جاباما
۹۸۷۱۹۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین‌ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

فال روزانه ۹۹.۰۲.۰۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۸ اردیبهشت به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! سعی کنید در روز تولدتان به کسانی که دوست دارید نشان دهید چقدر برایتان اهمیت دارند. امسال سالی فوق العاده برای وقت گذراندن با کسانی است که دوستشان دارید. هر چه بیشتر روی آن‌ها و احساسی که نسبت به آن‌ها دارید تمرکز کنید در جذب آن‌ها به خودتان موفق‌تر خواهید بود. شما فراتر از آن شخصی هستید که شرایط فعلی زندگی به شما نشان می‌دهد که هستید، نگرشتان را تغییر دهید و با دیدی تازه به خودتان نگاه کنید و کار‌هایی را انجام دهید که همیشه آرزویشان را داشته اید. تمام تلاش خود را در رسیدن به اهدافتان بکنید و تا اواخر تیر ماه خواهید دید که غافلگیری‌هایی خوشحال کننده در انتظارتان هستند. امسال برای شما سال تحول و تکامل خواهد بود، سالی که باید چیز‌ها و رفتار‌ها و کار‌ها و افرادی که دیگر جایگاهی در زندگی شما ندارند را برای همیشه کنار بگذارید و به دنبال آنچه باشید که در داشتن آینده‌ای بهتر به شما کمک خواهد کرد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

اگر می‌خواهید در محل کارتان جدی گرفته شوید صحبت کردن در مورد مسائل خصوصی خانوادگیتان اصلا فکر خوبی نیست. امروز به واسطه آشنایی با افراد جدید ممکن است تغییراتی در موقعیت اجتماعیتان ایجاد شود و با شبکه جدیدی از دوستان و آشنایان ارتباط برقرار کنید که شرایط شما را به طور قابل توجهی متحول کنند. امروز خیلی زود هیجان زده می‌شوید و عقل و منطقتان را کنار می‌گذارید؛ بهتر است مواظب این حالت خود باشید. مسئولیت‌های غیر منتظره‌ای که به عهده تان گذاشته می‌شوند ممکن است مجبورتان کنند که بعضی چیز‌ها را قربانی کنید، ولی شما آدمی نیستید که در سکوت زجر بکشد و این اوضاع را تحمل کند، فقط زیاد به خودتان فشار نیاورید تا ناگهان منفجر نشوید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما قهرمان مبارزه با موانع هستید، به ویژه وقتی که این موانع بر سر راه رسیدن به خواسته هایتان قرار بگیرند بهر نحوی که شده آن‌ها را از میان خواهید برداشت. امروز هم با وجود آن که رفتارتان منطقی است، معتقد هستید که از پس انجام هر کاری بر خواهید آمد. ولی نباید در این مسیر از خودتان خشونت و بدرفتاری نشان دهید، زیرا نتیجه معکوس به دست خواهید آورد. اگر می‌خواهید به خواسته تان برسید کافی است اراده و پشتکارتان را حفظ کنید تا راه خودتان را به سوی موفقیت هموار کنید. تصمیم گیری در زمینه مسائل عاطفی در حال حاضر برایتان بسیار مشکل شده است، خودتان را محدود نکنید و به حس درونیتان اعتماد کنید، نیازی نیست که عجله به خرج دهید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز فکر و خیال هایتان شما را به امتحان کردن راه‌های مختلفی برای افزایش دادن درآمدتان وسوسه کنند. ولی امروز برنامه ریزی برای مسائل مالی نتایج چندان رضایت بخشی برایتان نخواهد داشت، زیرا ایده آل گراییتان باعث گمراهی شما خواهد شد. قبل از این که به هر نوع اقدام ریسک آمیزی مبادرت کنید آنچه به دست آورده و آنچه از دست می‌دهید را در نظر گرفته و با هم مقایسه کنید. در نظر گرفتن تمام گزینه‌هایی که پیش رویتان هستند کاری سخت است، ولی این را یادتان باشد که نمی‌توانید از همه فرصت‌هایی که به سراغتان می‌آیند استفاده کنید. باید خواسته هایتان را مشخص کرده و فرصت‌های مرتبط با آن‌ها را به کار بگیرید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز هیچ حد و مرزی برای فکر و خیال هایتان وجود ندارد، ولی باید مواظب باشید گول این فکر و خیال‌های بی پایه و اساس را نخورید. دلتان می‌خواهد فعالیت‌های تازه‌ای را تجربه کنید و حتی شاید بخواهید که امروز پروژه بزرگی را شروع کنید. به هیچ عنوان عجله نکنید و تصمیم بی حسابی که شما را به راه اشتباه بکشاند نگیرید. شاید مجبور شوید با موضوعات کهنه‌ای روبرو شوید که باعث می‌شوند حس کنید دارید بیهوده دورخودتان می‌چرخید. نگران نباشید، اوضاع خیلی زودتر از آنچه فکرش را بکنید روبراه خواهد شد و به نگرانی‌هایی که دارید خواهید خندید. از قدم بعدی که در رابطه عاطفیتان باید بردارید مطمئن نیستید و همین موضوع باعث تردید و نگرانیتان شده است. به احساس قلبیتان اطمینان داشته باشید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

احساس می‌کنید در یک حباب خیالی معلق هستید و زمان از حرکت باز ایستاده است، ولی این حباب هر لحظه ممکن است بترکد، پس بهتر است حواستان را جمع کنید. شما متوجه این هستید که فرصت‌های بزرگی دارند به شما نزدیک می‌شوند، ولی حالا این فرصت‌ها با سرعتی بیشتر دارند به شما می‌رسند و باید خودتان را برای بهره بردن از آن‌ها آماده کنید. پس تا فرصت هست کار‌ها و وظایفی که در دست دارید را هر چه زودتر به انجام برسانید. شما خیلی در حفظ موضع خودتان با اعتماد به نفس عمل می‌کنید، ولی امروز آنقدر‌ها هم که به نظر دیگران می‌رسد از خودتان مطمئن نیستید و نیاز به تایید و تحسین آن‌ها دارید، پس سعی کنید بهترین عملکرد ممکن را از خودتان نشان دهید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز افکار و تخیلاتتان آنقدر فعال هستند که به نظر اطرافیانتان می‌رسد ارتباطتان را با دنیای واقعی قطع کرده اید و تنها در عالم رویا به سر می‌برید. سعی کنید وقت آزادتان را با کسانی بگذرانید که افکار و نگرشی شبیه به خودتان دارند و نیاز شما به حرف زدن در مورد رویاهایتان را برآورده می‌کنند. در محل کارتان در مورد مسائل جدی و حرفه‌ای صحبت کنید و نگذارید فکر کنند در خواب و خیال به سر می‌برید. اگر اهداف مشخص و قابل لمسی برای خودتان داشته باشید احتمال رسیدن به موفقیت برایتان بیشتر خواهد بود. اگر چالشی که در مقابلتان قرار دارد را با منطق و حساب و کتاب پشت سر بگذارید فرصتی که برای رشد در اختیار دارید را از دست نخواهید داد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز برآمدن از پس شک و تردید‌هایی که در محل کارتان دارید کار مشکلی به نظرتان می‌رسد، ولی این که شانه هایتان را با بی تفاوتی بالا انداخته و بیخیال انجام آن‌ها شوید اصلا راه حل خوبی نیست. به احساس درونتان اعتماد کرده و راه حلی که به نظرتان درست می‌آید را در پیش بگیرید تا به راحتی از ابهامات موجود نجات پیدا کنید. شما با تمام وجود به دنبال هیجان هستید پس سعی نکنید این همه انرژی که وجودتان را فرا گرفته است را سرکوب کنید، در غیر این صورت منفجر خواهید شد. هر چند لیست کار‌هایی که باید انجام دهید بی انتها به نظر می‌رسد، ولی نگران نباشید، هر چند انجام همه این کار‌ها وقت گیر خواهد بود، ولی از پس آن‌ها برخواهید آمد.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز به فکر یک مسافرت طولانی مدت به جایی هستید که تا به حال هرگز نرفته اید، فرصتی که برایتان فراهم شده است را به راحتی از دست ندهید و فکر نکنید که امکان انجام این کار برایتان میسر نیست. حتی اگر فکر می‌کنید امکان گرفتن مرخصی ندارید و یا از پس هزینه‌ها بر نمی‌آیید هم کافی است به اندازه تلاش کنید تا همه برنامه هایتان راحتتر از آنچه خودتان فکر می‌کنید روبراه شوند. حتی اگر فکر می‌کنید که در راه درستی قرار دارید هم به نگرش‌های دیگران هم ذهنی باز داشته باشید و به آن‌ها اجازه بدهید نظراتشان را بیان کنند. هرچقدر از خودتان مطمئن باشید هم داشتن رفتاری حق به جانب چندان موفقیت آمیز نخواهد بود.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

شما آنقدر مستقل هستید و خودتان به راحتی از پس کارهایتان بر می‌آیید که وقتی به کمک نیاز داشته باشید هم برایتان سخت است که از دیگران تقاضای کمک کنید. همکارانتان هم تمایلی نسبت به همکاری و کمک کردن به شما از خودشان نشان نمی‌دهند. در نتیجه امروز با وجود این که به حمایت دیگران نیاز دارید ترجیح می‌دهید کاری نکنید که دیگران فکر کنند درمانده شده اید. شاید از این که برنامه هایتان با سرعت چندان خوبی پیش نمی‌روند راضی نباشید، ولی شاید این نشانه‌ای از کیهان باشد که می‌خواهد به شما بگوید باید نقشه هایتان را یک بار دیگر از نظر بگذرانید. شاید با حفظ برخی کار‌های اضافه بتوانید سریعتر در مسیر خود پیش بروید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

امروز دیگران به نظرتان خیلی قابل اعتماد نیستند و هر انتظاری که دارید هم بر عکس آن برایتان پیش می‌آید. بیش از اندازه نسبت به کار‌ها و برنامه هایتان حساسیت به خرج ندهید و به خاطر بروز مشکلات خودتان را سرزنش نکنید. داشتن نگرشی همراه با انعطاف پذیری به شما کمک خواهد کرد که به سادگی این سختی‌ها را پشت سر بگذارید. اگر فکرتان را عوض نکنید هیچ چیز دیگری را هم نخواهید توانست تغییر دهید. شما خواهان یک رابطه عاطفی پایدار هستید، ولی نمی‌خواهید این رابطه به یک رابطه مکانیکی تبدیل شود. خوشبختانه برای تبدیل رابطه فعلیتان به یک رابطه هیجان انگیز نیازی به این نیست که امنیت این رابطه را به خطر بیندازید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

داشتن یک رژیم غذایی سالم و ورزش کردن به اندازه کافی ایده خیلی خوبی به نظر می‌رسد، ولی شما به اندازه کافی نسبت به این برنامه‌ها احساس تعهد نمی‌کنید و همین موضوع باعث می‌شود نتیجه‌ای که انتظار دارید را نگیرید. ولی امروز فرصت خیلی خوبی برای شروع یک برنامه غذایی و ورزشی سالم برای شما می‌تواند باشد و اگر این کار را همین امروز شروع کنید تا حدود زیادی می‌توانید موفق شوید. خدمت به دیگران می‌تواند از لحاظ معنوی احساس بسیار خوبی در شما ایجاد کند، ولی برای هر کاری باید حد و مرزی مشخص کنید و برای راضی نگه داشتن دیگران خودتان را قربانی نکنید. این ضرب المثل را در هر زمینه‌ای به یاد داشته باشید که «اندازه نگه دار که اندازه نکوست».

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

هر چند رویا‌های رنگینی که در سر دارید خیلی جذاب به نظر می‌رسند، ولی از گفتن حرف‌های غیر ضروری تا جایی که ممکن است خودداری کنید. سعی کنید اگر خیلی اصرار دارید تا این رویا‌ها را با کسی در میان بگذارید صبر کنید تا با دوستان نزدیکتان که شما را مورد قضاوت قرار نمی‌دهند یک جا دور هم جمع شوید. همیشه قبل از حرف زدن مخاطب خود را بشناسید. امروز حتی اگر خودتان هم رویتان نشود بگویید، داشتن یک رابطه رمانتیک بهترین نسخه‌ای است که هر دکتری می‌تواند برای شما بپیچد. ترکیبی از عشق و خلاقیت برای شما تجربه‌ای خوشایند و تکرار نشدنی رقم خواهد زد. پس از نیروی خلاقیت فوق العاده تان برای ساختن روزی لذت بخش استفاده کنید.

فال روزانه ۰۸/ ۰۲/ ۱۳۹۹

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اردی بهشت
      روزتون سرشار از امید باد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج