۹۸۴۷۳۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

منچستریونایتد روی پوگبا قیمت گذاشت

سران یونایتد حاضرند با دریافت ۵۰ میلیون پوند، مجوز جدایی پل پوگبا را صادر کنند.

ورزش سه: سران یونایتد حاضرند با دریافت ۵۰ میلیون پوند، مجوز جدایی پل پوگبا را صادر کنند.

منچستریونایتد ژانویه گذشته برای پر کردن جای خالی پوگبا، دست به کار شد و برونو فرناندز را جذب کرد. هافبک پرتغالی از ابتدای حضورش در اولدترافورد عملکرد خوبی داشته و در ۹ دیداری که به میدان رفته، شیاطین سرخ متحمل هیچ شکستی نشدند.

طبق ادعای اکسپرس، سران باشگاه انگلیسی با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی موجود، تصمیم گرفته اند با مبلغ ۵۰ میلیون پوند رضایت‌نامه پوگبا را برای حضور در تیم‌های دیگر صادر کنند. از نگاه آنها با وجود فرناندز، ماندن پوگبا در اولدترافورد، توجیهی ندارد و از طرف دیگر، در پایان فصل آینده، پوگبا می‌تواند به عنوان بازیکن آزاد این تیم را ترک کند.

تابستان سال گذشته رئال مصرانه خواهان جذب پل پوگبا بود، اما در نهایت هیچ توافقی صورت نگرفت تا ستاره فرانسوی فصل ۲۰-۲۰۱۹ را نیزدر اولدترافورد توپ بزند.

عملکرد مناسب فرناندز در ترکیب شیاطین سرخ و اصرار پوگبا به جدایی، باعث شده سران باشگاه منچستر یونایتد مانند گذشته اصراری بر حفظ او نداشته باشند و حتی در تابستان پیش رو با مبلغی پایین‌تر از آن چه پیش از این طلب می‌کردند، رضایت‌نامه پل پوگبا را صادر کنند. با این شرایط به نظر می‌رسد مقصد بعدی ستاره فرانسوی رئال مادرید باشد و مسئولان باشگاه منچستر یونایتد هم با مبلغ به دست آمده از فروش این بازیکن، برای جذب جیدون سانچو مهاجم بوروسیا دورتموند اقدام کنند.

منچستریونایتد که در سال ۲۰۱۶ با قراردادی به ارزش ۸۹ میلیون پوند پوگبا را جذب کرده بود، با ارزش گذاری ۱۵۰ میلیون پوندی روی این هافبک فرانسوی، عملا در راه انتقال او به تیم‌های دیگر سنگ اندازی کرد. ستاره فرانسوی شیاطین سرخ در این فصل دچار آسیب دیدگی های طولانی مدت شده و از تابستان سال گذشته تاکنون تنها فرصت حضور در ۸ بازی را به دست آورده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج