته وی، آتش نشانان پس از نجات این پیرمرد، آتش را خاموش کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فرهاد

      عجب اتفاقات خطرناک و مصیبت باری تو جهان می افتد!!!

      پاسخ ها

      • شکراله داغله

        این پیرمرد هنوز عمرش بدنیا است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج