۹۸۵۳۹۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

یک ادعا درباره رئیس شورای شهر یزد

عضو شورای شهر یزد گفت: رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه رسمی امروز شورا، در اقدامی عجیب‌ یکی از ائمه جمعه بنام استان ‌را مورد احترامی قرار داد.‌

خبرگزاری تسنیم: عضو شورای شهر یزد گفت: رئیس شورای اسلامی شهر یزد در جلسه رسمی امروز شورا، در اقدامی عجیب‌ یکی از ائمه جمعه بنام استان ‌را مورد احترامی قرار داد.‌

محسن ابوترابی ‌با اشاره به اهانت رئیس شورا به یکی از ائمه جمعه ‌استان اظهار داشت: من به هیچ عنوان نمی‌توانم در برابر اهانت به علما سکوت کنم و به همین دلیل اعتراض خود را اعلام و جلسه را ترک کردم.

عضو شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه برخی رسانه‌ها اعلام کردند که مخالفت وی در ارتباط با حمایت رئیس شورا از یکی از مدیران شهرداری بود، گفت: این موضوع به هیچ عنوان صحت ندارد و اعتراض من تنها به دلیل اهانتی بود که به این عالم جلیل القدر صورت گرفت.

به گزارش تسنیم، ‌نشست علنی شورای اسلامی شهر یزد صبح امروز با ۲۵ دقیقه تاخیر از ساعت ۸ و ۲۵ دقیقه و با حضور هشت نفر از اعضا آغاز شد و رئیس شورای اسلامی شهر در ابتدای نشست به بیان مطالبی در ارتباط با برخورد با یکی از مدیران متخلف شهرداری پرداخت و از این اقدام که منجر به استعفای این مدیر شده بود انتقاد کرد و در ادامه سخنانش، یکی از ائمه جمعه استان یزد‌ را مورد بی‌احترامی قرار داد.

با این توهین رئیس شورای اسلامی شهر یزد، محسن ابوترابی یکی از اعضای شورای شهر به رئیس شورا اعتراض کرد و خواستار عدم اهانت به علمای شهر شد که با تداوم صحبت‌های رئیس شورا، وی جلسه را ترک کرد.

پس از ابوترابی، مرتضی شایق دیگر عضو شورای شهر یزد هم با اشاره به اینکه انتقاد نباید به اهانت تبدیل شود، گفت: علما از احترام ویژه‌ای برخوردار هستند و نباید به آنها بی‌احترامی کرد.

با توجه به اینکه جلسه امروز شورا با هشت نفر از اعضا تشکیل شده بود، با خروج این دو عضو نشست از رسمیت افتاد، اما با وجودی که جلسه شورا از رسمیت افتاده بود غلامعلی سفید رئیس شورای شهر یزد صحبت‌های خود را ادامه داد و در توجیهی عجیب‌تر از توهین خود، اعلام کرد که حرف وی توهین نبوده ‌است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با احترامی که مردم به آنها گذاشتند سواستفاده کردند

    • بدون نام

      دروغ میگه شدیداً.. نه به خواسته اش توجه نشده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج