۹۸۷۶۵۹
۱۱ نظر
۵۰۰۴
۱۱ نظر
۵۰۰۴
پ

ماجرای پرسپولیسی شدن نیکبخت از زبان خودش

بازیکن سابق سرخابی ها ماجرای انتقال جنجالی خودش به پرسپولیس را شرح داد.

برترین‌ها: علیرضا نیکبخت در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام و در یک گفتگوی زنده به شرح ماجرای پرسپولیسی‌ شدنش در لیگ پنجم پرداخت. شرح نیکبخت در مورد روز قرارداد :

یک روز مانده به پایان نقل و انتقالات من رفتم به به دفتر باشگاه و دفتردار من را نشناخت و به اشتباه گفت تو فلانی هستی ولی من گفتم نه، من علی نیکبختم. بعد متوجه شدم که آقای X که نمی‌خواهم اسمش را بیاورم رفته است عیادت آقای امیدوار رضایی که یک کسالتی داشت و مدیرعامل و سرمربی وقت به همراه نظری جویباری به عیادت او رفته بود. من هم خیلی عصبی بودم و گفتم با من قرار گذاشته‌اند ولی پاشدند رفتند یک جای دیگر. وقتی از باشگاه خارج شدم خشایار محسنی که دستیار آری‌هان بود به من زنگ زد و گفت شنیدم بدون امضای قرارداد از باشگاه استقلال خارج شدی. اصلاً تعجب کردم که از کجا فهمیده و به او گفتم که قرار است فردا برگردم و امضا کنم ولی به من گفت فردا نقل و انتقالات تمام می‌شود و فرصتی برای امضا نداری.

گفت بلند شو و به باشگاه پرسپولیس بیا و گفتم چه خبر است گفت بیا و آقای آری‌هان تو را دوست دارد و می‌خواهد ببیندت. من گفتم بی‌خیال و دست از سرم بردار ولی به من گفت بیا و فقط می‌خواهد تو را ببیند و کار خاصی ندارد. آنها فکر می‌کردند به خاطر پول به توافق نرسیدم و نمی‌دانستند اصلاً جلسه‌ای برگزار نشد. گفتند بیا و فقط یک صحبت با انصاری فرد و آری‌هان انجام بده و چیز خاصی نیست. گفتم نمی‌آیم. گفت پول می‌خواهی؟ و من یک مبلغ زیاد گفتم تا سنگ بزرگ انداخته باشم و من را بیخیال شوند و گفتند باشه تو بیا صحبت می‌کنیم.

گفتم من فقط می‌آیم و یک صحبت می‌کنم و خارج می‌شودم. حتی ۳۰ ثانیه نشده بود که از دفتر باشگاه استقلال خارج شدم. رفتم آنجا نشستم و اصلاً نفهمیدم چه شد که امضا کردم. بدون هیچ چک و چانه‌ای این اتفاق افتاد. وقتی تو در خانه از یکی عصبانی هستی می‌روی بیرون جلب کسی می‌شوی که به تو محبت می‌کند و حس می‌کنم برای من هم چنین اتفاقی افتاد و به قدری خوب با من صحبت کردند که نفهمیدم چکار کردم. وقتی در اتاق انصاری‌فرد را باز کردم که بیایم بیرون یکهو دیدم ۲۰ عکاس و خبرنگار پشت در بودند و شروع کردند به عکاسی و به همین راحتی تمام شد.

من در قراردادم قید کرده بودم که اگر استقلال من را خواست اجازه دارم جدا شوم و به این تیم برگردم و هنوز برگه قراردادم را دارم و یک ماجرا از سر لجبازی بود. به پرسپولیس احترام می‌گذارم و خاطرات خوبی در این تیم دارم و وقتی با یک تیمی قرارداد می‌بندم نمی‌توانم برایش کم بگذارم. من در آن سه سال سخت ترین روزهای زندگی‌ام را پشت سر گذاشتم و مراقب بودم که دل کسی را نشکنم و کسی از دستم ناراحت نشود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سجاد خیاط

      مخصوصا قهرمانی با پرسپولیس کبیر و گلزنی واسه پرسپولیس کبیر در مقابل کیسها و هم بازی شدن با علی کریمی مهدویکیا و خیلی های دیگر یادته بعد قهرمانی لیگ برتر با پرسپولیس کبیر روبه دوربینها داد میزد کی گفته من استقلالیم من پرسپولیسی واقعی ودو آتیشه ام.پسر جان چرا گذاشته ات رو فراموش کردی

    • امید

      از خدات باشه که واسه پرسپولیس بازی کردی افتخارکن

    • بدون نام

      آقاي نيکبخت خوشبخت ترين روزهات همون که در پرسپوليس بودي بهنه نيار لطفا
      آقاي نامجو مطلق شاهرخ بياني اينا رو چي ميگي ؟

    • ایرانی

      برو یارو... تو از اولش هم پرسپولیسی اصیل بودی.. خودتم خوب میدونی

      پاسخ ها

      • مهدبین

        چرا یه آدم پرسپولیسی باید بگه من استقلالی ام....

    • بدون نام

      هواداران پرسپولیسی هیچوقت تو رو از خودشون ندونستن و نخواهند دانست

    • علی اکبرمحمدی

      باباشماراپرسپولیسیهای عاشق اصلاپرسپولیسی نمیدادندچه اش دهن سوزی بودی مگه

    • بدون نام

      سرور لنگا یی

    • مهدی

      من خوب یادمه که توو سالایی که پرسپولیس خیلی بد بود فق تو و مهرزاد معدنچی خوب بودید، استقلالی هستی و بودی ولی برای پرسپولیس هم عالی کار کردی دمت گرم

    • محمد آبادانی

      چقدر دروغ میگه مردم چی فرض کرده

    • علی

      من پرسپولیسیم ودوسش دارم چون روقراردادش مردونه بازی کرددمش گرم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج