۹۸۳۶۹۵
۵ نظر
۵۰۰۴
۵ نظر
۵۰۰۴
پ

فدراسیون دبه کرد؛ کی‌روش، جنگ را برد!

یکی از ایرادهای حقوقی اخیر به آخرین قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران، مربوط به گنجاندن بند پاداش ۲۰۰ هزار دلاری برای کسب عنوان سومی ایران در جام ملت ها برمی گردد.

ورزش سه: یکی از ایرادهای حقوقی اخیر به آخرین قرارداد کارلوس کی روش با فدراسیون فوتبال ایران، مربوط به گنجاندن بند پاداش ۲۰۰ هزار دلاری برای کسب عنوان سومی ایران در جام ملت ها برمی گردد. این بند محل مناقشه بین فدراسیون و کارلوس کی روش بوده و سرمربی سابق تیم ملی ایران به دلیل عدم پرداخت این ۲۰۰ هزار دلار از فدراسیون شکایت کرده است.

نکته مهم این است که جام ملت های آسیا از سال ۲۰۱۵ که دو تیم امارات وعراق رده بندی مسابقات را برگزار کردند، مسابقه رده بندی را حذف کرده و چیزی به عنوان سومی وجود ندارد.

در عین حال احتمالا منظور کارلوس کی روش از گنجاندن این بند، حضور تیم ملی ایران در نیمه نهایی مسابقات و در مرحله ماقبل فینال بوده است. با این حال او برای اثبات ادعای خود یک برگ برنده را نیز در دست دارد و آن هم گزارش کلی AFC بعد از انجام بازی ها است که ایران را در رده بندی تیم سوم مسابقات بالاتر از امارات که در مقابل قطر شکست خورد، نشان می دهد.

در شرایطی که بحث پرداخت پاداش ها به سرمربی تیم ملی ایران داغ است، کی روش بابت آخرین قرارداد خود با فدراسیون فوتبال، ناچار به انجام شکایت علیه فدراسیون فوتبال شده، تا مبلغ مورد نظرش را از کارفرمای سابقش بگیرد و به نظر می رسد با توجه به پیش بینی ها، فدراسیون فوتبال در این پرونده دست بالا را نخواهد داشت و به احتمال زیاد کی روش ۲۰۰ هزار دلار دیگر را بابت قرارداد پایانی خود از فوتبال ایران دریافت خواهد کرد.

نکته ابهام آمیز اما همان مسئله عنوان «مقام سومی» در قرارداد است؛ در حالی که بنابر مقررات بازی ها، دیدار رده بندی در این تورنمنت برگزار نمی شده و از جام ملت های ۲۰۱۹ امارات حذف شده است.

در این رابطه با یکی دو مسئول حقوقی فدراسیون فوتبال تماس گرفتیم، اما آنها تاکید داشتند که در این‌باره صحبتی مطرح نخواهند کرد، چرا که توسط دبیرکل از مصاحبه منع شده اند.

موضوع البته همانطور که گفته شد به عدم شناخت طرف ایرانی از مقررات بازی ها بر می‌گشته که به جای عنوان "حضور در جمع چهار تیم" از عنوان "سومی" در قرارداد استفاده کرده است یا شاید هم طرف ایرانی می خواسته با گنجاندن این بند، پاداش ۲۰۰ هزار دلاری مدنظر کی روش را با آگاهی از این موضوع که مسابقات دیدار رده بندی نداشته، بسوزاند.

البته کی روش برای عنوان سومی می تواند به گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا رجوع کند، که ظاهرا این کار را انجام داده و این دعوای حقوقی نیز به طرف مقابل ما تمام خواهد شد !

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کرونا و دولت باید برن

      جالبه . هر وقت اسم کیروش میاد ، دهن ورزش سه آب میوفته .

    • saeidmemarian

      کی روش به نظر من بهترین مربی بود برای تیم ملی ایران چون تا حالا همچنین مربی برای ایران نداشتیم و نخواهیم داشت هرچی بود حیف شد
      خداوند رحمتش کنند نور به قبرس بتابت مرد بزرگی بود حیف یادش گرامی

    • بدون نام

      اخه میگن هنر نزد فدراسیون فوتباله وبس خجالت نمیکشن میدونن که سومی نداره جوری قرارداد میبندن که یه بچه هم اینارو محکوم میکنه فقط ادعا دارن باید زبونشونو ببرن نتونن حرف بزنن

    • خروس بی محل

      آقای نبی بزارمهردبیرکلیت خشک بشه بعدشروع کن پنهانکاری نیامده اجازه مصاحبه کردن به وکلای فدراسیونوچرانمیدی؟

    • خروس بی محل

      قابل توجه کی روش پرستان که میگفتن کی روش ازهرایرانی ایرانی تره وبخاطرپول شکایت نمیکنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج