جاباما
۹۸۸۵۴۰
۴ نظر
۵۰۰۲
۴ نظر
۵۰۰۲
پ

پیروانی: سپاهان پول دارد، ستاره‌ها را می‌آورد

مربی سازنده فوتبال ایران معتقد است با کمترین پول هم می‌توان تیم‌هایی مانند برق شیراز و ابومسلم و ... را راه انداخت، اما همان پول کم هم وجود ندارد.

خبرورزشی: غلامحسین پیروانی را به عنوان یکی از سازنده‌ترین مربیان حال حاضر فوتبال ایران می‌شناسیم. مرد خوش اخلاق و متواضع شیرازی‌ها درباره مسائل مختلف فوتبال ایران عصر امروز در مصاحبه‌ای با رادیو به مانند همیشه نظرات جالبی ارائه داد.

نظراتی به همراه اشعار آموزنده که همیشه آن‌ها را از زبان این مربی شیرازی می‌شنویم.

اسپانسری وجود ندارد تیم‌های مهم را حمایت کند

تیم‌هایی مانند برق شیراز، راه آهن تهران، ابومسلم خراسان، بانک ملی، آرارات، دارایی، فجرسپاسی، ملوان بندرانزلی، قشقایی و ... تیم‌هایی نیستند که کسی بخواهد روی آن‌ها سرمایه گذاری کند. اسپانسری وجود ندارد که روی این تیم‌ها سرمایه گذاری کند. هیچ تیمی در فوتبال ایران خصوصی و حرفه‌ای نیست. در میان شاید بتوان گفت کمی تراکتور از این قاعده مستثنی است.

برای پرسپولیس و استقلال باید هزینه شود

پرسپولیس و استقلال هم وزارتخانه همه کاره آنهاست. هر چند معتقدم برای این دو تیم باید هزینه شود چرا که تیم‌های خاص و مهم فوتبال ایران هستند، اما حتما این هزینه‌ها باید برای تیم‌هایی که بالا نام بردم هم بشود. شما این‌ها را ببینید، بودجه این‌ها از سالی یک میلیارد بیشتر نیست و خودمان را گول نزنیم تا برای این تیم‌ها هزینه نشود همین تعداد باشگاه درست و بازیکن ساز هم از بین خواهند رفت. شاعر می‌گوید پادشاهی علم و طبل و سپاه می‌خواهد!

سپاهان پول دارد ستاره‌ها را می‌آورد

عدالت برقرار نیست. تیم‌هایی که خرج می‌کنند دولت به آن‌ها پول می‌دهد. ببینید سپاهان به عنوان یک تیم خوب بودجه دارد و ستاره‌ها را به تیم می‌آورد. در این تیم‌ها میلیاردی هزینه می‌شود، اما اینجا خبری از این پول‌ها نیست. ما در فوتبال شیراز و در همان فجر سپاسی اگر پنج، شش میلیارد داشته باشیم هرطوری که شده سعی می‌کنیم موفق شویم. اصلا پنج و شش میلیارد هم شما بگو یک میلیارد! همین میزان پول هم برای کمک به تیم‌های بی بضاعت وجود ندارد. چهار دینار جهان پوشش عیب کهن است / من بیچاره ندارم همه عیبی به من است!

سرشب مست بدم باغ ونک بخشیدم/ دم صب هوش اومدم به گور بابام خندیدم!

متاسفانه در این میان مدیران هم وقتی برای تیم‌های اینچنین شریف و خوشنام نمی‌گذارند به مانند مدیرانی که در هیات فوتبال مشغول به کار هستند عملا هیچ کار مثبتی برای تیم‌های شیرازی حاضر در فوتبال ایران نکردند. درباره مدیران ایرانی اخیرا شنیدیم که یکی از آن‌ها از کشور سوییس پیشنهاد دارد تا مدیریت یکی از تیم‌های آن‌ها را برعهده بگیرد. (اشاره به حرف‌های علی فتح الله زاده) با اینکه اصلا نمی‌خواهم به کسی بی احترامی کنم باید حرف شاعر را بگویم که گفته است: سرشب مست بدم باغ ونک بخشیدم/ دم صب هوش اومدم به گور بابام خندیدم! (به شوخی و با خنده)

با همان سپاسی قهرمان ایران شدیم

هیات فوتبال شیراز هم در این زمینه منفعل است و تلاشی صورت نمی‌دهد تا در پی آن بتوانیم به این تیم‌ها سر و سامانی بدهیم. با کمترین بودجه هم فجر و هم برق قهرمان شدند و به آسیا رفتند با کمترین بودجه این اتفاق افتاد، اما الان چه؟ حتی همان پول کم هم دیگر وجود ندارد. شیراز کسی محرم اصرار کسی نیست / ما با که نشستیم کسی یار کسی نیست! البته این شعر را من برای فوتبالی‌های شیراز خواندم به اشتباه ما را به سیاست وصل نکنند.

دور از حاشیه خیلی راحت ترم

خداراشکر الان در گوشه‌ای نشستم و آکادمی فوتبال خودم را دارم و بی دغدغه مشغول کار در آنجا هستم و از هر چه حاشیه است ۱۱ سال با فجر بودم و دو بار سومی و چهارمی ایران را آوردیم و در جام حذفی قهرمان ایران شدیم. برای پول مطرح نبود و این عشق و غیرت به پیراهن مان بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کیسه زباله آبی

      زنده باشی شاغلام!

    • بدون نام

      بجاش برادر تو پول ندارد جزو مافیای فوتباله

    • بدون نام

      اینم چپ میره راست میره یه تیکه بار سپاهان میکنه !
      خدایی خودت خسته نشدی؟

    • رضا

      توقلقلی‌روکم‌داشتیم‌نظربدی‌چشم‌حسوداکور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج