۹۸۴۷۳۹
۸ نظر
۵۰۰۳
۸ نظر
۵۰۰۳
پ

علی کریمی تن به حاشیه‌های آرات نمی‌دهد!

کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی هنوز واکنشی به جنجال‌های اخیر علیه خود نداشته است.

ورزش سه: کاپیتان پیشین پرسپولیس و تیم ملی هنوز واکنشی به جنجال‌های اخیر علیه خود نداشته است.

علی کریمی در ۲۴ ساعت گذشته به اظهارات پدر آرات حسینی و فحاشی‌هایی که نسبت به او در صفحه مجازی‌اش شده، سکوت کرده و به نوعی تمام اتفاقاتی که برای او افتاده را نادیده گرفته است.

از عصر دیروز یکشنبه بخاطر تصویر منتشر شده در صفحه اینستاگرام آرات حسینی که توسط پدر این فوتبالیست با استعداد درج شده و نشان می‌داد علی کریمی صفحه مجازی آرات را برای چند ساعت بلاک کرده، جنجال‌های زیادی برپا شد که تا این لحظه ادامه دارد.

هجمه‌هایی که علیه علی کریمی به وجود آمد، بعد از آن اتفاق افتاد که تتلو در چند استوری به فحاشی و توهین به کاپیتان سابق تیم ملی و پرسپولیس پرداخت و موجب شد تا هواداران مجازی او به صفحه کریمی حمله کنند.

نظراتِ زیر دو پست آخر علی کریمی که بیشتر آنها حاوی الفاظ رکیک و توهین و در مقابل، واکنش‌ها و حمایت‌های طرفداران این ستاره پیشین پرسپولیس است، مجموعا به ۲۰۰ هزار کامنت رسیده که در فضای مجازی یک رکورد و اتفاق عجیب طی تنها ۲۴ ساعت به حساب می‌آید.

با وجود این اتفاقات و حمایت‌هایی که از سوی هم‌بازیان سابق، فوتبالیست‌های فعلی، هنرمندان و هواداران فوتبال از علی کریمی اتفاق افتاده و تمام آنها به نیکی از بازیکن خوش تکنیک سابق ایران پرداخته‌اند، اما او واکنش جدی به این مسائل نداشته و تنها به انتشار یک تصویر و پیام کوتاه که بدون جنجال و دعوت به آرامش بوده، بسنده کرده است.

یکی از خواننده‌های ایرانیِ خارج از کشور که سال‌ها قبل هم با تتلو دوستی داشته و اکنون تبدیل به مخالف او شده، در اینستاگرام پیامی منتشر کرده و ضمن حمایت از علی کریمی، اظهار داشته که با او گفت‌وگو کرده است: «داشتم با علی آقا صحبت می‌کردم. مشتی و خاکی... تن به حاشیه‌هایی که هدفشون مشخص هست، نمیده. قهرمانِ اصلی، حواسش هست که اسطوره و جاودان بمونه.»

علی کریمی تن به حاشیه‌های آرات نمی‌دهد!

علی کریمی نیز ساعتی قبل با انتشار تصویرش در طبیعت و درج پیام کوتاهی نوشته است: «باور کنید دنیا خودش به اندازی کافی مهارت دارد که دل آدم را به درد بیاورد. کاش علت حال خوب یکدیگر باشیم!»

علی کریمی تن به حاشیه‌های آرات نمی‌دهد!

با این تفاسیر و سکوتی که علی کریمی و پدر آرات حسینی داشتند، به نظر باید این جنجال ۲۴ ساعت اخیر را خاتمه یافته بدانیم؛ مگر آنکه طرفین بعدها به واکاوی علت شروع این تنش‌ها که هنوز هم مشخص نیست، بپردازند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      جناب حسینی کارت اشتباه بود . در مورد تتلو حرفی ندارم . جناب علی آقا کریمی انسان بسیار صادقی هستی ولی کاش یه کامنت هم برای این طفل معصوم میزاشتی باور کن هیچ اتفاقی نمی افتاد

    • بی اسم

      دمش هم گرم نشون داد اسطوره بودن فقط این نیست که به هوادارت جواب بدی. اسطوره یعنی با تمام بی احترامی هایی که بهت شده باز تن به حاشیه ها ندی چون در آخر حاشیه علی کریمی رو از بین میبره نه تتلو رو که چون اون خود حاشیه است.

    • م

      این آرات کیه دیگه
      مسخرشو در اوردین

    • رضا

      امثال تتلو و هوادارن بی وجودشون در حدی نیستند که بخوان حتی خدشه ای به آبروی جادوگر وارد کنند،تتلو خودشم میدونه فقط بخاطر بی اصل و نسب بودن خوش وهوادارانی از جنس خودشه( که معلوم نیست از زیر کدوم بته به عمل اومده ان) معروف شده

    • پرویز

      بابا این چه بازیه که درآمده ؟بزارین هرکسی کارخودش رابکنه .اصلا مگر علی آقا حتما باید نظر میداد؟ممکنه ازمیزان علاقه آرات بخودش بیخبر بوده چون علی آقا آنقدربزرگوار ومشتی هست که اگه ازعلاقه آرات مطلع بوده درموردش اظهار نظر بکنه.

    • بدون نام

      مناسفم برای اونایی که بازیچه دست تتلو میشن

    • بدون نام

      این ارات مثل اون پسره طباطبایی که بیست سال پیش همش میگفتم استعداد داره زود فراموش میشه .

    • ص

      من یک استقلالیم ولی تورو خدا با اسمو اعتبار اینجور اسطوره ها بازی نکنید..بابا ارات و تتل خر کین اخه؟
      بزارید ارات اندازه لنگه کفش کریمی اسمو رسم پیدا کنه بعد بگید ارات ارات...

      بنده خدا کریمی با هزاران خروار محبوبیت و اعتبار گیر کیا افتاده..البته اگر جواب تتل و متلو ارات اپارات و بدی از ارزشت کم میشه پس جواب ابلحان خاموشیست

      پدر اقای اپارات واقعا موندم چطور خودتونو با امثال کریمی بالا پایین میکنین؟ بنظرت هنوز غوره شدین؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج