جاباما
۹۸۸۶۰۷
۱۵ نظر
۵۰۰۲
۱۵ نظر
۵۰۰۲
پ

سپاهان، پرونده بازی با پرسپولیس را ببندد

اگر باشگاه سپاهان امروز به این اشتباه بزرگ اعتراف کند نه تنها به خود ضربه نمی‌زند بلکه به خود کمک می‌کند و واقعاً اعتراف به اشتباه شهامت است. به هر صورت برای سپاهان امروز بهترین تصمیم بستن این پرونده پر از حاشیه است.

خبرورزشی: کمیته استیناف رأی نهایی در مورد دیدار برگزار نشده سپاهان با پرسپولیس را اعلام کرد و بر این اساس رأی نهایی همانند رأی کمیته انضباطی بود و تیم پرسپولیس ۳ بر صفر برنده شد. کمیته استیناف برای صدور رأی نهایی جدا از گزارش داور و نماینده فدراسیون فوتبال فیلم‌ها را هم مورد بررسی قرار دارد و به این نکته اشاره کرد تجمع جمعیت جلوی هتل محل اقامت سپاهانی‌ها به گونه‌ای نبوده که مانع ورود تیم به استادیوم شود به خصوص که یگان ویژه هم در محل حاضر بود. البته که بر همه مشخص شد سپاهانی‌ها در غیاب تماشاگر حاضر به بازی نبودند و حتی مدیران وقت باشگاه هم به این نکته اشاره کردند که همه تلاش‌های خود را برای لغو این بازی به کار گرفتند. پرونده این بازی باید برای همه بسته شود، هم پرسپولیس و هم سپاهان. هر دو تیم باید به بازی‌های باقی مانده فکر کنند.

سپاهان اشتباه کرد تصمیم به لغو بازی گرفت و تاوان آن سه امتیازی بود که از دست رفت. در همان روز‌ها نه تنها سپاهان بلکه دیگر تیم‌های مدعی هم به خاطر شیوع ویروس کرونا در استادیوم بدون تماشاگر بازی کردند و اگر بازی‌های بدون حضور تماشاگر برگزار می‌شد به خاطر دستور ستاد ملی مبارزه با کرونا بود و از جایی به بعد این ستاد حتی برگزاری بدون تماشاگر را هم برای بازیکنان خطرناک دانست.

به نظر می‌رسد اشاره بیشتر به جریانات این بازی تنها توجیه یک اشتباه را بیشتر می‌کند. اشتباهی که باشگاه سپاهان مرتکب شد و مدیری که آن اشتباه را مرتکب شد امروز بر سر کار نیست. بی‌شک اگر باشگاه سپاهان امروز به این اشتباه بزرگ اعتراف کند نه تنها به خود ضربه نمی‌زند بلکه به خود کمک می‌کند و واقعاً اعتراف به اشتباه شهامت است. به هر صورت برای سپاهان امروز بهترین تصمیم بستن این پرونده پر از حاشیه است. پرونده‌ای که هر قدر سپاهان بیشتر به آن می‌پردازد بیشتر آسیب می‌بیند.

سه امتیاز این بازی از دست رفت در حالی که اگر سپاهان بازی می‌کرد و سه امتیاز این بازی را به دست می‌آورد شانس بیشتری برای قهرمانی داشت. یک اشتباه و یک تاوان. پرداختن به پرونده این بازی اشتباه دوم سپاهانی‌هاست و بهتر است سپاهان به خلوت خویش برود و به اشتباهی که کرده فکر کند و به خود قول دهد دیگر این اشتباه را تکرار نکند چرا که به زودی لیگ برتر از سر گرفته می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ۳پاهانیها دوست دارن بیخیال بشن اما سوزش نمیزارشون خخخخخخخخ

    • بدون نام

      واقعا از شله زردها ممنونیم که بدون زحمت ۳ امتیاز شیرین بمون هدیه دادن تا به پوکر سوزش نزدیکتر بشیم
      ترسوها زحماتتون رو فراموش نمیکنیم
      خخخخخخخخخ

    • بدون نام

      جالبه همه ی رای ها به نفع تیم وزیر و سوگولی حکومته در این فوتبال کثیف تخته کنید بره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بسوز

      • بدون نام

        شما می ترسید و بازی نمی کنید.بعد انتظاردارید رای به نفع شما باشه.

      • قرمزرنگ عشق

        انتظارداشتی چکارکنن ترسوها فرارکردن نیومدن توزمین شماها بسوزین زنده باد پرسپولیس ❤

      • DEZFUL shahyn

        به ۸/۴۱ ازنظر تو حاضرنشدن ازترس در بازی فوتبال نتیجه اش چیه حکم اونیکه فرارمیکنه ترکیه با اونیکه قایم میشه تو رختکن حکمش باید یکی باشه طبق دادگاه کاس پس ازترس فرار نکنید یا قایم نشید ببینید نتیجه چی میشه

    • علی 11

      اگه ریگی به کفشتون نبود انقدر از شکایت سپاهان به CAS نمیترسیدین، ایشالا وقتی نتیجش معلوم شد، روسیاهی به زغال میمونه

    • خسته ازتبعیض

      دراشتباه سپاهان تصمیمات غرض ورزانه سازمان لیک بی تاثیرنبود با این حال تصمیم عجولانه به کل صدرجدولی ها واصل رقابت درلیگ لطمه زد ومثل همیشه بنفع یک تیم خاص شد.حالا که استقلال زیرسلطه وزیرهست سپاهانی ها باید بروند برای جعل طارمی شکایت کنند اونجا دیگه مثل سوپرجام پرونده ها دست فدراسیون نیست که بنفع تیمشون عنل کنند.بالاخره باید یه تیم خصوصی ومستقل پیدابشه که جلوحق خوری تیم حکومتی روبگیره...

    • بدون نام

      والا سپاهانیا دوست دارن بی خیال بشن ولی این استقلالیا ول کن نیستن

    • m

      کل پرونده های فوتبال ایران به نفع لنگ بسته شد

      پاسخ ها

      • بنیامین

        زیاد چرت نگو

      • احسان

        والبته تنها تیمی هست که همه محکومیت هاش به فیفا برمیگرده

    • بدون نام

      شعله زرد .بسوز تا سوزشششش

    • بدون نام

      کیسه سه تا دربی سه بر صفر به نفعش شده در صورتی ک پرسپولیس تو زمین بوده.ن پناهنده ترکیه شده ون تو رختکن قایم شده.ن هم یکمیلیارد پول بیت المالو هم تو سوییس ب فنا نداده کسی رو هم متهم نکرده.حالا تاسیون چقدر باید سوزشتون عمیق باشه ک رایی به این واضحی رو هم مشکل دار میبینید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج