۹۸۵۹۶۴
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

کانون آلودگی مردم بندرعباس به کرونا مشخص شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات مبتلایان به ویروس کرونا پرداخت و هشدار داد بازار ماهی فروشان بندرعباس در سه روز گذشته کانون آلودگی مردم بندرعباس به کرونا بود.

ایسنا: معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به تشریح آخرین جزئیات مبتلایان به ویروس کرونا پرداخت و هشدار داد بازار ماهی فروشان بندرعباس در سه روز گذشته کانون آلودگی مردم بندرعباس به کرونا بود.

دکتر محمود حسین پور امشب(چهارم اردیبهشت ماه) در جمع خبرنگاران، افزود: با ابتلاء تعداد قابل توجهی به کرونا در استان هرمزگان، شمار مبتلایان افزایش یافته است.

وی اظهار کرد: امروز در بندرعباس، حاجی آباد، میناب، بندرلنگه، رودان و قشم هرکدام مبتلایانی به ثبت رسیده است.

حسین پور با اشاره به اینکه بیشتر بیماران جدید بدون علائم هستند و بصورت سرپایی درمان و بدون نیاز به بستری مرخص می‌شوند، اضافه کرد: بازار ماهی فروشان بندرعباس در سه روز گذشته کانون آلودگی مردم به کرونا بوده و با همکاری مردم ،کسبه و سایر عوامل موثر تا رسیدن به شرایط استاندارد فعلا فعالیتش متوقف شده است.

وی ادامه داد: مردم به هیچ عنوان از دست فروشان ماهی روبروی بازار ماهی فروشان خرید نکنند چراکه با این اقدام احتمال آلودگی به کرونا وجود دارد.

حسین پور اضافه کرد: به هیچ وجه جهت تهیه ماهی به دستفروشان رو به روی بازار ماهی فروشان مراجعه نکنند زیرا علاوه بر احتمال وجود آلودگی از نظر بهداشت محیط هم مورد تایید نیست.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به اینکه تاکنون نزدیک به یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر در استان غربالگری شده اند، اظهار کرد: هر گونه غفلت در رعایت بهداشت فردی و بهداشت محیط و بی توجهی به دستورالعمل های ابلاغی میتواند باعث ایجاد بحران‌ و انتشار بیشتر بیماری شود و در نهایت بیمارستان ها تحت فشار قرار می گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امار استان هرمزگان روز به روز داره بالاتر میره.آمار کشور داره پایین میاد.ما موندیم دم خروس رو باور کنیم یا قسم حضرت عباس رو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه کمی دقت داشته باشیم درشهرووهان چین گفتنداین ویروس اولین منشااش از بازار ماهی فروشان بوده همین مورد دربندرعباس پیش اومده ان شااله خدا به خیربگذرونه

      • بدون نام

        دقیقا

      • کوروش 2500

        هیچ کدومو

      • امید

        دم خروس رو باید باور کرد هموطن

      • بدون نام

        من خودن ساکن بندرعباس هستم اگر آمار کشور داره پاینع بخاطر اینه که استان‌هایی همچون بوشهر که همجوار هرمزگان هنوز از ورود خودروهای شهرستانی جلوگیری می کنند ولی هرمزگان بخصوص بخاطر مهاجرپذیریش امکان ممانعت از ورود خودروهای شهرستانی وجود ندا ره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج