۹۸۳۶۸۵
۵ نظر
۵۰۰۹
۵ نظر
۵۰۰۹
پ

نمکی: از بازرسان بهداشت هم قدردانی کنید

چند تن از فعالان بخش بهداشت در نامه سرگشاده‌ای به وزیر بهداشت خواهان توجه متناسب به بخش بهداشت در کنار بخش درمان در بحران کرونا شدند.

عصر ایران: چند تن از فعالان بخش بهداشت در نامه سرگشاده‌ای به وزیر بهداشت خواهان توجه متناسب به بخش بهداشت در کنار بخش درمان در بحران کرونا شدند.

در این نامه که نسخه ای از آن در اختیار این رسانه قرار گرفت نویسندگان ضمن قدردانی از زحمات همکاران خود در بخش درمان از غفلت در برنامه های تبلیغاتی و قدردانی از کارکنان بخش بهداشت گله کردند.

در بخشی از این نامه با اشاره به وظایف "بازرسان بهداشت حرفه ای" در تایید وسایل حفاظت فردی ویژه پرسنل درمان، بازدید و نظارت و بازرسی از مکان های عمومی تولیدی و درمانی، ضدعفونی منازل مبتلایان به کرونا، نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در اماکن عمومی و مراکز توزیع موادغذایی، گندزدایی اماکن شهری و روستایی، نظارت بر آرامستان‌ها و ضدعفونی اجساد فوت شده از کرونا، غربالگری و بسیاری از امور نظارتی دیگر آمده است: "با این همه چرا بخش بهداشت دیده نمیشود و از اقدامات آنها در کنار بخش درمان اطلاع رسانی و تقدیر به عمل نمی آید".

این نامه می افزاید: «چرا دستور نمی دهید روابط عمومی وزارتخانه نسبت به تهیه و ساخت کلیپ جهت تقدیر از این زحمات اقدام کند؟ چرا در سخنان و مواضع تان نامی از این افراد تلاشگر در حوزه بهداشت اصلا خبری نیست؟ چرا از انان تقدیری ولو شفاهی دیده نمی‌شود؟ چرا در بخش های خبری و ... فقط گزارشات بخش درمان و تلاش های ارزشمند کادر درمان دیده میشود؟»

بنا به این گزارش نویسندگان در پایان نامه سرگشاده اظهار امیدواری کردند که «جوابی قانع کننده برای ترمیم زخم های نشسته بر دل این شاغلین داشته باشید و جبران مافات نمایید».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نامم

      از بازرسان تشکر میکنم

    • بدون نام

      اینها در این بحبوحه سهم خواهی میکنند. هرچی مدال قهرمانی هست برای شما. خوبه؟ اگر کاری میکنید که وظایفتان را انجام دادید.نگاه کنید که تمام شهرها و روستاها را نیروهای مردمی و نظامی گندزدایی کردند تمام کنترل ها را نیروهای مردمی نظامی و انتظامی کردند تمام گندزدایی کارخانه ها که پرسنل شرکتها انجام دادند. این وسط شما کار ستادی کردید و بازرسی های محدود انجام دادید بازهم دستتان درد نکنداضافه کاری هایتان هم پرداخت میشه دیگه خواهشا جوگیر نشید.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کارکنان بهداشت هیچ وقت دنبال سهم خواهی نبودند متاسفم براتون که اینقدر بیسوادید،اگر بهداشت نبود معلوم نبود با این اوضاع کرونا جهانی چه بلایی پیش رو داشتیم اگر امروز کرونا مدیریت شده فقط وفقط به لطف بهداشت هست، ضمنا مگر توان درمان ۸۰ میلیون رو در بیمارستانها داشتیم کنترل این بیماری به همت راهکارهای بهداشتی ها بوده است، بهداشت باید همیشه دیده شود و خیلی مهمتر از درمان است. تشکر از تمامی گروههای بهداشتی کشور

    • بدون نام

      بزرگترین جنایت وخیانت اینه که دریک بیمارستان دولتی در اصفهان کرونا را بعنوان عفونت ریه ذکر کرده وچهل وهفت ملیون تومن صورتحساب برای بیمار مادر مرده صادر کرده اند دیگه نامردی بدتر از اینم داریم حالا اگر طرف رو بشناسند ادم پولدار ومفتخوری باشد ایراد نداره ولی این جرات رو که ندارند، از یک ادم بدبخت میخوان بگیرن

    • بدون نام

      بزرگترین بدبختی اینه کارمندبهداشت باشی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج