۹۸۹۴۰۷
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

پرسپولیس، گرفتار جنگ قدرت مدیران

باشگاه پرسپولیس این روز‌ها به شدت گرفتار جنگ قدرت مدیران رده بالای خود است.

خبرگزاری میزان: اگر بگوییم پرسپولیس بدترین دوران تاریخ خود را پشت سر می‌گذارد بیراه نگفتیم. این باشگاه مدیرعامل ندارد و هیئت مدیره سه نفره آن هم داستان‌هایی برای خودش دارد.

مهدی رسول‌پناه، مهرداد هاشمی و علی رغبتی اعضای هیئت مدیره‌ای هستند که مدت‌هاست با یکدیگر، همسو نیستند. رسول‌پناه که ریاست هیئت مدیره را هم با خود یدک می‌کشد مدتی است که تک‌رو شده و خیلی با هاشمی و رغبتی هماهنگ نیست. این را می‌شود از اتفاقات یکی، دو هفته اخیر باشگاه پرسپولیس متوجه شد.

در حالی که هفته گذشته باشگاه پرسپولیس خواستار فسخ قرارداد با کارگزار اسپانسری خود بود، اما رسول‌پناه این تصمیم را وتو کرد! تصمیمی که از هیئت مدیره ۳ نفره بیرون آمده بود. رفت و آمد‌های رسول‌پناه با اعضای شرکت پیشکسوتان هم کلی حاشیه ایجاد کرد.

در طرف مقابل مهرداد هاشمی که پیش از این، از او به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس نام برده می‌شد هم داستان‌های خاص خودش را دارد. شنیده شده بود که هاشمی دنبال عقد قرارداد با یک کارگزار اسپانسری جدید بوده، اما این تصمیم با مخالفت رسول‌پناه روبرو شد.

رغبتی، اما عضو ساکت و در سایه هیئت مدیره است و در این مدت کمتر وارد دعوا‌های مدیریتی شده. شنیده شده رغبتی دوست دارد ریاست یکی از فدراسیون‌های المپیکی را به عهده بگیرد و به خاطر همین خیلی وارد این جنگ قدرت نمی‌شود.

با این شرایط به نظر می‌رسد وسط این جنگ قدرت، تنها چیزی که برای مدیران رده بالای باشگاه مهم نیست، پرسپولیس و منافع آن است. نبود مدیرعامل و البته ۲ عضو دیگر هیئت مدیره باعث شده تا مشکلات بیشتر و بیشتر شود. عملا تصمیمات در باشگاه پرسپولیس به صورت تک نفره گرفته می‌شود و خبری از تصمیم‌گیری هیئت مدیره‌ای نیست.

همه اینها در شرایطی است که باشگاه پرسپولیس با شکایت‌های داخلی و خارجی متعددی روبرو است که باید به آنها رسیدگی شود، شکایاتی که برای رفع و رجوع شدن آنها بیش از ۳۰ میلیارد پول لازم است. حالا حساب کنید در این وضعیت پولی هم در حساب باشگاه نباشد و البته کسی هم به فکر درآمدزایی نباشد.

واقعیت این است که حال پرسپولیس خوب نیست، مشکلات مدیریتی که از اواخر فصل پیش شروع شد کمر این باشگاه را شکسته و از سوی وزارت ورزش هم هیچ تحرکی برای انتخاب مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره انجام نمی‌شود. در این بین فقط مدیران میانی باشگاه هستند که مشغول رتق و فتق امور هستند و مدیران رده بالای باشگاه و البته وزیر ورزش حواس‌شان به این باشگاه بزرگ و هواداران میلیونی‌اش نیست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • arash thmasbi

      من ی پیشنهاد بسیار عالی و مطمین دارم برا مدیران تیم ما که هر هفته تومملکتمون دزدیهای خدا میلیارد دلاری میشه حداقل دوتا اختلاس بکنن برا تیمهای پرسپولیس و استقلال تا هم بدهکاریهاشون بدن هم تیمهای گردن کلفت درست کنن بخدا حداقل 50ملیون نفر پشت این تیماهست کسی نمیتونه زندانشون کنه اونا که اختلاس برا تیم کردن

    • بدون نام

      ایشاالله هر چه زود تر مشکلش حل میشه یا ماه عزیز

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج