۹۸۵۵۹۰
۶ نظر
۵۰۰۱
۶ نظر
۵۰۰۱
پ

بازیکنان پرسپولیس: پول ندهند تمرین نمی‌کنیم!

بازیکنان پرسپولیس در کانال واتس‌آپ خودشان با یکدیگر قرار گذاشته‌اند تا زمانی که باشگاه پولی به آن‌ها پرداخت نکند در تمرینات گروهی شرکت نکنند.

خبرورزشی: یک منبع موثق در فدراسیون فوتبال به مدیران باشگاهی خبر داده است که به احتمال فراوان تیم‌های حاضر در لیگ برتر می‌توانند از تاریخ ۲۰ اردیبهشت تمرینات خود را از سر بگیرند تا پس از انجام تمرینات بدنسازی و رسیدن به شرایط مسابقات و بازی‌ها، این رقابت‌ها از ۶ خرداد و پس از پایان ماه مبارک رمضان و عید فطر از سر گرفته شود. البته این مسابقات قطعاً باز هم تا هفته‌ها بدون تماشاگر خواهد بود و مسئولان فدراسیون تمهیدات لازم برای شروع لیگ بعدی را نیز اندیشیده‌اند و طبق شنیده‌ها، این مسابقات از اواسط شهریور استارت خواهد خورد تا هم فاصله دو لیگ حفظ شود و هم تیم‌ها فرصت لازم برای آماده‌سازی دوباره را داشته باشند.

این خبر به گوش بازیکنان پرسپولیس هم رسیده است. شنیدیم بازیکنان پرسپولیس در کانال واتس‌آپ خودشان با یکدیگر قرار گذاشته‌اند تا زمانی که باشگاه پولی به آن‌ها پرداخت نکند در تمرینات گروهی شرکت نکنند. پیش از این مدیران باشگاه پرسپولیس در ملاقات با سیدجلال حسینی، احمد نوراللهی، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا بازیکنان بزفرگتر این تیم، به آن‌ها وعده داده بودند که تا پایان فروردین جاری واریزی خواهند داشت، اما این وعده هنوز عملی نشده است. مضاف بر اینکه یک عضو هیئت‌مدیره که رابطه خوبی با برخی بازیکنان پرسپولیس دارد به آن‌ها اطلاع داده است «حساب باشگاه خالی است!»

البته مدیران باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌های خود همواره اعلام کرده‌اند ۵۰ درصد در فصل جاری واریزی داشته‌اند در حالی که اغلب بازیکنان پرسپولیس بابت فصل گذشته طلبکارند و هنوز نتوانسته‌اند آن را وصول کنند. تنها بازیکنی که مطالبات فصل گذشته خودش را تمام و کمال دریافت کرده بشار رسن عراقی است! البته این بازیکن هم در فصل جاری فقط ۵ درصد دریافتی داشته است.

به نظر می‌رسد در صورت برگزاری ادامه مسابقات لیگ برتر باشگاه پرسپولیس با اعتصاب بازیکنان و چالش بسیار بزرگی روبه‌رو شود و دود این اتفاقات بیش از همه به چشم هواداران پرشمار این تیم می‌رود. هوادارانی که امید بسیاری دارند تا چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر را جشن بگیرند اما...

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بازیکنان به این پولداری همش حرف از پول می زنند، اون موقعه همچین که نوبت حق و حقوق ماست، میگن که برای خدا کار کن و قناعت در پیش بگیر. توف به این همه نامردی و ریاح کاری.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        معلومه بدجوری داغ شدید سوزش داره خوب پوکر قهرمانی

    • بدون نام

      دودش در وهله اول به چشم خود بازیکنان میره قهرمانی باعث بالا رفتن ارزش خود بازیکنان می شود

    • بدون نام

      به درک بریزین بیرون این تن پرورهای مفت خور رو بخدا باشگاه های افغانستان و پاکستان و هند هم اینها رو نمی خواهند.

      پاسخ ها

      • س ر

        لنگیهای پولکی

    • بدون نام

      خب راست میگن اونا هم پولشونو میخان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج