۹۸۴۴۳۷
۱۵ نظر
۵۰۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۶
پ

راه ستاره شدن آرات از اینستاگرام نمی‌گذرد

آرات کودک مشهور این‌روزها در فضای مجازی که با کامنت مسی به اوج شهرت رسید و شبها بجای رفتن به رختخواب به پای ثابت لایو باستاره ها تبدیل شده از علی کریمی هم خواست تا در لایو مشترکی با او شرکت کند.

روزنامه گل: آرات، کودک مشهور این‌روزها در فضای مجازی که با کامنت مسی به اوج شهرت رسید و شب ها بجای رفتن به رختخواب به پای ثابت لایو باستاره ها تبدیل شده از علی کریمی هم خواست تا در لایو مشترکی با او شرکت کند، اما جادگر فوتبال آن را نپذیرفت و همین رفتار، امیر تتلو خواننده پرفالوور را بر آن داشت تا در پستی تند و تیز هوادارانش را به جان علی کریمی بیاندازد.

این فراخوان حالا به جنگ جهانی مجازی بین هواداران هر دو ستاره محبوب بدل شده است اما وسط دعوایی با الفاظ بالای ۱۸ فراموش کردیم که سوژه قصه یک کودک نوپاست. کودکی که اگر ته استعدادی هم دارد راه شکوفا شدنش از اینستاگرام نمی گذرد. لایو با علی کریمی از او جادوگر نمی سازد وکامنت مسی حضورش در بارسلونا را بیمه نمی کند. ما همانگونه که متخصص نابودی تاریخ و گذشته مان هستیم در به گند کشیدن آینده هم استادیم.

بیاد بیاورید آن نوجوان نابغه اردبیلی را که رویانیان و رسانه ها با قرارداد و توجه بیش از اندازه خود چگونه به قهقرا کشاندنش. راستی کسی از او خبر دارد؟ همانکه قرار بود نام ایران را بار دیگر در دنیای فوتبال سر زبان ها اندازد. پیغام علی کریمی روشن و واضح بود برای آرات و پدری که موبایل به دست با آینده فوتبال فرزندش بازی می کند. لایوت را خاموش کن و در زمین چمن ستاره شو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • یک شهروند

      خب معلومه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دم علی اقا گرم

    • امیر فتحی

      ‌چرا این بچه دنبال ایمپرشنه اینقدر،
      علی کریمی که چه فیلم بده چه نده سودی توی پیشرفت فنیش نداره! ولی توی جذب فالور و پولدار شدن باباش چرا......

    • بدون نام

      من باورم نمیشه تتلو طرفدار داشته باشه مثل این میمونه بین بنز و پراید طرفدار پراید باشی

    • بدون نام

      ضمن احترام به پدر و مادر این بچه دوست داشتنی باید بگم علی کریمی اگر در زمان خودش یک راهنمای خوب داشت هم از مسی و هم از رونالدو بهتر و برتر بود هر چند در انتخابات اشتباه سهوی خودش نیز انتخابات بدی نسبت به تواناییش نداشت و اصلا قابل مقایسه با این پسر بچه که هنوز آینده اش معلوم نیست، نیست خواهشا سعی نکنید ذهن این بچه را که هنوز اول راه هم نیست خراب کنید و مسیرشو عوض کنید از الان باید بهش یاد بدهیم به بزرگترا خودش احترام بگذارد و سعی کند رقابت سالم با هم سن و سالش داشته باشد حالا مثلا تتلو کی هست که علی کریمی را برای همکلام با این بچه ناز دعوت کند یا نه!!؟؟ شاید هر 100 سال یکبار یکی مثل کریمی بزرگ به دنیا بیاد اونم کریمیی که مثل این بچه آموزش ندیده و شایدم امکانشو نداشته و با هوش و ذکاوت خودش به اینجاها رسیده، این بچه معلومه که براش هزینه داره میشه و بیشتر با آموزش و کلاس باعث شده به این تکنیک‌ها دست پیدا کنه،، به هر حال بهتره اجازه بدهیم به راه درست خودش ادامه بده و در آینده برای کشورش مفید باشه و افتخار بیاره.

    • بدون نام

      ما همانگونه که متخصص نابودی تاریخ و گذشته مان هستیم در به گند کشیدن آینده هم استادیم.
      لایوت را خاموش کن و در زمین چمن ستاره شو.
      پدر آرات با تبلیغات اغراق آمیز داره آینده پوشالی واسه آرات می سازه. ببینید کی گفتم آرات هیچ جوره فوتبالیست نمیشه. قطعاً اینفلوئنسر میشه. آخه بچه 5-6 ساله شکم چند تیکه ی استروئیدی میخواد چیکار؟!

    • رحمانی

      علی کریمی خیر وصلاح آرات را خاسته حاشیه خوب نیست ازالان برای آرات

    • بدون نام

      به نظرم علی کریمی بهترین کار رو انجام داد.یعنی که چی بچه رو که باید به درس و مشقش برسه.البته اگه مدرسه باشه.باباش ولو کرده اونو تو اینستاگرام.

    • بدون نام

      همش پدر کودک آزار و جانیش مقصره داره این بچه نابود میکنه آخه تتلو ادمه که اولگو پسرت کردی!

    • بدون نام

      به هیچ جا نمیرسه

    • بدون نام

      دمت گرم عجب متنی بود

    • رامین

      تنها کسی که دلش برای این بچه میسوزه علی کریمی هست نه حتی خود پدرش چون ایشون فقط دنبال معروف شدن خودشه وگرنه اجازه نمیداد تا نصف شب تو لایو همه شرکت کنه ورزش اصول و قواعدی داره برنامه منظم میخواد

    • بدون نام

      علی کریمی کار درستی کرد. طرف بچه رو وسیله عیاشی خودش کرده. مسی هم اگر میدونست پشت قضیه کیه عمرا کامنت نمیذاشت. آقا بچه تو از مسی هم گنده تره که تازه تو بیست سالگی وقتی برا بزرگسالای بارسا اومد تو زمین بازیش پخش زنده شد. اینستاگرام شاید پول بسازه واسه خودت ولی قطعا استعداد برای بچت نمیسازه.

    • بدون نام

      پدر ارات باتتلوفرقی نداره.
      هردوشون فقط میخوان به یک نوعی
      بدون داشتن شخصیت انسانی وباهر
      وسیله ای حتی بچه خودش مطرح
      باشه.فقط حیف کودکی ارات.

    • بدون نام

      این راهی که پدر برای پسرش در نظر گرفته به ناکجااباد ختم میشه.چون هدف گم شده .پسر داره اذیت میکنه و بهش اشتباه راهنمایی میده.کار درست اقای کریمی میکنه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج