۹۸۹۶۶۵
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

حساب و کتاب اشتباه میلیچ برای استقلال!

هروویه میلیچ بازیکن استقلال در مصاحبه‌ای که بعد از تهدید این باشگاه کرد، گفت استقلال به او و شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار بدهکار است، اما رقمی که در نامه تهدیدآمیز وکلای این دو بازیکن دیده می‌شود، چیز دیگری است.

خبرورزشی: هروویه میلیچ بازیکن استقلال در مصاحبه‌ای که بعد از تهدید این باشگاه کرد، گفت استقلال به او و شیخ دیاباته ۴۰۰ هزار دلار بدهکار است، اما رقمی که در نامه تهدیدآمیز وکلای این دو بازیکن دیده می‌شود، چیز دیگری است.

در نامه دیاباته اعلام شده او ۲۳۰ هزار دلار خودش می‌خواهد و ۲۵ هزار دلار ایجنتش. در نامه میلیچ هم دو رقم ۱۲ هزار دلاری دیده می‌شود که روی هم می‌شود ۲۴ هزار دلار. حالا اگر این رقم‌ها را با هم جمع بزنیم به عدد ۲۷۹ هزار دلار می‌رسیم، بنابراین میلیچ یک حساب و کتاب اشتباه کرده.

او در مصاحبه خود گفته بود: «هم من و هم شیخ ۵ ماه است از استقلال حقوق نگرفته‌ایم. رقمی حدود ۴۰۰ هزار دلار باید در قالب حقوق و پاداش دریافت کنیم.»

شاید هم در نامه دو بازیکن مبلغ پاداش‌ها ذکر نشده و تنها بحث درباره رقم قراردادشان است. ولی نکته دیگری که در حرف‌های میلیچ مبهم به نظر می‌رسد، تأکید روی این مسئله است؛ ۵ ماه حقوق نگرفته‌اند. در اسفند سال گذشته باشگاه اعلام کرد بخشی از قرارداد دو بازیکن را داده و سپس آن‌ها با جیب پرپول از تهران رفته‌اند.

اگر پول داده شده، چرا میلیچ باید این حرف را بزند؟ و اگر نداده‌اند، چرا اطلاعات غلط به هواداران داده‌اند؟ این تناقض‌ها به خوبی نشان می‌دهد شفافیت مالی در باشگاه استقلال وجود ندارد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • mehdi

      برین جمش کنین با این فوتبال کثیف خدایی من کع خودم استقلالیم ولی این همه دزدی تو باشگاه داره میشه ن فقط تو استقلال تو باشگاه تیم رقیب هم داره میشه ولی اینا کی دزدی هاشون رو ما میفهمیم وقتی مدیرعامل از باشگاه رفته برای مسولین متاسفم که نمیان اینارو بیارن ببرن زیرسوال میخورن بعد بدهی ها میمونه برای باشگاه و هوادارا

    • اشکان بحری

      آقایایون گزارشگر لطفا شما باشگاه و بازیکنان رو رو در روی هم قرار نده شماها اول برید کلماتتونو بدرست بنویسید و بعد بیاید اینجا شرو ور بنویسید در زم گوه خوری های استقلال و بازیکنا به شما هیچ ربطی نداره لطفا برید از چاه مستراب خودتون تغذیه کنید نه اینکه گوه باشگاه به این بزرگی و بازیکنانشونو بخورید پس لطفا برای منفعت خودتون هم که شده به دروغ چیزی ننویسید شما هستید که بین بازیکن و باشگاه رو خراب می کنید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج