۹۸۵۳۲۰
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

عصبانیت همسر رونی از رفتار‌های این بازیکن

وین رونی در تمام دوران فوتبالش و همه مواقعی که در کانون توجه قرار داشته، هیچ‌وقت نتوانسته خودش را دور از جنجال نگه دارد و به نظر می‌رسد حتی زمانی که تمرکز خود را بر ماندن در خانه هم گذاشته، هنوز هم می‌تواند رسوایی به بار بیاورد.

خبرورزشی: هفته گذشته، کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس باز هم حاشیه‌ساز شد. او هم در ماجرای کاهش دستمزد بازیکنان اظهارنظر‌هایی داشت و هم با اخطار پلیس برای شکستن قانون فاصله‌گذاری اجتماعی رو‌به‌رو شد. نکته این بود که او قرنطینه را برای دیدن هم‌تیمی قدیمی‌اش کایل واکر (مدافع فعلی منچسترسیتی) شکسته بود، بازیکنی که دو روز بعد از آن اتفاق، خبر حضورش در یک مهمانی غیراخلافی منتشر شد.

می‌توان درک کرد که کولین، همسر وین رونی و مادر چهار فرزند او که در این سال‌ها همواره بابت حاشیه‌سازی‌های همسرش زجر کشیده، چقدر از این اتفاق ناراحت است. مجله هیت، به نقل از یکی از نزدیکان خانواده رونی نوشته: «کولین می‌گوید وین بدترین دشمن خودش است، او همیشه برای خودش چاه می‌کند و ته‌چاه قرار می‌گیرد. کولین به شدت بابت افتضاح اخیر رونی عصبانی است. موضوع به حرف‌هایی که او در مورد کاهش دستمزد بازیکنان زده برمی‌گردد که خیلی‌ها آن را به بی‌تفاوتی و بی‌تعصبی او در این بحران ملی و جهانی ربط داده‌اند.»

این منبع در ادامه گفت: «در مورد ماجرای کایل واکر هم همین‌طور، کسی که باعث شرمندگی خانواده اش شده است و کولین اصلاً دوست ندارد که وین با چنین فردی معاشرت کند و حتی حرف بزند. وین همیشه مشتاقانه می‌خواهد راجع به هر چیزی اظهارنظر و خودش را سوژه کند در حالی که کولین از این ماجرا واقعاً خسته شده است. او سال‌هاست حرف‌های وین را شنیده و معتقد است باید مسئولیت‌پذیرتر و بافکرتر حرف بزند. کولین این بار هم فکر می‌کند با حرف‌های رونی سرشکسته شده است.»

وقتی چند مقام دولتی و همچنین مقامات لیگ برتر انگلیس پیشنهاد دادند که ۳۰ درصد از دستمزد بازیکنان لیگ برتر انگلیس بابت کمک به کارمندان در آستانه اخراج باشگاه‌ها در شرایط بحرانی فعلی کم شود، رونی یکی از کسانی که بود که به شدت به این موضوع اعتراض کرد.

در حالی که بسیاری از مردم در کشور انگلیس یا شغل خود را از دست داده‌اند یا با کاهش چشمگیر دستمزد‌های خود مواجه شده‌اند، وین ۳۴ ساله گفته که بحث اجرای چنین قانونی در مورد فوتبالیست‌ها ناجوانمردانه است، فوتبالیست‌هایی که تعدادی از آن‌ها درآمد‌هایی تا ۳۰۰ هزارپوند در هفته دارند!

رونی که حال در تیم دربی‌کانتی در چمپیون‌شیپ انگلیس بازی می‌کند در مطلبی در یکی از روزنامه‌ها نوشت: «اگر دولت از من بخواهد که برای حمایت پرستاران کمک مالی انجام دهم یا دستگاه‌های تنفس مصنوعی بخرم، با افتخار این کار را می‌کنم البته به شرطی که بدانم پول‌ها کجا می‌رود. من در موقعیتی هستم که می‌توانم کمک کنم، اما همه فوتبالیست‌ها چنین وضعیتی ندارند، اما ناگهان کل فوتبال را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و ماجرای کاهش دستمزد ۳۰ درصدی را در بوق و کرنا می‌کنند. چرا باید فوتبالیست‌ها قربانی شوند؟ آنچه در روز‌های گذشته در مورد بازیکنان فوتبال مطرح شده خجالت‌آور است.»

عصبانیت همسر رونی از رفتار‌های این بازیکن

او همچنین در مورد بازیکنی در تیم دربی حرف زده که هفته‌ای دو هزار پوند دستمزدش است و نمی‌تواند حقوقش را کم کند، چون با مادرش زندگی می‌کند و هزینه همه خانواده را می‌دهد، اما در حالی که حرف‌های او از سوی عده‌ای مورد تمجید قرار گرفت، اما بخش زیادی از هواداران فوتبال و مردم انگلیس او را بابت اینکه هیچ درکی نسبت به درد‌های مردم عادی ندارد، مورد انتقاد قرار دادند.

کولین همسر رونی، اما معتقد است که وین باید در این ماجرا ساکت می‌ماند و دهانش را می‌بست به‌ویژه به این دلیل که هر دوی آن‌ها از طبقه کارگری شهر لیورپول هستند، جایی که بسیاری از مردم این روز‌ها با مشکلات مالی فراوانی مواجه هستند. منبع نزدیک به خانواده رونی گفت: «خیلی‌ها بر این عقیده هستند که رونی با این حرف‌ها چهره یک فرد نادان را از خودش به نمایش گذاشته و کولین هم اعتقاد دارد او می‌توانست راه بسیار بهتری برای بیان نظراتش انتخاب کند و باید به واکنش‌هایی که ممکن بود بابت حرف‌هایش ایجاد شود، فکر می‌کرد. کولین دوستان زیادی دارد که در بخش سلامت، چه به عنوان پرستار چه کارمند و پزشک، کار می‌کنند و کاملاً متوجه شده که حرف‌های رونی با چه برداشت‌های بدی از سوی این قشر مواجه شده است و البته از سوی همه کسانی که شغل و درآمد و کسب و کار خود را از دست داده‌اند. کولین و وین آدم‌های خوش‌شانسی هستند که وضع مالی خوبی دارند، اما رونی از قربانی شدن فوتبالیست‌ها حرف زده! این باعث عصبانیت بسیاری از مردم به ویژه در شهر زادگاه آن‌ها شده است.»

ماجرای دوستی رونی با کایل واکر و رسوایی اخلاقی که واکر به بار آورد هم عصبانیت کولین را چند برابر کرده است. او از رونی و عدم وفاداری او خاطرات خوشی ندارد. حدود ۱۰ سال پیش زمانی که کولین بابت فرزند اول‌شان کای، باردار بود، ماجرای رسوایی اخلاقی رونی و ارتباط جنسی او با دو زن در رسانه‌ها فاش شد و جنجال زیادی را در رسانه‌های انگلیسی به همراه داشت.

کولین، اما در نهایت او را بخشید و با وجودی که چندین بار دیگر نیز رونی رسوایی‌های اخلاقی مثل مست بودن هنگام رانندگی یا در محافل عمومی، گرفتن پارتی‌های شبانه بدون اطلاع همسرش و... را به بار آورد، اما کولین سعی کرد که زندگی خود را با او حفظ کند. حالا ارتباط رونی با واکر باعث شده کولین یاد خاطرات تلخ گذشته بیفتد و نگران باشد که دوباره رونی سر از یک رسوایی اخلاقی جدید در بیاورد. به همین خاطر به‌طور جدی به او هشدار داده از رفت‌وآمد با چنین فوتبالیست‌هایی خودداری کند و حتی او را در این زمینه تهدید به جدایی نیز کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج