۹۸۸۸۲۴
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

درآمد اتوبوسرانی در بحران کرونا کاهش یافت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با مسائل و مشکلات اعتباری و مالی روبه‌روست و این مسائل و مشکلات از سال‌های دور نیز وجود داشته و همچنان ادامه دارد که البته با انباشته شدن آن‌ها، روز به روز بیشتر شده و در نتیجه، حل آن‌ها نیز سخت‌تر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت: شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با مسائل و مشکلات اعتباری و مالی روبه‌روست و این مسائل و مشکلات از سال‌های دور نیز وجود داشته و همچنان ادامه دارد که البته با انباشته شدن آن‌ها، روز به روز بیشتر شده و در نتیجه، حل آن‌ها نیز سخت‌تر می‌شود.

بنابر اعلام شهرنوشت، محمود ترفع، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران، با اعلام اینکه معضلاتی که ناوگان اتوبوسرانی تهران با آنها روبه‌روست، از زمان ورود ویروس کرونا و کاهش قابل توجه مسافران اتوبوس دوچندان شده است، افزود: ریزش تعداد مسافران باعث شده درآمدهای اتوبوسرانی از محل کرایه دریافتی از مسافران که بخشی از هزینه‌های ناوگان را تامین می‌کرد نیز به حداقل میزان ممکن کاهش یابد.

او با اشاره به اینکه در همه جای دنیا، دولت‌ها برای تشویق شهروندان به استفاده از وسایل نقلیه عمومی به ناوگان حمل و نقل همگانی یارانه پرداخت می‌کنند، بیان کرد: متاسفانه اتوبوسرانی تهران با وجود مسائل و مشکلاتی که در حوزه‌های اعتباری و مالی با آنها رو در رو است، سال‌هاست از کمک‌های دولتی محروم بود که این محرومیت در شرایط دشوار موجود، فشار مضاعفی را به شرکت واحد تحمیل کرده است.

ترفع با بیان اینکه رانندگان بخش خصوصی که بخش قابل توجهی از بار جابه‌جایی‌های روزانه را بر عهده دارند، با مشکلات معیشتی مواجه هستند، بیان کرد: حداقل انتظاری که از دولت می‌رود، این است که در شرایط دشوار موجود به کمک اتوبوسرانی تهران بیاید و انتظار داریم دولت کمک کند تا چرخ ناوگان اتوبوسرانی پایتخت بچرخد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با تاکید بر اینکه یک دهه است که یک دستگاه اتوبوس نیز از جانب دولت به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت تحویل نشده است، یادآور شد: ادامه روند موجود، خدمات اتوبوسرانی تهران را با مشکل مواجه می‌کند و از دولت درخواست می‌کنیم به کمک شرکت واحد بیاید و اعتقاد داریم کمک دولت به اتوبوسرانی تهران، در واقع کمک به مردم تهران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • رحیم

      متأسفانه دولت در همه ی بخش‌ها بعلت عدم مدیریت باتجربه مشکل داره و کلا از انجام تعهدات خود شانه خالی میکنه مانند وضعیت کنونی کرونا فقط و فقط تبلیغات غیر واقع و دورغ و عوام فریبی.

    • بدون نام

      در امد کاهش یافته وای به جاش سود کردند مخصوصا مشهد

    • سیدعلی ایزدی

      برای شهرداری کسر بودجه معنی نداره ، ناله ها الکیه ، عوارض نوسازی و پسماند، طرح ترافیک و آلودگی هوا و....منابع خوبی هستند تازه مردم که همیشه در صحنه و بدولت کمک میکنند ،شهرداری که چیزی نیست !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج