۹۸۴۳۶۴
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

جباری: مدیران قبلی به مردم دروغ گفتند

یک پیشکسوت تیم فوتبال استقلال می‌گوید احمد سعادتمند باید با هوادار روراست باشد و به آن‌ها دروغ نگوید.

ایسنا: علی جباری، پیشکسوت تیم فوتبال استقلال درباره شرایط مدیرعامل جدید استقلال و اولین وعده او مبنی بر پرداخت بخشی از قرارداد بازیکنان تا پایان فروردین ماه گفت: با توجه به صحبت‌هایی که با آقای سعادتمند داشتیم، او می‌خواهد در استقلال کار انجام بدهد و او نیاز به حمایت مالی دارد تا بتواند کار‌های خود را پیش ببرد، چون سعادتمند کارش را بلد است و توانایی این را دارد که از پس مشکلات استقلال بربیاید.

او ادامه داد: من دید مثبتی روی ایشان دارم و معتقدم که می‌تواند به استقلال شکل بهتری بدهد. اما باید مسائل مالی و اسپانسری در اولویت قرار بگیرد. استقلال باشگاه گران قیمتی است و با هوادارانی که دارد می‌تواند به مرتبه والایی برسد. چیزی که سعادتمند باید مد نظر خود قرار دهد این است با مردم و هواداران صادق باشد و دروغ نگوید، چون بعضی از مدیران قبلی به مردم دروغ گفتند و هواداران را سرکارگذاشتند. امیدوارم که او بتواند این بدبینی را برطرف کند.

جباری درباره دیدار‌هایی که سعاتمند با پیشکسوتان و هنرمندان استقلالی داشته است اظهار کرد: به نظر من این حرکت، کار خوب و مثبتی است و در گذشته هم کم و بیش این مساله وجود داشته است. اما انتظار می‌رود کار به طور ریشه‌ای و زیرساختی صورت بپذیرد و مطالبات مالی و قرارداد بازیکنان استقلال پیگیری و به آن‌ها داده شود. در حال حاضر هوادار منتظر است که ببیند مشکلات مالی چطور حل می‌شود. در مدیریت قبلی هوادار بسیار ناراحتی کشید و الان به اخبار امیدبخش و خوشحال کننده نیاز دارد که ببیند استقلال رو به جلو است.

این پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که باشگاه چطور باید بدهی‌های خود را مدیریت کند؟ خاطرنشان کرد: باشگاه بدهی زیاد دارد این باشگاه بزرگ و پرطرفدار است و انتظارات هوادار از این باشگاه زیاد است، اما مدیرعامل قبلی مشکلات زیادی را برای باشگاه به وجود آورد. حل کردن مشکلات این نیست که صندوق بانک ملی را بیاورند و بخواهند در این شرایط مشکلات مالی را حل کند. این مسائل باید کم کم انجام شود و این هوادار را خوشحال می‌کند. در دوران مدیریت قبلی برند این باشگاه مفت فروخته شد.

او درباره برگزاری یا برگزار نشدن مسابقات لیگ برتر با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا گفت: جان انسان با ارزش‌تر از برگزاری لیگ‌هاست و سلامتی باید در اولویت باشد. اگر خدایی ناکرده اتفاقی برای یکی از بازیکنان بیفتد، جبران ناپذیر خواهد بود. شیوع این ویروس جهانی است و اگر هم بخواهد مسابقات برگزار شود همه باید از این مساله خاطر جمع باشد که هیچ اتفاقی برای هیچ کسی نخواهد افتاد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خدا کنه مرد باشی و روی حرفت وایسی و چند وقت دیگه که دوباره گندکاری های تیمتون دراومد نگی این مدیر عامل هم از طرف وزیر اومد استقلال نابود کنه. از این حرفای مفت که همیشه می‌زنید. یادم نمیره وقتی آقای فتحی هم مدیر عامل استقلال شد همه پیشکسوتان استقلال میگفتن از فتحی استقلالی تر ندیدیم و ازاین حرفا. امیدوارم مردانه روی حرفتون بایستید.

    • بدون نام

      ساده نباشین این دولت وزیرادم خوب مفیدنمیزاراینازستشون خودشون جاکنن بعدم چهرواقعیشون میبنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج