۹۸۵۳۷۸
۴ نظر
۵۰۰۹
۴ نظر
۵۰۰۹
پ

نرخ مصوب الکل اعلام شد

قیمت مصوب انواع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ابلاغ شد و این قیمت ها به تفکیک نشان های تجاری مختلف، در سامانه قیمت قرار دارد.

تسنیم به نقل از رئیس سازمان حمایت از تولید کنندگان و مصرف کنندگان نوشت: قیمت مصوب انواع اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده ابلاغ شد و این قیمت ها به تفکیک نشان های تجاری مختلف، در سامانه قیمت قرار دارد.

عباس تابش افزود: قیمت الکل هر لیتر ۱۷ هزار تومان مصوب و به تبع آن قیمت اقلام بهداشتی تعیین شده است و از طریق سامانه در دسترس همگان قرار دارد و همه عرضه کنندگان موظفند قیمت ها را رعایت کنند.

وی با اشاره به آغاز طرح ویژه ماه رمضان از روز گذشته گفت: نخستین قدم، تامین کالاهای اساسی از جمله روغن، برنج و شکر است که از هر کدام ۵۰ هزار تن سهمیه در اختیار استان ها قرار داده شده و شبکه توزیع نیز به طور کامل رصد می شود.

تابش با اشاره به اینکه به اندازه کافی خرمای مورد نیاز ماه رمضان تامین شده است افزود: قیمت مصوب و ابلاغ شده خرمای مضافتی کیلویی ۲۲ هزار تومان و قیمت مصوب خرمای کبکاب کیلویی ۱۸ هزار تومان می باشد و هرگونه تخطی از این قیمت ها تخلف از قانون است .

وی ادامه داد: گشت های مشترک قرار است در ماه رمضان قیمت ها چه در اقلام بهداشتی و ضدعفونی کننده و چه اقلام دیگر را رصد کنند و قیمت های ابلاغ شده باید رعایت شوند هر گونه تخطی از قیمت ها را مصرف کنندگان می توانند به سامانه ۱۲۴ و سامانه آپ گزارش کنند.

تابش اضافه کرد: قیمت برنج هندی کیلویی ۸ هزار تومان، مرغ ۱۲ هزار تومان و گوشت منجمد وارداتی ۴۲ هزار تومان تعیین و ۲۵ هزار تن مرغ و ۱۵ هزار تن گوشت منجمد وارداتی به بازار تزریق شده است.

وی همچنین با بیان اینکه شکر به اندازه کافی در بازار موجود است گفت: قیمت هر کیلو شکر ۵ هزار و ۹۰۰ تومان ابلاغ شده است .

تابش افزود: از مردم تقاضا داریم هرگونه تخطی در قیمت ها را به سامانه های ذکر شده گزارش و سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان را در امر نظارت بر بازار یاری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • kak

      نرخ مصوب اصلا کارایی ندارد . الان در تمام هایپرمارکت ها الکل به مقدار ۴۵۰cc ( کمتر از نیم لیتر ) به قیمت ۵۰۰۰۰هزار تومان به فروش میرسد و اینکه قیمت ها بر روی شیشه از طرف شرکت سازنده وجود دارد و دارای بارکد است همین ثابت میکند که سازمان حمایت از تولید کننده و مصرف کننده از قیمت ها کاملا آگاهی دارد . توی رسانه ها اعلام میکند قیمت یک لیتر ۱۸ هزار و توی باز ۱۰۰هزار تومان بفروش میرسد.

    • بدون نام

      این اجناسی که اعلام کردید کجا توزیع میشه هر فروشگاه زنجیره‌ای که رفتم گفتند بما ندادهاند

    • ح

      داروخانه دارها الکل روتوشیشه های من درآوردی میدن من که خریدم بااین هیچ فرقی نداشت چراتوبطری پلمپ نیست تا سواستفاده نشه

    • بدون نام

      یجوریی مصوب انگار ک تا الان اجرا میشد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج