۹۸۳۵۹۷
۴ نظر
۵۰۰۵
۴ نظر
۵۰۰۵
پ

خطیبی: لغو لیگ برتر، ظلم است

رسول خطیبی، سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بعد از فروکش کردن شیوع ویروس، زمان کافی برای ادامه دادن به لیگ‌ها وجود دارد.

خبرگزاری میزان: رسول خطیبی با اشاره به شایعاتی مبنی بر احتمال لغو رقابت‌های لیگ یک و صعود دو تیم نخست جدول به لیگ برتر فصل آینده، اظهار داشت: من نمی‌دانم این مسائل از کجا مطرح شده، چون درست و حرفه‌ای نیست. لوئیس فن‌خال سرمربی مطرح و سرشناس فوتبال هلند چند روز قبل گفته بود برخی از شیوع ویروس کرونا سوءاستفاده می‌کنند. تصورم این است که در ایران هم تعدادی به دنبال سوءاستفاده هستند.

وی افزود: در شرایط فعلی همه ما باید به فکر سلامتی جامعه باشیم، اما نمی‎توان باقی مسائل را فراموش کرد. اولویت همه ما سلامت جامعه و مجموعه فوتبال و همه رشته‌های است، اما به عقیده من، همان‌طور که دوستان در سازمان لیگ گفتند، بعد از فروکش کردن شیوع ویروس، زمان کافی برای ادامه دادن به لیگ‌ها وجود دارد. می‌توان فرصتی برای بدنسازی در نظر گرفت و سپس کار را ادامه داد.

خطیبی اضافه کرد: لغو بازی‌ها به سود جامعه فوتبال نیست. کسانی که پول خرج کردند، تلاش کردند، همه زحمت‌شان از بین می‌رود و سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. برخی تیم‌ها، دولتی هستند و از حیف و میل شدن پول ترسی ندارند، اما اکثر باشگاه‌های لیگ برتر به صورت خصوصی اداره می‌شود و با لغو یکباره لیگ در این مقطع، پول‌شان نابود می‌شود. من خوشبین هستم امیدوارم از خرداد، بازی‌ها شروع شود.

سرمربی آلومینیوم اراک همچنین تصریح کرد: یکی، دو باشگاه هستند که در این میان شیطنت می‌کنند و به دنبال آن هستند تا بازی‌ها را به حالت تعطیلی کامل بکشانند. تفکر این عده برای فوتبال خطرناک است. آن‌ها نمی‌دانند لغو کردن لیگ «ظلم» به خانواده فوتبال است. این افراد با ادعا‌های خود، آبروی فوتبال را می‌برند و بهتر است که اصلا صحبت نکنند. آقایان نباید از شرایط پیش‌آمده سوءاستفاده کنند. اگر آن‌ها شرایط ما را داشتند، می‌گفتند بازی‌ها باید ادامه یابد، اما الان حرف‌های‌شان فرق می‌کند.

خطیبی در نهایت گفت: هنوز برای من این سوال وجود دارد که چرا باید برخی برای لغو همه لیگ‌ها، روی باشگاه فشار بیاورند؟ آنها به دنبال چه سودی هستند و بابت چه مسئله‌ای این حرف‌ها را می‌زنند. این ظلم است که برخی بخواهند در این شرایط به دنبال صعود آسان به لیگ برتر باشند و تلاش باقی تیم‎‌ها را نادیده بگیرند. باید مقابل چنین تفکراتی بایستیم.

او ادامه داد: حتی اگر یک هفته دیگر از رقابت‌ها برگزار شود، ما به رده دوم جدول صعود می‌کنیم. اگر دو، سه هفته دیگر بازی‌ها ادامه یابد، شرایط مان بهتر هم می‌شود. آن وقت ببینیم این دوستان، باز هم از لغو لیگ یک صحبت می‌کنند یا نه. تاکید من این است که در شرایط فعلی همه باید به فکر سلامتی مردم باشیم، اما نه اینکه کلا باقی کار‌ها را زمین بگذاریم. با وقفه یکی، دو ماهه، می‌توانیم پس از مهار کرونا، بازی‌‎ها را ادامه بدهیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا راست میگه بعضی تیمها فقط فکر خودشونن و نگاه کلی به فوتبال و عواقب تعطیای لیگهارو ندارن در واقع فقط نوک دوماقشونو میبینن خخخخخخخخخخخخخخخ

    • حامد میرزاخانی

      درود بر شرفت

    • بدون نام

      واقعا به خصوص یه سری

    • خخخ

      اونایی که دستشون به جام نمیرسه ودوس ندارن تیم رقیب با قهرمانی پوکر کنه،معلومه دلشون میخواد لیگ نیمه تمام اعلام بشه تا هم رقیب نتونه قهرمان بشه هم اینکه سرپوشی بذارن بر ناتوانی خودشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج