۹۸۵۴۰۴
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

شمس: اختلافات با ناظم‌الشریعه حل شد

حسن شمس می‌گوید همه چیز برای مشخص شدن تکلیف فوتسال به تصمیم فیفا که ۱۱ اردیبهشت گرفته می‌شود، بستگی دارد.

ورزش سه: حسن شمس می گوید همه چیز برای مشخص شدن تکلیف فوتسال به تصمیم فیفا که ۱۱ اردیبهشت گرفته می شود، بستگی دارد.

حسین شمس سرمربی سابق تیم ملی فوتسال پیش از ورود به ساختمان استادیوم در مقابل خبرنگاران ایستاد و در مورد آخرین شرایط این رقابت ها اینطور حرف زد: خب با توجه به اینکه همه ورزش کشور تعطیل است، فوتسال هم به طبعش تعطیل است. دنبال این هستیم که در اولین فرصت بازی فینال سال گذشته برگزار شود. حالا باید تصمیم بگیرند با دو بازی یا سه بازی قهرمان سال بعد مشخص شود.

او ادامه داد: با توجه به اینکه ۱۱ اردیبهشت فیفا در مورد زمان جام جهانی فوتسال تصمیم خواهد گرفت؛ اگر قرار باشد شهریور ماه برگزار شود، که جام ملت ها قطعا در مردادماه در ترکمنستان برگزار می شود و اگر جام جهانی به عقب برود، بقیه مسابقات هم به تعویق می افتد. باید حالا ببینیم فیفا چه تصمیمی می گیرد.
از عضو کمیته فنی فوتسال در رابطه با تیم ب فوتسال و شرایطش پرسیده شد که او بیان کرد: با جلسه ای که در کمیته فنی برگزار شد، مقرر شد بعد از تمام شدن کار تیم ملی، تیم ب تشکیل شود.

او در مورد اختلافات خودش و ناظم الشریعه مربی تیم ملی فوتسال کشور عنوان کرد: خب در مورد تیم ب بود که سرمربی تیم ملی توقع داشت زیر نظر ایشان کار انجام شود ولی پس از جلسه ای که برگزار شد، تصمیم گرفته شد تیم ب هم تیمی مستقل باشد با سرمربی مستقل.

شمس در مورد رکورد شمسایی بیان کرد: ما دوست داشتیم که این رکورد دست شمسایی بماند و قرار بود چند بازی برایش در نظر بگیریم ولی نشد و نمی دانم الان قابل انجام شدن هست یا نیست. به هر حال وحید هم ارزشش به آقای گل جام جهانی بودن نیست و در 44 سالگی روزی 12 کیلومتر روی تردمیل می دود و خوشحالیم چنین نماینده ای داریم.

این مشکل وجود دارد و تهران تیم ندارد. تیم های فوتسال مربوط به ورامین و شهر قدس هستند. امیدواریم کسانی که قول داده اند در استقلال و پرسپولیس تیم داری می کنند، به قولشان عمل کنند و از 100 میلیاردی که برای تیم فوتبالشان می گذارند، یک میلیارد را هم برای فوتسال سرمایه گذاری کنند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج