۹۸۹۸۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

نایب قهرمان کشتی آزاد جهان زیر تیغ جراحی رفت

دارنده مدال نقره کشتی آزاد رقابت‌های جهانی که به دلیل تصادف از ناحیه دست مصدوم شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر: دارنده مدال نقره کشتی آزاد رقابتهای جهانی که به دلیل تصادف از ناحیه دست مصدوم شده بود تحت عمل جراحی قرار گرفت.

ماگومدرسول ادریس اف، آزادکار روس که مدال نقره وزن ۶۱ کیلوگرم رقابت های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان را در کارنامه خود دارد، چندی پیش به دلیل تصادف رانندگی از ناحیه دست مصدوم شد و دست خود را گچ گرفت، اما در ادامه مجبور شد ساعد دست خود را تحت عمل جراحی قرار دهد.

ادریس اف در مورد وضعیت دست مصدومش به یک سایت روس گفت: با نظر پزشک متخصص برای بهبود زخم دستم ۲ هفته صبر کردم و سپس جراحی انجام شد. استخوان دست مرا با یک صفحه فلزی ثابت کرده اند که باید طی عملی آن را خارج کنم و پس از آن سه تا چهار هفته زمان لازم است تا بتوانم کارهای سبک را با دستم انجام دهم و دوماه بعد از آن نیز می توانم تمریناتم را شروع کنم.

وی در مورد اینکه در حال حاضر به دلیل شرایط قرنطینه زمان کافی برای بهبودی دست خود دارد گفت: اگر در این شرایط قرار نداشتیم رقابت های قهرمانی کشور روسیه را از دست می دادم و می بایست آن را از تلویزیون تماشا کنم.

دارنده مدال طلای زیر ۲۳ سال جهان در مورد شرایطش با توجه به شیوع ویروس کرونا تصریح کرد: سعی می کنم تا شرایط خاصی پیش نیامده آپارتمانم را ترک نکنم و فقط صبحهای زود در نزدیکی خانه پیاده روی کوتاهی انجام می دهم.

ادریس اف در پایان گفت: هم در شبکه های اجتماعی و هم در تلویزیون دائما با خبرهایی روبرو می شوم که از بیماران جدیدی در جمهوری ما خبر می دهند، ابتدا باورمان نمی شد که این ویروس جدی باشد ولی در حال حاضر فهمیدیم شوخی با این ویروس غیر ممکن است، بنابراین من سعی می کنم نکات ایمنی را رعایت کنم و به همه توصیه می کنم در خانه بمانند و مراقب خود و عزیزانشان باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج