۹۸۹۲۴۱
۲ نظر
۵۰۰۲
۲ نظر
۵۰۰۲
پ

استیلی را وارد چرخه مدیران کردند

هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس و اعضای این هیئت مدیره سه نفره که از انتخاب فوری دو عضو جدید از سوی وزارت ورزش ناامید شده‌اند، آستین‌ها را بالا زده‌اند تا خودشان به دنبال افراد جدیدی بروند.

خبرورزشی: طی چند وقت گذشته نام‌هایی چون علی‌اکبر طاهری، حمیدرضا گرشاسبی، ابراهیم شکوری، محمد دادکان، ادموند بزیک، محمدحسین نژادفلاح و... برای عضوت در هیئت مدیره پرسپولیس به میان آمد. هر کدام از این افراد مشکلاتی برای حضور در این باشگاه داشتند. البته تعداد نام‌ها بیشتر از این بود، اما عده‌ای از آن‌ها چهره‌های سرشناسی بودند. به عنوان مثال، گفته شد دو چهره اقتصاددان که متمول هم بودند، در لیست مدیران مورد نظر وزارتخانه برای حضور در پرسپولیس قرار گرفته‌اند ولی در نهایت شرایطی برای حضورشان ساخته نشد زیرا توقعات و انتظارات عجیبی داشتند.

مثلاً یکی از این افراد شرط گذاشته بود در صورت خصوصی‌سازی، صاحب ۴۰ درصد از سهام باشگاه پرسپولیس شود و فرد دیگری عنوان کرده بود با معاونان خودش کار می‌کند و حتی یک روز هم به دفتر باشگاه نمی‌آید، اما سالی ۵۰ میلیارد تومان پول می‌آورد و سالی ۸۰ میلیارد تومان اسپانسر می‌گیرد. این فرد مدعی بود اجازه دخالت به هیئت مدیره را نمی‌دهد و اختیار تام می‌خواهد که وزارتخانه با هیچ‌یک از شروط این افراد موافقت نکرد.

از سوی دیگر بحث خصوصی‌سازی مطرح شد و اعلام کردند شرکت‌هایی که به‌دنبال خرید سهام پرسپولیس هستند می‌توانند از همین حالا وارد عمل شده و اسپانسر باشگاه شوند تا شاید شانس بیشتری برای تصاحب سهام پرسپولیس در مرداد یا شهریور به دست بیاورند.

با این حال، ملاقات دوشنبه شب علی پروین با مهدی رسول‌پناه، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پرسپولیس در یک مراسم افطاری هم از آن اتفاقات جالب بود که باعث ایجاد شایعات دیگری شده از جمله اینکه برخی از پروین خواستند تا یک مدیر خوب به باشگاه معرفی کند و پرسپولیس را از نگرانی‌های اخیر بیرون بیاورد. البته شرط پروین برای این کار بازگشت خود به چرخه مدیریتی باشگاه پرسپولیس بود که چندان این موضوع مورد استقبال وزیر ورزش و نزدیکانش قرار ندارد.

پروین که هفته قبل به دوستان نزدیکش گفته بود بهترین فرد برای مدیرعاملی باشگاه، محمد دادکان است، حالا می‌خواهد یکی دیگر از شاگردانش را به هیئت مدیره معرفی کند. شنیدیم در این میان نام حمید استیلی هم به گوش رسید. مرد همه‌کاره تیم امید که متأسفانه نتوانست با این همه بازیکن خوب و جوان، ما را المپیکی کند.

استیلی جزو چهره‌هایی است که همیشه لابی‌های پرقدرتی دارد و بین اهالی فوتبال معمولاً صحبت‌های مثبتی در موردش بیان می‌شود. استیلی رابطه خوبی با وزارت ورزش داشت و در دوران فعالیت به عنوان سرمربی و مدیر تیم امید، مورد حمایت وزیر بود. او در همان دوران، کلی پول و بودجه به باشگاه آورد و همین موضوع باعث ایجاد روابط صمیمانه با وزیر ورزش شد تا حدی که وزیر برای حفظ او، با برخی از همکاران خود نیز داستان‌های عجیبی داشت.

بالاخره رسیدن به کرسی‌های هیئت مدیره باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به همین راحتی نیست و نیاز به دایره افراد بانفوذ بیشتری هم دارد. استیلی هدایت تیم‌های پرسپولیس، شاهین بوشهر، استیل‌آذین و... را بر‌عهده داشته و به لحاظ فنی، یکی از فوتبالیست‌های مهم کشورمان بوده که گل قرن فوتبال ایران را به ثمر رسانده است. البته طی ماه‌های گذشته کمترین حواشی ممکن را از او شاهد بودیم. حالا استیلی جزو افرادی است که شانس بالایی برای حضور در هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس دارد، اما باید نشست و دید در نهایت این پرونده به کجا می‌کشد زیرا پرونده‌ای بسیار مهم است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استیلی در عرصه بازیگری فقط ی گل شانسی به امریکا زد گریه کرد و در بازی ایران استرالیا هم خیلی زیبا گریه کرد مطرح شد بعد از ان در عرصه مربگیری،بازیگری و مدیر تیم موفق نبوده پس ازموده را ازمودن خطاست.

    • بدون نام

      بهترین گزینه برای عضویت در مدیریت پرسپولیس حمید استیلی است ، اصلا ایشان لیاقت مدیرعاملی پرسپولیس راهم دارد ، دلیلش هم اینست که ایشان بادست خالی وبا نداشتن بازیکنانی نه چندان مطرح ، بعدازچهل سال تیم امیدرا به المپیک برد،چنین مدیری را واقعا باید تحسین کرد،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج