۹۹۰۵۵۱
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

پاسخ سپاهان به مصاحبه خورشیدی علیه قلعه‌نویی

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان به اظهارات اشکان خورشیدی واکنش نشان داد.

ورزش سه: مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان به اظهارات اشکان خورشیدی واکنش نشان داد.

اشکان خورشیدی داور فوتبال کشور امروز در مصاحبه ای به اتفاقات دیدار برگشت تراکتور و سپاهان در ورزشگاه یادگار امام تبریز اشاره کرد؛ مسابقه ای که با پیروزی ۲ بر صفر به سود قرمزپوشان تراکتوری خاتمه یافت و البته صحنه های داوری آن مسابقه حواشی زیادی به همراه داشت که هنوز هم فراموش نشده است.

خورشیدی در مصاحبه خود در رابطه با آن بازی اینطور گفته است:« در بازی سپاهان - تراکتور این اتفاق افتاد و بعد که در کارشناسی‌ها مشخص شد تصمیم من درست بوده، ایشان (امیرقلعه نویی) یک اظهار نظر دیگری انجام داد و گفت که اگر تصمیم من درست باشد فوتبال را کنار می‌گذارد. در نهایت همه داوران و کارشناسان گفتند که تصمیم درست بود. یک بار هم مصاحبه کرد و اسم من را در کنار سه داور دیگر برد که ما را نخواهد بخشید، اما بعد گفت که منظورش بد برداشت شده و فقط گفته خاطرات بدی از داوری آن افراد داشته و بعد از آن مشکلی نبود. من برای همه مربیان احترام قائلم و همه را به یک چشم می‌بینم و آقای قلعه‌نویی هم از مربیان خوب فوتبال ماست که بعد از آن صحبت سو تفاهم‌ها برطرف شد.»

صحبت های خورشیدی حالا با واکنش سیامک قلیچ خانی مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان مواجه شده و او با استناد به این فیلم اینطور پاسخ این داور را داده است:« مثل اینکه اشکان خورشیدی حافظه تاریخی‌اش را از دست داده، چون کارشناسان اعلام کرده اند که داور تصمیمات داور و گل هایی که در بازی به ثمر رسیده به طور کلی اشتباه بوده است.»

او ادامه داد:« البته آقای قلعه نویی همان زمان گفته بود اگر اشتباهی هم شده فراموش کنیم؛ ولی ایشان بار دیگر به این بازی اشاره کرده است..»

مدیر رسانه ای باشگاه سپاهان در پایان با اشاره به اتفاقات آن بازی عنوان کرد:« این را هم باید بگوییم، علاقه قلبی ما این نیست که ایشان داوری را کنار بگذارد، ولی آرزو می کنیم داوری هایش در بازی های آینده بی حرف و حدیث تر و بی نقص تر باشد. اگر همین یک بازی را در هم در نظر بگیریم، ایشان متوجه می شود که چه جفایی به سپاهان در زمینه داوری در فصل گذشته(لیگ هجدهم) که ما با فاصله ۲ امتیاز قهرمانی را از دست دادیم، شده است و به بازی های دیگر هم هیچ اشاره ای نمی کنیم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      داورها،، این بندگان خدا مگه چقدر دریافتی دارند که بدون نقص،اشتباه و.....داوری کنند.

    • بدون نام

      چرا اینقدر این سپاهانیا زور می زنن، آقایان شما بدونید سال دیگه هم همینطوره، تا این وزیر و دارو دسته اش هست نمیزارن یک آب خوش از گلوی تیم های دیگه پایین بره. فقط لنگ و لنگ و بازم لنگ.

      پاسخ ها

      • کیسه تِرِکون

        به کوری چشم همه‌ی شماها!

    • بدون نام

      چرا بازی پدیده رو نمیگی که دوتا هند هزاردرصد بنفع پدیده رو داور نگرفت!!! کین این جماعت ایخدا.. کور خوردشون و بینای دیگرانن

    • خسته ازتبعیض

      سال قبل فقط اگه بازی پرسمولیس باتراکتور وسپاهان روبراش درنمیاوردن وگل استقلال به صنعت نفت رومردود نمیکردن قهرمان قلابی لیگ سهمیه هم نمیگرفت....

    • بدون نام

      بابا اصلا شما خوبید فقط

    • بدون نام

      همین خورشیدی لنگی ،باعث سقوط صبا شد

    • بدون نام

      آخ آخ آخ دلم سوخت برای زردک های مظلوم وستمدیده.

    • بدون نام

      بازی‌هایی که با کمک داوران و باند مافیایی قلعه‌نویی بردید چی. اگه مردی درباره اون بازی‌ها هم اظهار نظر کن. اونوقت فاصله دو امتیازی برات بیشتر معنا پیدا میکنه.

    • بدون نام

      کلا مدیران سپاهان اهل حرف زدن هستند

    • رضا مشیری

      قبل از انقلاب یه زن ی بود به نام "فاطمه اره"که کارش عربده کشی و بعدش پیشقدم شدن در شکایات،واسه تلکه کردن دیگران .همیشه م در دادگاه و کلانتری بود.سالهاست اون زن فوت کرده.حالا جانشین خلفش شده باشگاه سپاهان که همیشه دنبال یه بهانه س که بره از دست دیگران شاکی بشه و شاید از این نمد کلاهی واسه خودش درست کنه. طبق ارقام و آمار ۹۰%این شکایتها در مراجع و نهادها یک طرف قضیه همیشه باشگاه فرهنگی!ورزشی!سپاهانه.واقعاً جای تاّسف داره.

    • بدون نام

      آقاي قهرماني کجايي
      سپاهان با گز اصفهان قرمان کني واقعا کجايي؟

    • بدون نام

      اینا همشون لنگی هستن .شک نکنید ی روز داوری ها ک بر نفع لنگ گرفته شد رو لو میدن .عذاب وجدان میگیرن داورا و همه چیز رو میگن .

    • علی 11

      اینا اسمش مهندسی نیست، اشتباه نکنید، این تصمیمات به نفع یه تیم خاص نبوده، فقط به ضرر سپاهان بوده، به همین راحتی

    • بدون نام

      کلا سپاهان و قلعه نویی چرت و پرت زیاد میگن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج