۹۸۵۸۴۹
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

آغاز برنامه‌ریزی فدراسیون جهانی تکواندو

رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه غیرحضوری با روسای قاره تاکید که شیوع بیماری کرونا فرصتی برای شروع دوباره است.

خبرگزاری مهر: رئیس فدراسیون جهانی تکواندو در جلسه غیرحضوری با روسای قاره تاکید که شیوع بیماری کرونا فرصتی برای شروع دوباره است.

جلسه آنلاین اتحادیه‌های قاره‌ای تکواندو و "دکتر چو" رئیس فدراسیون جهانی با محوریت برنامه‌های آینده و ارائه نظرات به منظور حضوری قوی‌تر در شرایط سخت کنونی برگزار شد.

ابتدا «دکتر چو» رئیس فدراسیون جهانی از اهمیت و تمرکز بر روی چالش اخیر به عنوان فرصتی در راه رسیدن آینده‌ای بهتر تاکید کرد و گفت: ویروس «کووید ۱۹» زندگی همه را تغییر داد؛ این ویروس تمامی برنامه‌های ورزشی را کنسل کرد و یا به تعویق انداخت اما در این موقعیت حساس ما بهترین تصمیم را با اولویت قرار دادن سلامتی و امنیت ورزشکاران و دست اندرکاران تکواندو گرفتیم.

وی ادامه داد: یقین دارم که هر تغییری سر آغاز فرصت‌هایی جدید است. زمان آن فرا رسیده که جهان تکواندو را از نو بسازیم. ماه آینده چهل و هفتمین سال مراسم تأسیس فدراسیون جهانی تکواندو را در پیش خواهیم داشت و خود را برای ورود به دوران جدید آماده می‌کنیم. سال ۲۰۰۰ مواردی را برای ایجاد تغییر در قوانین تکواندو در بازی‌های المپیک به تصویب رساندیم و در ادامه و سال ۲۰۱۰ دست به برگزاری رقابت‌هایی عادلانه به پشتوانه‌ی علم و تکنولوژی پرداختیم. اکنون و در سال ۲۰۲۰ نیاز داریم تا شیوه‌ مدیریت و برنامه ریزی را ارتقا بخشیم و آن را به بخش‌های مختلف این نهاد گسترش دهیم تا ثبات را به بهترین شکل ممکن اجرا نماییم.

همچنین در این جلسه به برنامه ریزی مجدد رویدادهای فدراسیون جهانی تکواندو اعم از تغییرات به وجود آمده در رقابتهای قهرمانی جهانی ۲۰۲۱ -ووشی و تاریخ مسابقات کسب سهمیه بازی‌های المپیک و پارالمپیک آسیا و اروپا پرداخته شد. موارد مطرح شده در این جلسه، در شورای فوق العاده ی فدراسیون جهانی تکواندو که قرار است ۱۲ می (۲۳ اردیبهشت ماه) به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شود به تأیید نهایی اعضا خواهد رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج