جاباما
۹۸۴۳۳۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۲.۰۱

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۱ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! تولد امسالتان را همراه با عشقتان و زوج‌های دیگری که با آن‌ها احساس صمیمیت و نزدیکی دارید جشن بگیرید و مطمئن باشید با این کار خیلی به شما خوش خواهد گذشت. با پذیرفتن آنچه این دنیا به شما می‌بخشد به جای جنگیدن با آن، نقشه‌هایی که برای امسالتان دارید خیلی خوب پیش خواهند رفت. این درس را در تمام امسال به یاد داشته باشید تا به آنچه می‌خواهید برسید. امسال برای شما سال تغییرات بزرگ است و اگر خودتان بخواهید خواهید توانست از نو متولد شوید. اطرافیانتان نیز متوجه این تغییرات شما هستند و شما را برای آن‌ها مورد تشویق و تحسین قرار می‌دهند. طی این ماه و ماه آینده با افراد جدیدی آشنا خواهید شد که می‌توانند اثرات زیادی روی زندگیتان داشته باشند، پس آن‌هایی که دوست دارید را برای خودتان نگه داشته و بقیه آن‌ها را از زندگیتان حذف کنید. تا آخر تابستان خواهید توانست خیلی چیز‌های دیگر که با سلیقه شخصیتان مطابق نیستند را از زندگیتان حذف کنید، موفق باشید!

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز موانع غیر منتظره‌ای در سر راهتان سبز خواهند شد که نمی‌گذارند برنامه هایتان همان طوری که انتظارش را دارید پیش بروند. این اتفاقات جزئی و بی اهمیتی که در عملی کردن برنامه هایتان تأخیر ایجاد می‌کنند، ممکن است باعث شوند نسبت به توانایی خود در رسیدن به هدفتان دچار شک و تردید شوید. ولی برای پیدا کردن جواب مشکلتان حتی اگر دچار حس سردرگمی و تردید شده باشید هم نباید به دیگران نگاه کنید و منتظر اقدام آن‌ها باشید. با وجود این که نیت دوستانتان خیر است، به احتمال زیاد نمی‌توانید توصیه‌های آن‌ها را بپذیرید و ممکن است دلخوری به وجود بیاید. بهترین چاره این است که ضعف‌های خود را پذیرفته و راه حلی برای آن‌ها بیابید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اعتماد به نفس شما دارد به شدت افزایش پیدا می‌کند و روز به روز اعتقاداتتان قوت و فدرت بیشتری پیدا می‌کنند. ولی بهتر است به جای این که این وضعیت باعث شود با شتاب به سوی هدفی گام بردارید، چند هفته آینده را به خودتان وقت بدهید تا این وضعیت در شما به ثبات برسد و موفقیت خود را باور کنید. افزایش دادن خودآگاهی برای شما کار ساده‌ای نیست، چرا که ترجیح می‌دهید به جای تجزیه و تحلیل احساسات خود درباره آینده با قدرت و پشتکار تمام راه خود را به سوی جلو باز کنید. ولی در حال حاضر عاقلانه‌تر این است که درس‌های ارزشمندی که تفکر در مورد گذشته و وضعیت فعلیتان برای شما به همراه خواهد داشت را از دست ندهید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شاید امروز مجبور باشید با یکی از همکاران و یا شرکای عصبانی خود دست و پنجه نرم کنید. ولی اگر احساسات خود را در مقابله با احساسات منفی یک نفر دیگر تنها برای حفظ آرامش و راحتی بیان نکنید تنها باعث پیچیده‌تر شدن مشکلات خواهید شد. اگر خودتان رک و صریح در مورد نیازهایتان حرف بزنید دیگران مجبور نخواهند بود برای این که شما را به حرف بیاورند با شما جر و بحث کرده و یا حتی دعوا راه بیندازند. مواظب کسانی که زیاد حرف می‌زنند و وعده و وعید‌های بسیار می‌دهند باشید، زیرا آن‌ها معمولا در عملی کردن حرف هایشان با مشکل مواجه می‌شوند و اگر بخواهید امروز به آن‌ها تکیه کنید با مشکل مواجه خواهید شد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

انگار این روز‌ها همه توان و انرژیتان را باید تنها صرف کارتان کنید و این موضوع باعث بیقراری و عصبی بودن شما شده است. درست است که کارهایتان زیاد شده اند، ولی این همه تلاشی که برای انجام وظایفی که به عهده تان هستند می‌کنید انرژی شما را از بین خواهد برد. اکنون وقت آن رسیده است که بین کار و تفریح و استراحت تعادل ایجاد کنید. ولی هنوز نباید دست به ایجاد تغییرات عمده بزنید، همین که سعی کنید تمام ساعات روزتان را صرف کارتان نکنید کافی است. با این حال نباید نسبت به مسئولیت هایتان بی تفاوت باشید و خودتان را به بی خیالی بزنید، تنها باید اعتدال را در هر کاری رعایت کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

با وجود این که همه شما را به عنوان فردی خلاق می‌شناسند، در حال حاضر انگار چیزی جلویتان را گرفته است. شما انرژی کافی برای دنبال کردن برنامه هایتان را دارید، ولی از این وحشت دارید که مبادا ایده هایتان به اندازه کافی خوب نباشند. این حساسیت شما در تحلیل خودتان و ایده هایتان بر خلاف آنچه انتظار دارید اثرات مخربی روی عملکردتان خواهد گذاشت و باعث خواهد شد که در قضاوت هایتان اشتباه کنید. به جای این که روی نکات منفی و مشکلات احتمالی تمرکز کنید، این را در ذهنتان تصور کنید که نتیجه مورد نظرتان رابه دست خواهید آورد. همه ما حتی اگر بخواهیم در ظاهر منکر قانون جذب شویم هم به خوبی از صحت آن و قدرت تفکر مثبت آگاه هستیم.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

وزن سنگین مسئولیت‌های مربوط به خانه و خانواده این روز‌ها روی شانه هایتان سنگینی می‌کند و مانع این شده است که بتوانید به اهداف و مسیر‌های تازه فکر کنید. خوشبختانه شما عجله‌ای ندارید و می‌خواهید این تغییر جهت در زندگیتان بر پایه‌ای مستحکم استوار باشد. با این حال وقتی در نظر می‌گیرید که چقدر کار برای انجام دادن باقی مانده است دچار نگرانی و سردرگمی می‌شوید. کافی است این را به خاطر داشته باشید که تغییرات بزرگ یک شبه اتفاق نمی‌افتند، پس با خیال راحت برای پرداختن به مسائل شخصی و خانوادگیتان وقت بگذارید. در رفتار شما وقار و متانت به خصوصی نهفته است که دیگران را به شما جذب می‌کند، کافی است خودتان باشید تا دل هر کسی را به دست بیاورید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

وقتی مردم جلوی مسیر پیشرفت شما را می‌گیرند حس دلسردی و حتی عصبانیت به شما دست می‌دهد، چرا که آن‌ها به درستی از اهداف و خواسته‌های شما آگاه نیستند. با این حال اصرار و پافشاری برای پیش بردن کار‌ها به همان صورتی که خودتان انتظار دارید به ضررتان تمام خواهد شد. انرژی خود را برای قانع کردن دیگران و همراه کردن آن‌ها برای خودتان تلف نکنید و بگذارید خودشان به خواسته خود و هروقت که خودشان می‌خواهند به شما بپیوندند. صبوری و گذشت زمان جنگجو‌هایی بسیار قدرتمند هستند که از میدان نبرد سربلند بیرون خواهند آمد. امروز روز خوبی برای کمیاستراحت، تماشای یک فیلم خوب و یا خواندن مجله مورد علاقه تان است.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

به نفعتان است که بودجه‌ای را که برای خودتان در نظر گرفته بودید و فکر می‌کردید بی هیچ فشاری با آن سر خواهید کرد را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. طی چند ماه آینده ممکن است اوضاع اقتصادیتان همان طوری که انتظارش را داشته اید نباشد و به برخی مشکلات مالی و خرج‌های غیر مترقبه که در بودجه تان در نظر نگرفته بودید بربخورید. البته هیچ جای نگرانی نیست، زیرا آن چه به نظر شما مشکل مالی می‌آید بیشتر ترسی غیرمنطقی است که از مطابق نبودن بودجه تان با انتظاراتتان ریشه می‌گیرد. امروز خیلی سرحال هستید و نیاز شدیدی به داشتن فعالیت فیزیکی احساس می‌کنید، از خانه بیرون بزنید و در هوای تازه کمی ورزش کنید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

بهتر است امروز پیش از پذیرفتن مسئولیتی بیش از حد تواناییتان همه جوانب را در نظر بگیرید و کمی احتیاط کنید. شما در حال حاضر به دلیل شرایط کیهانی شور و هیجانی در وجود خود احساس می‌کنید که باعث می‌شود مسئولیت‌های سنگینی که در توانتان نیستند را به عهده بگیرید. اگر چنین کاری کنید مجبور خواهید بود که بهای تصمیمات اشتباه خود را بپردازید. کاری نکنید که پیش از رسیدن به مقصد انرژیتان تمام شود و توانایی کافی برای ادامه مسیر را نداشته باشید. تصمیم گیری امروز برای شما کاری دشوار و یا حتی غیر ممکن است، پس این کار را با خیال راحت به دیگران بسپارید و همان کاری را بکنید که به شما گفته می‌شود.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

با وجود این که شما به طور ذاتی تمایل عجیبی به رسیدن به موفقیت در کارهایتان در وجود خود احساس میکنید، امروز بیش از مسائل مادی این مسائل معنوی هستند که برای شما اهمیت دارند و توجهتان بیشتر به مسائل اخروی است. اهداف جاه طلبانه برایتان بی معنی هستند و به دنبال معنایی عمیق‌تر برای زندگیتان هستید. خوشحالی برای شما در حال حاضر در اموال و مادیات نیست و مسائل معنوی و روحانی برایتان از اهمیت بیشتری برخوردار هستند. پس به این نیاز خود توجه کرده و حتما زمانی را برای پرداختن به این امور در برنامه امروزتان در نظر بگیرید. تحمل تردید‌ها و عدم قدرت تصمیم گیری در طرف مقابلتان برای شما بسیار دشوار شده است، ولی به او هم حق بدهید که نگران آینده اش باشد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما شور و هیجان بسیاری برای برنامه ریزی در مورد آینده در وجود خود احساس می‌کنید، ولی آنقدر ذخنتان درگیر ایده‌های هوشمندانه تان و زیبایی آینده‌ای که برایتان به همراه خواهند داشت شده است که عمل کردن به نقشه هایتان را غیر ممکن خواهد کرد. در ضمن این را هم باید یادتان باشد که موفقیت به سراغ هیچ کسی نخواهد رفت و این شما هستید که باید به دنبال آن رفته و آن را به دست بیاورید. اگر رویایی در سر دارید خودتان آن را به واقعیت بدل کنید و به دیگران وابسته نباشید. کاری برای خودتان بکنید که در آینده از خودتان بابت انجام آن سپاسگزار باشید. استعدادی که در به کار گیری کلمات دارید و حس شاعرانه تان را برای به دست آوردن دل کسی که دوست دارید به کار بگیرید.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز از عالم رویا بیرون آمده اید و پیشرفت در دنیای واقعی توجه شما را به خود جذب کرده است، این باعث می‌شود که روز خوبی برای دنبال کردن اهداف حرفه ایتان باشد. با این حال تحت شرایط کیهانی ممکن است در راهتان با موانعی هر چند کوچک مواجه شوید که جلوی سرعت گرفتن شما را می‌گیرند، پس خودتان را برای آن‌ها سرزنش نکنید و اگر بلافاصله به خواسته تان نرسیدید خودتان را مورد انتقاد قرار ندهید، چون کاری در این رابطه از دست شما بر نمی‌آید. بجای این که بی دلیل روح خودتان را خسته و فرسوده کنید این نکته را در نظر داشته باشید که در حال حاضر برای رسیدن به موفقیت هوشمندی بیش از سخت کوشی به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه ۰۱/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر از احوالات اینجانب بپرسید
      بحمدلاه خوبم

    • بدون نام

      فقط چرت و پرت گفتن رو بلدید؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج