۹۸۴۱۳۲
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

مارادونا: قرارداد بازیکنانم را کاهش ندهند

اسطوره فوتبال دنیا با بیان اینکه چندبار برای رئیس جمهور آرژانتین در ارتباط با ویروس کرونا نامه نگاری کرده است، گفت: بازیکنان گناهی ندارند که قراردادشان کم شود.

خبرگزاری مهر: دیگو مارادونا سرمربی و بازیکن پیشین تیم ملی فوتبال آرژانتین که امسال هدایت تیم «جیمناسیا» این کشور را بر عهده دارد، در گفتگویی با روزنامه «الاتحاد» امارات به تشریح وضعیتش پرداخت و اعلام کرد که در ارتباط با ویروس کرونا چندبار با رئیس جمهور آرژانتین مکاتبه کرده است.

مارادونا گفت: از همه ورزشکاران می خواهم که تمرین و دعاکردن را رها نکنند چون برای اولین بار در روی کره زمین همه با یک چالش بزرگ مواجه هستیم.

وی که در تیم های الوصل و الفجیره امارات سابقه مربیگری دارد، ادامه داد: از وقتی که خودم را در خانه قرنطینه کرده ام برای اولین بار است که با یک رسانه مصاحبه می کنم. احترام و عشق من برای تمام خانواده های اماراتی است چرا که از آنها احساسات هیجان انگیزی گرفتم که باعث می شود همواره به امارات نگاه پر از محبت داشته باشم. هرگز آن روزها را فراموش نمی کنم.

اسطوره فوتبال آرژانتین خاطرنشان کرد: مدتی است که در خانه خودم هستم بخصوص بعد از تصمیمات سخت گیرانه ای که از سوی رئیس جمهور آرژانتین صادر شده است.

سرمربی تیم جیمناسیا افزود: من با مدیر باشگاه صحبت کردم تا بعد از این بحران جهانی تمرینات را از سر بگیریم. واقعاً می خواهم با آنها کار کنم. همچنین از رئیس باشگاه خواستم که قرارداد و دستمزد بازیکنان را کاهش ندهد چرا که آنها در این وضعیت گناهی ندارند. باشگاه اگر خواست می تواند از دستمزد من کم کند.

مارادونا یادآور شد: من در خانه ام هستم و فقط یک مربی بدنساز و یک پزشک روزانه به منزلم می آیند تا روند درمانی زانویم را بررسی کنند.

وی در بخش دیگری از صحبت هایش گفت: نامه هایی را برای رئیس جمهور آرژانتین فرستاده و به او گفته ام که کاپیتان آرژانتین (مارادونا) برای عبور از این وضعیت در کنار شما است.

سرمربی تیم جیمناسیا درباره اینکه چرا از بازیکنان برای گرفتن تمام قراردادشان حمایت می کند؟ اظهار کرد: من خودم بازیکن بوده ام و بعد از بازیگری هم همواره از بازیکنان دفاع کرده ام. آنها همواره به دنبال شاد کردن هواداران هستند. هرجایی که سرمربی بودم از حقوق بازیکنان دفاع کرده ام. این کار را در تیم های الوصل و الفجیره هم انجام دادم.

مارادونا در پایان اظهار امیدواری کرد که فوتبال به زودی در سرتاسر دنیا از سر گرفته شود و از ورزشکاران و فوتبالیست ها خواست کنار مردم کشورشان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج