۹۹۰۳۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

برترین گل‌های فصل برایتون؛ جهانبخش در صدر

سایت «کانتی‌تایمز» انگلیس در مطلبی به انتخاب برترین و تاثیرگذارترین گل‌های این فصل برایتون پرداخته که مطابق انتظار گل جهانبخش درصدر این فهرست قرار دارد.

فرهیختگان: علیرضا جهانبخش اگرچه در دو فصل اخیر نتوانسته درخشش خود در لیگ هلند را در انگلیس تکرار کند اما در نخستین روزهای سال جدید میلادی با گلی که به چلسی زد نام خود را بیش از گذشته مطرح کرد و حالا این گل نه‌تنها مدعی کسب عنوان بهترین گل برایتون در این فصل است بلکه بین برترین‌های این فصل لیگ برتر نیز جای گرفته و شاید در پایان فصل به‌عنوان گل برتر انتخاب شود. البته جهانبخش در این بخش هم یک رقیب آسیایی دارد و سون هیونگ مین، ستاره کره‌ای تاتنهام با گلی که پس از حرکت انفرادی و فراری حدود ۷۰ متری با توپ به ثمر رساند، رقیبی جدی برای وینگر ایرانی برایتون است.

سایت «کانتی‌تایمز» انگلیس در مطلبی به انتخاب برترین و تاثیرگذارترین گل‌های این فصل برایتون پرداخته که مطابق انتظار گل جهانبخش درصدر این فهرست قرار دارد. این سایت می‌نویسد: «اگرچه برایتون در این فصل در نیمه پایین جدول قرار دارد اما بازیکنان این تیم گل‌های زیبای زیادی در این فصل به ثمر رسانده‌اند که شادی را برای هواداران به‌دنبال داشته است.» در ادامه نگاهی به بهترین‌های آنها خواهیم داشت.

برترین گل‌های فصل برایتون؛ جهانبخش در صدر

۱- علیرضا جهانبخش به چلسی: یک ضربه قیچی‌برگردان از ملی‌پوش ایرانی که توانست بازی را به تساوی یک - یک بکشاند. بدون‌شک او در رتبه نخست این لیست قرار دارد.

۲- لوئیس دانک به لیورپول: درحالی‌که آدریان، گلر لیورپول مشغول چیدن دیوار دفاعی خود بود، دانک با یک ضربه سریع داخل پا، توپ را به کنج دروازه قرمزها فرستاد. دانک در آن مسابقه نمایش خوبی داشت اما برایتون درنهایت ۲-۱ باخت.

۳- آرون کانلی به تاتنهام: دومین گل او در این بازی ورزشگاه آمکس را منفجر کرد و برد ۳ بر صفر میزبان برابر این حریف قدرتمند را رقم زد. یک ضربه کات‌دار زیبا با پای راست به کنج دروازه تاتنهام که با دقت زیادی زده شد.

۴- نیل موپای به ولورهمپتون: یک ضربه سر عالی که باعث شد تا روی پاتریسیو، دروازه‌بان پرتغالی ولوز به‌راحتی تسلیم شده و فرصت هیچ عکس‌العملی نداشته باشد. تکنیک موپای در این حرکت فوق‌العاده بود.

۵- آرون موی به بورنموث: در جریان برتری ۲ بر صفر برایتون مقابل حریف در ورزشگاه خانگی، این هافبک میانی با ضربه‌ای فنی و دقیق توپ را به گوشه بالای دروازه بورنموث فرستاد و در برتری تیمش تاثیر زیادی داشت.

۶- پاسکال گروس به اورتون: هافبک آلمانی برایتون در این دیدار پشت ضربه ایستگاهی که حدود ۲۳ متر با دروازه فاصله داشت ایستاد و با ضربه‌ای تماشایی جوردن پیکفورد، دروازه‌بان اول تیم ملی انگلیس را مغلوب کرد. برخی پیکفورد را در این گل مقصر می‌دانستند اما باید اعتراف کرد ضربه گروس عالی بود.

۷- آرون موی به بورنموث: متاسفانه این گل زیبا با شکست ۳ بر یک برایتون در این دیدار همراه بود. موی با یک کنترل خوب و ضربه پای چپ تماشایی دروازه حریف را گشود.

۸- نیل موپای به کریستال پالاس: این مهاجم جوان گل نخست تیمش را در این دیدار به ثمر رساند اما در ادامه این ویلفرد زاها بود که بازی را به تساوی کشاند و مانع از برد حریف شد.

۹- نیل موپای به آرسنال: این مهاجم فرانسوی با ضربه سر تماشایی 3 امتیاز حساس را برای تیمش در این دیدار مهم به ارمغان آورد تا بهترین نمایش برایتون در دیدارهای خارج از خانه رقم بخورد. عملکرد درخشانی دیگر از موپای که با چرخش سر توپ را در از دستان برند لنو، گلر آرسنال به تور دروازه این تیم رساند.

۱۰- آرون کانلی به تاتنهام: یک ضربه سر فوق‌العاده که به گل تبدیل شد. کانلی در نخستین حضورش با پیراهن برایتون موفق به زدن دوگل شد تا عملکردی عالی در این دیدار داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج