۹۹۰۵۱۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اعلام فعالیت‌ها و برنامه‌های ورزش همگانی

در دویست و چهل ویکمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان، فعالیت ها و برنامه های اجرا شده و آتی ورزش همگانی از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مدیرکل مربوطه ارائه شد.

خبرگزاری ایسنا: در دویست و چهل ویکمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان، فعالیت ها و برنامه های اجرا شده و آتی ورزش همگانی از سوی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی و مدیرکل مربوطه ارائه شد.

در این جلسه اعلام شد که تمرکز بر نیازهای ورزشی اقشار مردم، بررسی میزان تاثیرات کم تحرکی در سطح ملی، لزوم توجه به اصلاح سبک زندگی، و فرآیند تغییر رفتار در گروه های مخاطب، مشارکت بیش از ۲۳ میلیون نفر در چهار طرح ملی ورزش همگانی در سال گذشته، تولید بیش از ۶۷۰۰۰ فایل ورزشی توسط ادارت کل استان‌ها، تولید بیش از ۳۸۰۰۰ فایل توسط فدراسیون‌های ورزشی، تولید ۲۳۳۶۰ دقیقه معادل ۳۸۹ ساعت برنامه پخش شده مختص ورزش همگانی در شبکه‌های سیما و رشد ۷۰ درصدی برنامه های ورزش همگانی به کل برنامه های ورزشی سیمای جمهوری اسلامی ایران در دوران شیوع ویروس کرونا از جمله اقدامات انجام شده درسال گذشته و دو ماه اخیر بوده است.

سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، ضمن مثبت ارزیابی کردن گزارش ارائه شده و برنامه های در دست اجرا، با عنایت به تاثیرات راهبردی ورزش همگانی بر سلامت عمومی از یک سو و تامین نتایج پایدار در ورزش قهرمانی از سوی دیگر، بر اهتمام و توجه بیش از پیش فدراسیون‌های ورزشی به رویکرد همگانی و عمومی ورزش به عنوان یک خواسته ملی و سازمانی در سال جاری و لزوم ارزیابی دقیق برنامه ها و این تلاش‌ها، تاکید کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج