۹۸۷۴۲۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونالدینیو: دلم برای مادرم تنگ شده است!

ستاره سابق بارسلونا و تیم ملی فوتبال برزیل از شواهدش در زندان پاراگوئه صحبت کرد و سکوتش را شکست.

ایلنا: به نقل از سان، رونالدینیو، ستاره افسانه‌ای تاریخ فوتبال برزیل می‌گوید که او در حال دعا برای حل سریع رسوایی استفاده از گذرنامه جعلی است که باعث شده وی در یک هتل پاراگوئه‌ای در بازداشت خانگی قرار بگیرد.

ستاره ۴۰ ساله سابق بارسلونا و آث میلان همچنین می‌گوید اولین کاری که پس از آزادی از زندان انجام خواهد داد، در آغوش گرفتن مادرش خواهد بود.

رونالدینیو در گفتگو با روزنامه ABC Color پاراگوئه اعتراف کرد که هرگز تصور نمی‌کرده خود را در وضعیت فعلی بیابد. او گفت: وقتی که فهمیدیم که مدارک قانونی نبودند، کاملاً متحیر شدیم. از آن لحظه به بعد قصد ما همکاری با دادگاه‌ها برای روشن شدن همه این موارد بوده است.

او در مصاحبه‌ای که روز گذشته در هتل چهار ستاره پالمارگا، از زمان آزادی از یک سلول بازداشت شده در ۷ آوریل، در بازداشت خانگی، افزود: "من ایمان دارم. من همیشه دعا می‌کنم تا همه چیز خوب شود و اگر خدا بخواهد همه چیز به زودی تمام می‌شود. وقتی فهمیدم که من به زندان می‌روم خیلی شرایط برای من سخت شد. من هرگز تصور نمی‌کردم که در چنین شرایطی قرار بگیرم."

رونالدینیو گفت: "من در تمام زندگی‌ام سعی کردم تا به بالاترین سطح حرفه‌ای خود برسم و با فوتبال خود مردم را شاد کنم."

رونالدینیو، که پیراهن، شلوارک و کتانی مارک سیاه پوشیده بود، در طول مصاحبه با سه روزنامه نگار ABC Color خوشحال و آرام به نظر می‌رسید. این مصاحبه از طریق وکلای مدافع سابق این فوتبالیست ترتیب داده شده بود.

رونالدینیو تأیید کرد که به همراه برادرش روبرتو دی آسیس موریرا به پاراگوئه سفر کرده بود تا در راه اندازی یک کازینو آنلاین و یک کتابفروشی شرکت کند. او گفت زندانیانی که او در زندان به همراه آنها زمان می‌گذراند، جایی که با هم فوتبال هم بازی می‌کردند، با او با مهربانی رفتار می‌کرد: "فوتبال بازی کردن، امضا تصاویر و عکس گرفتن بخشی از زندگی من است. من دلیلی برای متوقف کردن این کار ندارم، به خصوص با افرادی که همانند من یک روز دشوار را تجربه می‌کردند.

چهره مشهور برزیلی در پاسخ به این سوال که پس از رهایی از زندان اولین اقدامی که انجام می‌دهد چه خواهد بود، گفت: "اولین کاری که من انجام خواهم داد این است که به مادرم بوسه بزرگی بدهم. او از زمان شروع بحران کرونا ویروس اوقات سختی را تجربه کرده است."

رونالدینیو و برادرش در تاریخ ۶ مارس پس از ورود به پاراگوئه با گذرنامه‌های جعلی بازداشت شدند که نشان می‌داد آنها شهروندان پاراگوئه طبیعی هستند. تحقیقات جنایی در حال انجام است و مقامات در حال تحقیق هستند که آیا رسوایی گذرنامه جعلی، که منجر به دستگیری بیش از ده‌ها نفر از جمله یک تاجر برزیلی شده است که گفته می شود اسناد مسافرتی را به آنها تحویل داده است، با یک اقدام به پولشویی مرتبط است. به رونالدینیو هشدار داده شده است که می‌تواند برای چند ماه دیگر در بازداشت خانگی بماند، قبل از اینکه تصمیمی گرفته شود که آیا او را محاکمه خواهند کرد یا خیر.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج