۹۸۶۱۹۳
۲۱ نظر
۵۰۱۰
۲۱ نظر
۵۰۱۰
پ

روحانی: شعار «در خانه بمانیم» پابرجاست

رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان که ماه بهره مندی از معنویات، مناجات و فیوضات الهی است، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا با تقویت بررسی های لازم در زمینه چگونگی و زمان بازگشایی اماکن مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه، گزارشی جامع و دقیق برای تصمیم گیری در این راستا به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شود.

خبرگزاری ایسنا: رئیس جمهور با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان که ماه بهره مندی از معنویات، مناجات و فیوضات الهی است، از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خواست تا با تقویت بررسی های لازم در زمینه چگونگی و زمان بازگشایی اماکن مذهبی، مساجد و بقاع متبرکه، گزارشی جامع و دقیق برای تصمیم گیری در این راستا به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفتگو با دکتر سعید نمکی، افزود: بازگشایی و فعالیت اماکن مذهبی متبرکه و مساجد با رعایت کامل دستورالعمل ها و اصول بهداشتی از دغدغه های مهم دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا بوده و باید در این راستا تلاش مضاعفی انجام شود.

رئیس جمهور با اشاره به فضای معنوی و اشتیاق مردم متدین و مومن کشور برای حضور در اماکن مذهبی در ماه مبارک رمضان و بهره مندی از برکات معنوی این ماه، گفت: از آروزهای بزرگ دولت بازگشایی و فعالیت اماکن مذهبی و حضور مردم در اجتماعات و مراسم های دینی است.

روحانی با تقدیر از همراهی، همکاری و تلاش جهادی محافل مذهبی و جوانان در هیات ها و مساجد در این شرایط و ارائه خدمات بهداشتی به مردم، تاکید کرد: باید همچنان در اطلاع رسانی ها نسبت به ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی در محیط های گوناگون کسب و کار و مراکز تجمعی توجه داشه باشیم.

رئیس جمهور ادامه داد: مردم عزیز باید توجه داشته باشند که همچنان شعار درخانه بمانیم پابرجا بوده و تنها باید برای انجام امور ضروری اقدام به رفت و آمد داشته باشند.

روحانی همچنین با اشاره به ضرورت تقویت شرکت های دانش بنیان و تمرکز وزارت بهداشت و درمان برای توسعه همکاری ها با این بخش در زمینه تولید تست های آنتی بادی دستور داد تا با استفاده از تمامی ظرفیت ها و امکانات و همه متخصصین کارآمد کشور ، با همراهی همه بخش ها و پس از آزمایش های دقیق به این دستاورد دست یافته و نسبت به تولید سراسری آن اقدام کنیم.

رئیس جمهور همچنین به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دستور داد تا گزارش دقیقی از وضعیت استان های کشور در مقابله با کرونا برای بررسی در جلسه فردای روسای کمیته های ستاد ملی مقابله با کرونا و اتخاذ تصمیمات لازم و تصویب آنها در جلسه روز یکشنبه ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه دهد.

نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این گفتگو ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت مدیریت و مقابله با بیماری کرونا، شرایط استان های کشور در این زمینه و چگونگی هماهنگی ها و تعاملات با دیگر دستگاهها در زمینه بازگشایی اصناف و کسب و کارها، افزود: کمیته ای برای بررسی چگونگی بازگشایی اماکن مذهبی تشکیل و گزارش آن به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شعار :)

    • ننه نقلی

      روحانی جان ی شعار دیگه هم باید پابرجاش کنید پسرم
      اونم شعار مرگ بر چین هست

    • بدون نام

      امروز شعار زیبای (در خانه بمانیم) در میهن اسلامی ما وحدت آفرین شده است

    • بدون نام

      تا کی تناقض گویی.اذوغه مردم رو بیارین ۱ماده از در خونهاشون بدین چشم.دولت همه جا رو باز کرده بجز اماکن مذهبی.علمی و ورزشگاها

    • h.k

      از آرزوهاییییی بزرگ دولت!!!!
      چقدر سقف آرزوهاتون کوتاست.
      ارزویی که با یک دستور محقق میشه.

    • بدون نام

      ولی با طرحهای شما عملی نیست!

    • بدون نام

      فقط شعاره عمل توش نیست مردم جدی نگرفتن

    • میثم کرمانی

      واقعا اینهمه میگن در خانه بمانید چرا نمیمانید ای مردم،،دولت همه ی هم و غمش اینه که مردم سختی نبینن،،ببیند مثل بقیه ی دولت ها پول ریخته توی حسابهاتون،اجناس رو ارزون کرده،وام ها وقسط هارو گفته ازتون نگیرن و........ما عجب مردم حرف گوش نکنی هستیم.خخخ

    • بدون نام

      خوب خودش داره میگه شعار نه عمل

    • صادق

      نمیشه در خانه بمانیم.
      هوا ابریه. نمی تونیم فوتو سنتز کنیم.

    • محمد

      اگر تو بزاری

      پاسخ ها

      • ر ی

        از راهکارها و فرآیندی که برای کرونا تعریف کردن کاملا پیداست !

    • بدون نام

      در خانه بدون حمایت دولت بمانیم تا کرونا را شکست دهیم شعار قشنگی کرونا شکست خورد بعدش گشنگی این را هم با سنگ بستن به شکمهای خود شکست میدهیم سر اختلاس گران و آقازاده ها به سلامتی

    • رحیمی

      هیس مسئولین در خانه هستند

    • masih

      آره دیگه کلا شعار میدیم کار دیگه که نمی تونیم کنیم بازم خوب که شعار میدیم

    • بدون نام

      چشم

    • بدون نام

      پابرجاست ولی بی معناست

    • بی نام

      چه تو شعاره وقتی همه جا بازه همه چی،به خالت عاذی برگشته دیگه در خانه بمانید چه معنی میده

    • parinazyazdani@gmail. com

      آروحانی ب جان مردم بازی نکنید اقتصاد خراب اعصاب خراب و بازکردن پارک بازار و ؟؟؟؟؟؟؟شوخی نیست تجدید نظری بکنید مردم را فدای سلطان ها نکنید اگر وجدانی دارید ک نمیدانم هست یا نه دکتر نمکی دکوره بخودت بیا با غیرت

    • بدون نام

      راست پیه این شعار فقط واسه شخص خودشه چون ماههاست در خانه مانده و حالا حالاها قصد نداره بیرون بیاد

    • بدون نام

      اکثرمسولین که خوب عمل میکنندوبیرون نمیروندوباویدیوکنفرانس خودراقرنطینه ودورکاری میکنند!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج