۹۸۸۳۰۸
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

فیفا: شرایط برای برگزاری مسابقات مهیا نیست

رییس کمیته پزشکی فدراسیون بین‌المللی فوتبال گفت: همه باید واقع‌بین باشند چراکه شرایط کنونی دنیا برای شروع مسابقات فوتبال مهیا نیست.

ایرنا: «میشل دهوگ» در گفت و گویی اینترنتی با شبکه اسکای ‌اسپورت اظهار داشت: شرایط دنیا برای شروع دوباره مسابقات فوتبال آماده نیست و امیدوارم این وضیت به زودی بهتر شود. باید بیشتر صبر کنیم چرا که شرایط فعلی احساسی‌ترین شرایطی است که ما از زمان جنگ جهانی دوم تجربه می‌کنیم، پس باید واقع‌بین باشیم. مسابقات فوتبال تنها زمانی باید مجوز از سرگیری داشته باشند که تماس فیزیکی انسان‌ها مجاز باشد و در شرایط فعلی یکی از مهمترین توصیه‌هایی که ما برای جلوگیری از ابتلا به کرونا انجام می‌دهیم دوری از تماس با دیگران است.

رییس کمیته پزشکی فیفا ادامه داد: هنوز باید فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنیم. تست کرونا گرفتن از همه بازیکنان مهم است اما باید مداوم تکرار شود، چون اگر یک بازیکن هم به کرونا مبتلا شود، شما باید هم‌تیمی‌های او را قرنطینه کنید. آیا این راه حل مناسبی است؟ در حال حاضر پول اهمیت ندارد. شما نمی‌توانید لیگ برتر انگلیس را از سر بگیرید، وقتی که بازیکنان هنوز مجبورند از یکدیگر فاصله داشته باشند. نمی‌توانیم از لیورپول بخواهیم بازی کند زمانی که همه بازیکنان ۲ تیم باید با ۲ متر فاصله با هم بازی کنند.

وی ادامه داد: حتی با ماسک زدن هم نمی‌شود فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت نکنیم. نمی‌دانیم که اوج شیوع کرونا در کشورهای مختلف چه زمانی است. چرا که در هر جای دنیا این موضوع متفاوت است. در حال حاضر تنها راه حل مناسب و قطعی واکسیناسیون است و ما باید تا آن زمان نکات ایمنی و بهداشتی را به شدت رعایت کنیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج