۹۸۶۱۹۶
۵ نظر
۵۰۰۶
۵ نظر
۵۰۰۶
پ

خداداد عزیزی: تاتنهام و اتلتیکو مرا می‌خواستند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ابومسلم بازیکنان بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرده و در حال حاضر جای خالی‌اش در لیگ برتر احساس می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: خداداد عزیزی شب گذشته در پخش زنده اینستاگرامی به همراه حسین بادامکی در خصوص از سرگیری لیگ برتر فوتبال اظهار کرد: فکر نمی‌کنم با این شرایط لیگ برتر برگزار شود. ادامه بازی‌ها غیرممکن است. کافی است یک بازیکن کرونا داشته باشد. هرچقدر هم از فاصله‌گذاری اجتماعی بگوییم اما مگر می‌شود بازیکنان هنگام بازی یا وقتی گل می‌زنند، به یکدیگر نزدیک نشوند؟

وی که در این برنامه میهمان بادامکی بود، در پاسخ به سوال کاپیتان سابق سرخپوشان پایتخت، در خصوص شرایطش در کلن آلمان و پس از آن تصریح کرد: پس از کلن به لیگ آمریکا و از آن جا به امارات رفتم. پس از آن دو پیشنهاد از یک تیم ژاپنی و النصر عربستان داشتم که تقریبا با النصر هم به توافق رسیده بودم، اما در انتها به دلیل مسائل مالی منتفی شد و به ایران آمدم. پس از بازگشت به ایران برای حفظ آمادگی بدنی‌ام با پاس و فیروز کریمی تمرین کردم. همزمان با پرسپولیس و استقلال نیز مذاکره داشتم. شاید اگر پس از بازگشتم به ایران به پرسپولیس یا استقلال می‌رفتم شرایطم بهتر می‌شد. در دورانی که در کلن حضور داشتم، پس از جام جهانی ۱۹۹۸، از تاتنهام و اتلتیکومادرید پیشنهاد داشتم، اما به دلیل رقم بالایی که باشگاه کلن برای انتقالم درخواست کرده بود، این دو باشگاه قبول نکردند.

پیشکسوت فوتبال مشهد با اشاره به افت محسوس رضا حقیقی تاکید کرد: ما مشهدی‌ها هوای هم را نداریم. کاش مشهدی‌ها مانند اصفهانی‌ها، شمالی‌ها و آذری‌ها هوای هم را داشتند. باید دست رضا حقیقی را می‌گرفتیم و کمکش می‌کردیم. در حق یک سری از بازیکنان مشهدی اجحاف شد. آخرین بازیکنان مشهدی که در تیم ملی بازی کردند، حقیقی و بادامکی هستند. چرا نباید چند بازیکن خوب مشهدی در لیگ برتر داشته باشیم؟ حس می‌کنم ما مشهدی‌ها با هم خوب کنار نمی‌آییم و همین باعث می‌شود بعضی از بازیکنان مانند رضا حقیقی که سابقه بازی در جام جهانی را هم دارند، به راحتی بسوزند.

عزیزی در خصوص بهترین پیشنهادش در دوران بازیکنی ادامه داد: برای پیشنهاد دورتمند صبور نبودم و این یکی از بزرگ‌ترین اشتباهاتم بود. زمانی که در تیم بهمن حضور داشتم اولین پیشنهاد خارجی‌ام از دورتمند بود. دورتمند تیم خیلی خوبی داشت. پس از دو جلسه تمرین، می‌خواستند که یک جلسه دیگر نیز با تیم تمرین کنم، اما از تمرین کردن امتناع کردم و پس از کش‌وقوس‌های فراوان راهی کلن شدم. اگر کمی صبور بودم، شاید به جای کلن در دورتمند حضور پیدا می‌کردم. با وجود تیم رویایی که دورتمند داشت، احتمال می‌دادم که در این تیم به من بازی نرسد.

وی در خصوص وضعیت نابه‌سامان اقتصادی باشگاه‌های لیگ برتری ادامه داد: حدس می‌زنم طی دو سه سال آینده تیم‌های صنعتی کنار بکشند. وزارت نفت دیگر تیم‌داری نخواهدکرد و این اتفاق برای وزارت صنایع نیز رخ خواهدبود. با این روند وضعیت اقتصادی فوتبال ایران درست نخواهدشد. تنها راه ممکن این است که باشگاه‌ها را خصوصی کنند، البته اگر هم خصوصی کنند، فایده‌ای نخواهدداشت؛ چرا که فوتبال‌ ما درآمدی ندارد. یکی از اصلی‌ترین بخش‌های درآمدزایی برای باشگاه‌ها، پخش تلویزیونی است که به دلیل دولتی بودن فوتبال و شرایط متفاوتی که صداوسیما دارد، پولی از این طریق به دست باشگاه‌ها نمی‌رسد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال ابومسلم در مورد شرایط فوتبال مشهد گفت: لیگ دو به‌درد مشهد نمی‌خورد. مشهد استعدادهای زیادی دارد و به یک یا دو تیم در لیگ یک نیاز دارد. اگر قرار باشد فوتبال این شهر تکانی بخورد باید باشگاهی باشد تا جوانان این شهر در آن فوتبال بازی کنند. احسان اصولی به عنوان رییس هیات فوتبال استان دستش باز است و ارتباطات خوبی دارد. چه ایرادی دارد مشهد یک تیم لیگ برتری به نام شهرداری مشهد داشته باشد؟

عزیزی در خصوص بهترین خاطراتش در مستطیل سبز افزود: بهترین خاطراتم مربوط به زمانی است که در ابومسلم فوتبال بازی می‌کردم، اما در حال حاضر دیگر حتی اسمی از آن باقی نمانده است. جای ابومسلم در فوتبال ایران خالی است. اگر یک نفر دیگر بخواهد در مشهد سرمایه‌گذاری کرده و تیم بدهد، مگر اسمی بهتر از ابومسلم وجود دارد؟ ابومسلم بازیکنان خیلی بزرگی به فوتبال ایران معرفی کرد. اگر ابومسلم به جای شهرخودرو در لیگ برتر وجود داشت، جای سوزن انداختن در استادیوم نبود. شهرداری مشهد بهترین گزینه برای بازگرداندن ابومسلم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینم شروع کرد به خیال پردازی

    • بدون نام

      هم بلف زدی خدادات غزیزی ی ی خخخخخخخخ

    • بابک

      اگر اخلاق تو رو میدونستن صد سال اسمتم
      به زبون نمیاوردن شان مردانه نداری متاسفم

    • امیر

      چرا نرفتی

    • بدون نام

      اون موقعه که بازی می کردی اون دوتا تیم باشگاه خاصی نبودند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج