۹۸۷۰۷۵
۳ نظر
۵۰۰۷
۳ نظر
۵۰۰۷
پ

ادامه اکران آنلاین با آخرین ساخته پرویز شهبازی

پس از اکران فیلم "خروج" در قالب سینمای آنلاین که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها مسیر تازه‌ای را در نمایش فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است، "طلا" به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فیلمی است که این مسیر را ادامه می‌دهد.

ایسنا: پس از اکران فیلم "خروج" در قالب سینمای آنلاین که به دلیل شیوع ویروس کرونا و تعطیلی سینماها مسیر تازه‌ای را در نمایش فیلم‌های سینمایی ایجاد کرده است، "طلا" به کارگردانی پرویز شهبازی دومین فیلمی است که این مسیر را ادامه می‌دهد.

به نقل از روابط عمومی فیلیمو و با گذشت دو هفته از تجربه اکران آنلاین فیلم "خروج"، آخرین ساخته پرویز شهبازی به زودی راهی سینمای آنلاین می‌شود. این فیلم که "طلا" نام دارد و درامی اجتماعی به تهیه کنندگی مشترک رامبد جوان و محمد شایسته است، نامزدی دو سیمرغ بلورین جشنواره سی‌وهفتم را در کارنامه دارد و از مسیر اکران آنلاین به مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

ادامه اکران آنلاین با آخرین ساخته پرویز شهبازی

"طلا" که بازیگران چون نگار جواهریان، هومن سیدی، طناز طباطبایی، هدی زین‌العابدین، احترام برومند و مهرداد صدیقیان در آن ایفای نقش می‌کنند چهارشنبه ۱۰ اردیبهشت از طریق اکران آنلاین در فیلیمو و نماوا به نمایش در خواهد آمد.

در خلاصه داستان این درام اجتماعی آمده است: راهی برای پول دارشدن، خسته از نگاه تحقیر آمیز دور و بری‌ها، احساس تباهی از کارکردن برای دیگران؛ این ها دلایلی است که سه نفر را به هم وصل کرده تا یک کار و کاسبی راه بیندازند.

در سینمای آنلاین که بلیط فروشی از طریق دو پلتفرم پخش آنلاین فیلیمو و نماوا انجام می‌گیرد و کاربران می‌توانند در یک بازه زمانی شش ساعته فیلم خریداری شده را تماشا کنند. فیلم «خروج» ابراهیم حاتمی‌کیا بیش از دو میلیارد تاکنون به عنوان اولین فیلم سینمای آنلاین ایران فروخته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نماوا و فیلیمو شروع جهش مثبت بزرگی در فرهنگ فیلم و سینمای ایران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من عاشق پرویز شهبازی‌ام. امیدوارم اگر یک درصد این پیام من رو می‌بینه بدونه که با فیلم «دربند» و «نفس عمیق»‌اش خیلی حال کردم.

    • بدون نام

      شما که میگفتید پیفه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج