۹۸۹۰۱۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ادامه بارش‌ها در نوار شمالی کشور طی امروز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور همراه با وزش باد و گاهی رعدوبرق برای امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از ادامه بارش‌ها در نوار شمالی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور همراه با وزش باد و گاهی رعدوبرق برای امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) خبر داد.

صادق ضیاییان در تشریح آخرین وضعیت هوا اظهارکرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز (۱۲ اردیبهشت ماه) برای نوار شمالی و بخش‌هایی از شرق و جنوب شرق کشور بارش باران و وزش باد و گاهی رعد و برق پیش بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: فردا (۱۳ اردیبهشت ماه) بارش در شمال غرب، غرب سواحل مرکزی و غربی خزر، دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنههای زاگرس شمالی و مرکزی پیش‌بینی می‌شود. در مناطقی از نوار شرقی کشور نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

وی افزود: یکشنبه (۱۴ اردیبهشت ماه) به جز غرب و جنوب غرب در سایر مناطق بارندگی خواهیم داشت و به‌تدریج سامانه بارشی از کشور خارج خواهد شد. دوشنبه (۱۵ اردیبهشت ماه) برای شمال شرق کشور بارش پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: از اواخر وقت روز یکشنبه و طی روز دوشنبه (۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ماه) در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان شاهد وزش باد شدید خواهیم بود. در روز سه شنبه (۱۶ اردیبهشت ماه) برای بخش‌هایی از شمال غرب بارش پراکنده پیش بینی می شود و در سایر مناطق کشور جوی آرام حاکم خواهد بود.

ضیاییان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۳ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۶ درجه سانتیگراد و روز یکشنبه (۱۴ اردیبهشت‌ماه) نیمه ابری تا ابری در برخی ساعات به همراه رگبار و رعد وبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج