۹۸۶۴۷۹
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

جباری: یک نفر قول بیهوده داد، دردسر درست کرد

کاپیتان اسبق استقلال می گوید ادامه لیگ برتر فوتبال با توجه به شرایط کرونایی صحیح نیست.

ورزش سه: علی جباری پیشکسوت ارزنده آبی های پایتخت که امروز به باشگاه استقلال رفته بود، درباره حضورش عنوان کرد: مساله خاصی نیست. خبر خاصی هم در باشگاه نبود، باید صبر کرد تا مشکلات مالی حل شود. بی پولی مهم ترین مساله است و تا زمانی که حل نشود، مشکلات ادامه دارد. امیدواریم آقای سعادتمند بتواند این مشکلات مالی را برطرف کند تا کارهای روی غلتک بیفتد.

وی درباره اینکه یکی از هواداران خارج نشین اعلام کرده بود پول دیاباته و میلیچ را می دهد و رسید جعلی به آنها داد، بیان کرد: این شخص با حرف و سخن بیهوده آمد و با وعده و وعیدهایش جلب اطمینان کرد و حالا مشکلات ایجاد شد. به او اعتماد شده اما بعد دیده اند مبلغ خیلی سنگین است و نمی توانند پرداخت کنند و حالا این اتفاقات را رقم زدند. متاسفانه روی قول خودشان نماندند و این مشکلات را ایجاد کردند.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه گفته می شود دیاباته به مسئولان باشگاه گفته نمی خواهد به ایران برگردد، تاکید کرد: من اطلاعی از این موضوع ندارم اما موقعی که فردی قولی می دهد باید روی قولش بایستد.

جباری درباره ماجرای فرشید اسماعیلی و مصاحبه ای که علیه باشگاه کرد، گفت: آقای اسماعیلی بازیکن استقلال است. در گذشته به او قول هایی داده شده و از حق و حقوقش دفاع می کند. اما وقتی این مساله رسانه ای می شود به مشکل می خورد. به هر حال مدیریت باشگاه جدید است و باید اجازه داد تا کارش بکند و ببینیم چقدر در حل مسائل توانایی دارد. مشکل اصلی باشگاه پول است، هروقت پول بیاید همه اینها حل می شود. اسماعیلی هم باید دقت کند که مشکلاتش را اول با باشگاه مطرح کند و بعد به رسانه ها بکشد. این موضوع برای هواداران ناراحتی ایجاد می کند و امیدوارم او نیز متوجه این مساله شده باشد.

وی درباره حضور سعادتمند در مدیریت استقلال تاکید کرد: مسلما او آمده تا کاری انجام بدهد. از وزارت ورزش آمده و انتظار می رود وزارت ورزش حمایتش کند. او علاقه مند است و دلش می خواهد کاری انجام دهد. مساله اصلی اما مشکلات مالی است که باید حل شود.

جباری نظرش درباره آینده لیگ برتر را اینطور بیان کرد: لیگ نباید ادامه پیدا کند. تا زمانی که خیال مردم از این ویروس لعنتی راحت نشده نباید جوان های مردم رابه داخل زمین کشاند ودر آستانه خطر قرار داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه استقلال صدرنشین بود باز هم میگفتید لیگ باید تعطیل بشه

    • بدون نام

      آقای جباری حقیقتا من در حد اینکه جنابعالی پیشکسوت تیم تاج یا استقلال هستین نامتان را میشناسم ولی ایا فرشید اسماعیلی برای احقاق حقش قبلا به باشگاه نگفته؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به کسی آقا بگو که لایقش باشه نه جباری نفرت انگیز

    • بدون نام

      خوب تو چکاره هستی

    • بدون نام

      از روزنامه نگاران محترم و رسانه ها و مطبوعات خواهشمندیم با کسانی که عامل و بانی جنگ و دعوا بین هواداران فوتبال هستن چه قرمز و چه آبی هرگز باهاشون مصاحبه نکنید و اخبار مربوط به اونا را کلا چاپ نکنید

    • پینوکیو

      آقای جباری چرا ول کن استقلال نیستید .یه بچه هم می‌فهمه دروغ میگید .دست بردارید چرا ابا احساسات هواداران بازی میکنید ..عجب

    • کوید۱+۱۸

      آی کی یوپول حلال مشکلاته اینکه اگه پول باشه سعادتمنددوست داره کارکنه فقط ازدهن یک احمق میتونه بیرون بیادخب دانشمندپول که باشه شوهرعمه منم دوست داره یه کاری برای استقلال بکنه

    • پیرمرد پرسپولیسی

      آره ،یه نفر هم حرف مفت وجفنگی زد واین همه حاشیه برای فوتبال سرخابی درست کرد وخوراک خوبی هم برای بعضی رسانه های بیکار ومعلوم الحال شد ،البته دونفر بودند( جباری وروشن) .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج