۹۸۳۷۸۴
۷ نظر
۵۰۱۳
۷ نظر
۵۰۱۳
پ

افشای ماموریت موساد برای سرقت کالاهای پزشکی

هفته نامه آلمانی اشپیگل گزارش داد؛ سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) ماموریت سرقت و قاپ زدن کالاهایی پزشکی و بهداشتی را دارد که کشورهای دیگر برای مقابله با ویروس کرونا ( کووید ۱۹) خریداری کرده اند.

ایرنا: هفته نامه آلمانی اشپیگل گزارش داد؛ سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی ( موساد) ماموریت سرقت و قاپ زدن کالاهایی پزشکی و بهداشتی را دارد که کشورهای دیگر برای مقابله با ویروس کرونا ( کووید ۱۹) خریداری کرده اند.

به گزارش روز شنبه اشپیگل، سازمان اطلاعات خارجی رژیم صهیونیستی (موساد) فعالانه برای مبارزه با ویروس کرونا وارد عمل شده است.

پیشتر «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژِیم صهیونیستی اعلام کرده بود که تجهیزات این رژیم برای مبارزه با کرونا کافی نیست؛ به همین دلیل دولت وی از هر طریق و امکانی برای دستیابی به وسایل مورد نیاز، از جمله ماسک و دستگاه‌های تنفسی اقدام می‌کند.

بر این اساس، فعالیت موساد در عملیات کرونایی در ملاقات «یوسی کوهن» رییس این سازمان اطلاعاتی با «یتشاک کرایس» رییس بزرگترین بیمارستان اسرائیل ایجاد شده است.

در ملاقاتی که اوایل فوریه صورت گرفته، کرایس به تنگناهای اسرائیل برای مبارزه با تهدید کرونا اشاره کرده و باعث شده است که کوهن برای کارکنان خود در سراسر جهان دستور یافتن تجهیزات مورد نظر را صادر کند.

گزارش اشپیگل در رابطه با کشورهای مبداء تجهیزاتی که به اسرائیل انتقال می‌یابند به امارت متحده عربی و عربستان سعودی اشاره کرده است.

رسانه‌های دیگر گزارش داده‌اند که مأموران موساد در کشورهای گوناگون به شکار وسایل می‌پردازند و پیش ‌آمده است که آنها محموله‌ای را که برای کشور دیگری تهیه شده بوده، خریده‌اند.

این در حالی است که این روزها رقابت برای خرید تجهیزات پزشکی و حفاظتی و «قاپ‌زدن» کالاهایی که برای یک کشور دیگر در نظر گرفته‌ شده‌اند، به امری رایج در بین کشورهای غربی تبدیل شده است.

اشپیگل همچنین به نقل از «رونن برگمن» خبرنگار نیویورک تایمز نوشته که موساد در یک مورد، تلاش کرده است که اقلامی را از آلمان به اسرائیل منتقل کند اما مقامات مسوول آلمانی بموقع متوجه شده و جلوی آن را گرفته‌اند.

«دنی یاتوم» رییس پیشین موساد از موافقان فعالیت موساد در مبارزه با کروناست. به اعتقاد او، فعالیت این سازمان اطلاعاتی در دوران بحرانی به شهروندان اسرائیل دلگرمی می‌دهد.

یاتوم تصریح می‌کند: «اینجا بحث مرگ و زندگی مطرح است. به همین خاطر ما برای دستیابی به آنچه که نیاز داریم، دست به هر کاری می‌زنیم.»

بر اساس گزارش دانشگاه جان هاپکینز، در سرزمین های اشغالی تا ظهر امروز (سی ام فروردین) ۱۳ هزار و ۱۰۷ نفر مبتلا به کووید-۱۹ ثبت شده اند که از این میان ۱۵۸ نفر جان باخته اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      می توانند؟!جلوی عزراییل هم بگیرن!!!!

    • بدون نام

      مرگ بر اسراییل + ال سعود

    • بدون نام

      وعده الهی هست که با زیاد شدن ظلم در اخرالزمان امام زمان ظهور خواهد کرد
      نحن منتظرون
      ظلم اسراییل گریبان اربابانش را هم گرفته

    • بدون نام

      اشپیگل اعلام نکرده دولتمردان ایران کارشون از قاپ زدن گذشته میخورن هزار هزار میلیارد میگن گم شد غیب شد مفقود شد تکذیب شد منهدم شد متلاشی کشف شد رصد شد گرون شد دفع شد پاسخ داده شد برخورد شد .........شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • احمد محمودی

        دمت گرم.

      • کرونا مدل ۵۷

        آفرین

      • کرونا مدل ۵۷

        آفرین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج